Tag: Your type of music

16:27

Hej :)
Jak mija dzień? Mój w porządku, w szkole jak zawykle masa śmiechu. Joohny stwierdził nawet, że: ''Ty to jesteś zawsze szczęśliwa, ciągle się cieszysz, serio'' i w sumie to można uznać to za komplement, haha :D Szczególnie mi to nie przeszkadza ^^ Na dodatek kolejny dobry fakt - byliśmy zwolnieni z fakultetów z chemii, więc w domu byłam o godzinę wcześniej. Wystarczy, że nauczę się na jutro fizyki i mam weekend ♥ Plany mam, więc myślę, że będzie udany :)
Przechodząc jednak do tematu notki. Będąc wczoraj na blogu Wiśki zobaczyłam bardzo fajny tag, tym razem dotyczący muzyki. Postanowiłam więc, że go zrobię ^^ 

1. Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki, czy słuchasz tego ,,co wpadnie w ucho''?
1. Słucham praktycznie wszystkiego co wpadnie w ucho :)
2. Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz?
2.  Najbardziej to chyba POP ;>
3. Należysz do jakiegoś fandomu?
3. Belieber ♥
4. Ulubiona piosenkarka?
4. Hmm..Ciężko mi powiedzieć. Lubię Rihanne, Nicki Minaj, Katy Perry, Miley Cyrus, Selene Gomez, Ewelinę Lisowską :D
5. Ulubiony piosenkarz?
5. Justin Bieber, Justin Timberlake ^^
6. Ulubiony zespół?
6. Nie mam ulubionego, ale bardzo lubię OneRepublic i One Direction :)
7. Wolisz spokojną muzykę, czy raczej żywszą?
7. Zależy to od mojego nastroju..Kiedy mam zły humor czy jestem smutna, wolę jakieś spokojne, wolne piosenki, ale tak to raczej żywsze ^^
8. Piosenki jakiego wykonwacy/zespołu zajmują najwięcej miejsca w Twoim telefonie?
8. Ogółem na telefonie mam malutko piosenek, bo słucham muzyki z czego innego, ale tak to głównie Justin Bieber :D
9. Jaki masz dzwonek telefonu?
9. Standardowy dla Samsungów Galaxy :)
10. Jakiej muzyki nie znosisz?
10. Nie znosić to może nie, ale kompletnie nie podchodzi mi Metal i Rock.
11. Wykonawca, którego najbardziej nie lubisz?
11. Chyba nie ma takiego..Bynajmniej nie przychodzi mi nikt konkretny na myśl jak na razie ^^
12. Lubisz śpiewać? Umiesz?
12. Lubić to lubię, a jak nikt nie słyszy to już w ogóle, ale czy umiem? Nie wiem, nie mi to oceniać.
13. Jakiej stacji radiowej słuchasz?
13. ESKA lub Rmf fm :D
14. Jaki jest Twój ulubiony program muzyczny?
14. Eska TV, 4funTV, VIVA, Mtv :)
15. Czy jest taka piosenka, którą słyszałeś tyle razy, że jak znów ją usłyszysz to zmienisz na inną?
15. Myślę, że się kilka takich znajdzie..Np. Gangnam Style ;__;
16. Ulubione piosenki?
16. Wiadomo, że nie mam ulubionych, bo byłoby ich po prostu za dużo, ale na obecną chwilę to:

:)

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Na większość pytań odpowiedziałabym tak samo:)
    Fajny tag^^

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tak samo, jak slysze gangnam to mnie tak wkurzaa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag, mam nadzieję, że się nie obrazisz jeśli też taki zrobię ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post o przetłuszczających się włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam Samsung Galaxy, ale na dzwonek All around the world :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te piosenki! Ja tez lubię Justina i 1D ♥
    Bardzo fajny TAG!
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny tag! Zastanawiam się czy w koncu zrobic go u mnie :D Poza tym ostatnio przerzucilam sie na electro.. ale nie tylko xD

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Onerepublic są świetni:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny tag :)
    Zapraszam do mnie.
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. też zamierzam zrobić ten tag <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. supcio tag
    obserwuję ;)
    zapraszam do mnie pamientnikzuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :>

    Pozdrawiam i będę obserwować,
    W.
    www.dokultury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy Tag.
    Dałabym podobnych odpowiedzi :-)

    Zapraszam: ann-anuula-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe