Instamix sierpnia!

17:04

Hej! :)
Jest 16:52, a ja dopiero piszę post. Jest to spowodowane tym, że w poniedziałki od samego rana mam aż 8 lekcji, ale szczerze mówiąc to tak samo jak i w piątek każda minęła mi bardzo szybko i wcale tego nie odczuwałam. Jedyne co to biegi i potworny ból brzucha na wf-ie, ale dałam radę. Ponadto okazało się, że od początku października będę trenowała piłkę ręczną, czyli coś co kocham ♥ Dlatego też humor mi dopisuje i jedyna nauka, którą mam na jutro to angielski, więc zaraz się za to wezmę i później tylko odpoczywam :) Mam też nadzieję, że ten ból brzucha mi minie, bo na razie to piszę post i siedzę w pół zgięta, eh..
Wracając do tematu notki. Wiem, że jest już 8 września, ale wcześniej po prostu nie miałam głowy do niego. A mianowicie mowa tu o instamixie sierpnia. Tak więc z lekkim opóźnieniem, ale zapraszam :)

♥ grill starej klasy ♥
♥ z moimi dziewczynkami ♥
♥ OOTD ♥
♥ zachody słońca nad morzem ♥
♥ kawiarnia na Helu ♥
♥ poranna kawa ♥
♥ czas na make-up ♥
♥ nieudana próba loków ♥
Mój instatgram: KLIK :)

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Lubię instamixy, mam nadzieję, że ból brzucha przejdzie i spokojnie nauczysz się na angielski (bo przecież nauka przede wszystkim xd) U nas też dzisiaj były biegi... grr :/

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mix :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa z tą piłką ręczą, najważniejsze to robić to co się kocha :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    http://dazzlexme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidzę mieć 8 lekcji!
    Super zdjęcia :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super,że będziesz robiła to, co kochasz!:) świetny mix!

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sie twoja bluzka / koszula w kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W życiu chyba jest najwazniejsze zeby robic to co się kocha

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie mixy! :)
    U mnie poranna kawa to podstawa!:)
    co powiesz na wzajemną obserwację? :) Daj znać u mnie.
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie :)
    klaudiakalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam instamixy!
    p.s. mamy PRAWIE takie same telefony :3

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe