Nie można być poważnym całe życie

11:36

Hej :)
Macie w swoim towarzystwie bądź spotkaliście kiedykolwiek osobę, która nigdy się nie uśmiecha? Cały czas jest poważna, nie potrafi się wygłupiać, żartować, bawić śmiać. Ja niestety miałam do czynienia z niejednym takim człowiekiem. Ludzie są różni to fakt, ale chyba nigdy nie zrozumiem osób, które całe życie są tylko i wyłącznie poważni. Nie potrafią się rozluźnić, zażartować czy nawet uśmiechnąć się do swojego znajomego. Ciągle chodzą smutni, ponurzy, a na osobę wygłupiającą się patrzą jak na jakiegoś dziwaka. Nie wiem jak tak można. Przecież życie ma się tylko jedno. Tym bardziej teraz, kiedy jesteśmy jeszcze młodzi, możemy się wyszaleć. Czasem słyszę od innych, że jestem trochę dziecinna. Może i tak, ale mam tylko 17 lat, przede mną jeszcze całe życie i uwierzcie, że na powagę przyjdzie czas. Czasem kocham zachowywać się jak dziecko, cieszyć z niczego, wygłupiać, ale uwierzcie, że jeśli sytuacja tego wymaga również potrafię być poważna. Są ludzie którym moje niekiedy dziecinne zachowanie będzie przeszkadzać, ale zdecydowana większość moich znajomych, osób z którymi spędzam czas uważa, że to właśnie pozytywna cecha i często wygłupiają się razem ze mną do tego stopnia, że wszyscy płaczemy ze śmiechu, a brzuchy bolą tak jakbyśmy właśnie wykonali minimum 200 brzuszków. Za to właśnie tych ludzi kocham :)




''Lubie czasem zapomnieć ile mam lat, na powagę jeszcze mam czas!'' :)
Uśmiechnij się! :)

You Might Also Like

29 komentarze

  1. W mojej szkole praktycznie 70% osob to osoby bez poczucia humoru. Ja na szczescie sie do tych osob nie zaliczam. Bardzo lubie sie smiac i zartowac. Zawsze potrafie rozamieszyc osoby w moim otoczeniu a nawet nauczycieli. Umiem zartowac ze jak ktos powie ze mam ADHD XD to sie z tego smieje a ta osobe nazywam downem i sie obraza.. cale szczesie nie jest taki kazdy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, zdecydowanie się zgadzam :) Są sytuacje, kiedy powaga jest potrzebna, ale na co dzień lepiej się śmiać <3

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku skończę 21 lat, co daje mi osiągniętą pełnoletność w większości państw świata, a też bywam dziecinna. Kocham bajki Disney'a, czego moja młodsza siostra nie potrafi zrozumieć. Wciąż mam w sobie odrobinę naiwności, choć przeważnie jestem poważna. Ale przecież nie pozbędę się mojego wewnętrznego dziecka. Gdyby nie ono, życie byłoby naprawdę nudne ;)
    Drugie zdjęcie mnie rozbroiło! :D

    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  4. Są sytuacje w których trzeba być poważnym, a niekiedy śmiać się z byle czego. Osoby które cały czas są poważne, tracą wiele. Przecież śmiech to zdrowie :)

    Będzie mi miło jeśli zostawisz coś po sobie, na moim blogu ♥
    JuliaPoborczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się, trzeba trochę uśmiechu, radości i wygłupów:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, mamy jeszcze czas na bycie poważnym :)
    Śliczne zdjęcia.
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem dziecinna, ale jeśli sytuacja wymaga powagi to umiem ją zachować. Moim zdaniem jest to pozytywna cecha i ludzie którzy nie umieją się zabawić mają życie ponure.
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba wykorzystać każdą okazję do uśmiechu i radości ! :D
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna koszulka i śliczne zdjęcia!
    Zdecydowanie się z Tobą zgadzam :) Czasami trzeba się zachowywać jak dziecko!
    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia!
    Również nie rozumiem, jak można być cały czas poważnym, a znam kilka takich osób.
    Trochę śmiechu i wygłupu jeszcze nikomu nie zaszkodziło :D

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  11. W zyciu są różne sytuacje, raz trzeba być poważnym a raz zabawnym. Ale ja wolę ludzi bardziej dziecinnych i śmiesznych ;)

    loves-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasami lepiej dać porwać się szaleństwu niż zachowywać się jak ten "dorosły". Oczywiście nie można z tym przeginać ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam koleżankę, która przy obcych ludziach bardzo ciężko się otwiera i mało uśmiecha - ogólnie baaardzo poważna. Ale jak sie ją lepiej pozna, jest bardzo w porządku :-) no i... kazdy ma tyle lat, na ile sie czuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śmiech to zdrowie! Popieram Cię, trzeba czasami wyluzować po prostu i śmiać się nawet z samego siebie :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokładnie, nie zawsze trzeba być poważnym! Są momenty kiedy możemy się rozluźnić i pośmiać w sumie z niczego xd

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia i cytat :)

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja znam kilkanascie takich osob ktorym czasem przydala by sie lekcja smiechu ;)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealny post! Kocha takie ♥ Masz rację, ja często się wygłupiam, śmieję, i ludzie często patrzą się na mnie i na moich znajomych jak na wariatów, ale nas to nie obchodzi, bo uwielbiamy to! Trzeba jak najczęściej się uśmiechać, bo bez tego życie będzie nudne ;)

    Pozdrawiam! U mnie konkurs!

    ♡ ✿ JULIA BLOG – KONKURS I NOWY POST KLIK ✿ ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też lubię zapomnieć czasem ile mam lat. Piękne zdjęcia. zycie-jest-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. oj tak, lubie czasem zapomnieć ile mam lat :D na szczęście nie spotkałam jeszcze takiej mega poważnej osoby
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Te zdjęcia są cudowne :D takie szalone.
    Ja mam trochę odmienne zdania. Czasami po prostu ma się już taki charakter, że jest się poważnym i nie umie się żartować. Czasem nawet w taki sposób idzie godnie przeżyć swoje życie i nie żałować go :). Ja osobiście mam 20 lat i jestem w cholerę dziecinna, co niektórych wkurza XD, ale no, cóż. Taki charakter! Śmiać się, bawić, gadać głupoty! >D I życie jest lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia!!:*

    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta&Milena - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  23. zgadzam sie ! dlatego cudowne fotki ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. chyba mam szczęście, że nie znam takich ponurych osób :) cóż, może nie śmiejemy się już ze wszystkiego, ale śmiać się lubimy ;)
    http://conangelydemonio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny blog :)
    Super post .
    Ładne zdjęcia .
    Obserwuję :)
    http://twosoulsforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam jedną taką osobę w klasie i nie jest ona fajna. Fajne zdjęcia :)

    http://adziam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam bardzo podobne zdanie do Twojego :)
    Trzeba cieszyć się życiem i umieć żartować w każdym wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie można brać wszystkiego zbyt serio, to odbiera radość i szczęście. Dobrze jest zachować dystans do siebie i do swiata:)

    Zapraszam do mnie na konkurs :)
    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe