Nowy wygląd

12:27


HejHej :)
No i mamy już niedziele. Wczorajszy dzień minął mi niestety strasznie szybko, ale tak to jest kiedy dzieje się coś fajnego. Dzisiaj czekają na mnie lekcje i nauka, ponieważ wczoraj nie miałam czasu aby cokolwiek ruszyć ^^ Powiem Wam, że ten tydzień mam strasznie zawalony sprawdzianami i w ogóle, ale myślę, że dam radę :)
Swoją drogą jak pewnie zauważyliście, od wczoraj wieczora na blogu pojawił się nowy wygląd. Wykonała go Oliwia, której serdecznie dziękuję i zapraszam Was TU na jej bloga :)


Miłej niedzieli :)



You Might Also Like

28 komentarze

  1. Fajny wygląd. Ładne zdjęcia!
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny ten nowy wygląd :3

    Chciałabym zaprosić cię do wzięcia udziału w rozdaniu, w którym można wygrać jeden z 2 zestawów biżuterii!
    Link do rozdania[KILK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam mase sprawdzianów ;___;

    _______________________________
    http://szczera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wchodzę na bloga, rozglądam się i... Ej, gdzie tu jest nowy wygląd? Lekko zmieniona tekstura nagłówka i napis + tło na blogu. Myślałam, że to będzie trochę bardziej efektowne! Ale nic! W końcu mam upragniony napis w nagłówku XD! Odnośnie notki - jak ja kocham tą twoją mimikę twarzy! Chociaż wyszłaś bez grzywki trochę jak nie ty! Ale dalej ładnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No masz ten napis, masz hah :D
      Nie chciałam jak na razie wprowadzać większych zmian, po za tym kolorystyka jakiej się trzymam mi jak najbardziej odpowiada ^__^ Ale może kiedyś się zmieni!
      Wiem, bez grzywki wyglądam okropnie, ale akurat tak miałam włosy, więc cyknęłam fotki ^^

      Usuń
  5. Ładne zdjęcia! Wygląd jest śliczny! Obserwuję :)
    Pozdrawiam
    Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog ! zapraszam na mojego bloga który prowadzę razem z moją kuzynką http://kuzynki2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten nowy wygląd! :D


    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wygląd ;p porządny taki :D :D :D :* :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny design!! Tło jest piękne!
    Śliczne zdjęcia ;) Ja też mam bardzo dużo nauki na ten tydzień..; /

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba nowy wygląd aczkolwiek myślę ze stary był lepszy XD Moje zdanie, nieważne. Co by tu napisać, tututututut. A, już wiem. Słodko ci w związanych włosach i z tego co widze to w koku. Życzę mimo wszystko miłego tygodnia i nie ciężkiej nauki XD
    zapraszam do mnie http://hellozu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. http://justine-juustine.blogspot.com/ obserwacja za obserwację? jeśli tak to daj znać :) ps.śliczny blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny ten nowy wygląd :)

    Obserwujemy ? Jeśli tak to zacznij,napisz u mnie a ja się ODWDZIĘCZE tym samym ! :*
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zdjęcia ;)

    poklikasz mi w baner sheinside
    u mnie na blogu po prawej stronie?
    dla ciebie to tylko kilka sekund,
    a dla mnie bardzo ważne !

    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny wygląd! Śliczne zdjęcia :)
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdjątka :)

    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudowny nowy wygląd! Cudowna koronka w tle!

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    + jeśli masz ochotę to kliknij u mnie w baner sheinside

    OdpowiedzUsuń
  17. Desing lekko odświeżony i nadal Izzowaty :) Ja też mam ten tydzień tak zawalony :(

    Zapraszam - będzie mi miło jak klikniesz w banner sheinside :)
    ZMNIKALATWIEJ.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog;*

    ŚPIEWAM, zapraszam do mnie : http://www.alexwberry.blogspot.com
    u mnie nowy post : MOJA PIOSENKA I WSZYSTKIE MOJE COVERY ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe