opóźnione

11:06

Dzień dobry :)
Na początku chciałabym Was przeprosić za to, że ostatnio posty pojawiają się u mnie raczej co dwa dni. Nie wiem sama dlaczego tak się dzieje, po prostu jakoś chwilowo opuściła mnie wena, nie chce mi się robić zdjęć itp. Widocznie nieco się rozleniwiłam przez to wolne, hah ;> Dzisiaj jednak postanowiłam wcześniej podnieść się z łóżka, aby teraz coś do Was napisać, ponieważ potem zapewne nie będe miała czasu. Muszę trochę posprzątać, a potem pieczemy z mamą ciastka itp. ^^ No i na dodatek dzisiaj jeszcze zobaczę się z Tyśką, bo wróciła z turnieju, a ostatnio byłam u niej chyba w listopadzie O__o Strasznie się stęskniłam ♥
Wracając jednak do tematu postu. Kiedy wróciłam w piątek od Kamila w skrzynce czekał na mnie list od Marty, a wcześniej od Ankyls W zasadzie jest to kartka świąteczna, która miała dotrzeć do mnie przed świętami. Na razie i tak otrzymałam dwie, a kolejne dwie są w drodze już tydzień..Ahh ta Poczta Polska ^^

Bardzo Wam dziękuję :)



You Might Also Like

22 komentarze

  1. Ja kartkę wysłałam do Binki. :)

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, ładnie piszesz, choć postaraj się ograniczyć emotikonki ;)


    maybe-come-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne! Miłego dnia! Mnie tez na jakiś czas opuściła wena, ale na szczęście już wróciła :)
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te kartki. <3 To miłe dostać taki prezent. :) Miłego dnia!

    ajfine69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczta rzeczywiście w oresie Świąt działa nieco.... inaczej xd Ale ważne, że dotarły :-) a żółta jest genialna! Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam naszą pocztę :) Ten dreszczyk emocji, że coś nie dotrze na czas jest wręcz uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post, piszesz ciekawie, potrafisz zaciekawić <3
    ___________________________________________
    Zrewanżujesz się?
    KLIKNIJ W LINK OD SHEINSIDE. Proszę.
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie,że kartka doszła;3

    OdpowiedzUsuń
  9. haha Poczta Polska mega szybka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne kartki <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki! Czy ja dostrzegam przy jednej cukiereczek? ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo ja :) Śliczne kartki! :)
    http://tanecznedusze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te karteczki! :)

    Miłego dnia.
    Pozdrawiam, Niepoprawny. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też dostałam kartkę od Ankyl ;)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ta również kocham pocztę polską,hahaha
    wysłałam kartkę koleżance jakieś 3 tygodnie temu a dopiero dzisiaj doszła ;)

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow kartka od ankyls ? ;3
    Cudowne są te kartki ;)

    Zapraszamy : http://zakupoholicyznadulicy.blogspot.com/



    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawy post ;) śliczne pocztówki ;) piękny design bloga ;) ogólnie blog świetny ;)
    zaobserwujesz? ;) byłoby mi bardzo miło ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ja uwielbiam piec ciasta! :) a kartki świąteczne to naprawdę wspaniały wynalazek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe