How I survived Friday the thirteenth

18:57

O tym jak udało mi się przeżyć piątek 13-stego....Wiem, że już jakiś czas po tym dniu, ale jeszcze nie jeden taki dzień w życiu nas spotka, więc post zdecydowanie się przyda. Piątek 13-stego, godzina 6.30 dzwoni budzik. Standardowo odpalam snapchata i przeglądam snapy znajomych czy osób z bloga. Co trzeci snap to przerażenie w związku z tym jaki mamy dzień. Szczerze mówiąc zaraz po przebudzeniu się wcale nie skojarzyłam faktów. Patrząc na datę w rogu ekranu mojego telefonu, pomyślałam 'dzień jak każdy inny, słońce świeci, jest pięknie'. W końcu wstałam z łóżka i kompletnie zapomniałam o tym, że to właśnie ten 'pechowy' dzień. W szkole 7 lekcji o dziwo minęło szybko, a od razu po nich pojechałam do mojej przyjaciółki. Zjadłyśmy obiad i zaczęłyśmy szykować się na zdjęcia, które......Nie doszły zresztą do skutku, bo po skończeniu makijażu zaczął padać grad. Trudno, gdyby w kalendarzu widniał na przykład 10-ty maja - stałoby się tak samo. Godzina 18. Przestało padać, mam 10 minut do ostatniego autobusu, więc na zdjęcia i tak nie pójdziemy. MZK, który miał podwieźć mnie na przystanek busa, który zawiózłby mnie do domu spóźnił się kilka minut. Biegnąc w deszczu, cała mokra i zasapana - zdążyłam. Po drodze zobaczyłam, że w torebce otworzyła mi się niebieska kredka do oczu brudząc całą jej zawartość łącznie z aparatem. To nic, gdyby dzisiaj był pierwszy maja - stałoby się dokładnie tak samo. Dzień jak co dzień, każda z tych sytuacji przydarzyć by się mogła niezależnie od tego czy jest to piątek, czy 13-sty dzień danego miesiąca. Podsumowując tą (nie) ciekawą historię. To, czy piątek 13-stego przyniesie nam pecha zależy tylko i wyłącznie od nas. Od wieków na świecie jest taki przesąd, a ludzie ślepo w niego wierzą. To samo jest na przykład z przejściem pod drabiną, czy słupem albo z czarnym kotem, który przebiegnie nam drogę. Nic z tych rzeczy nie przyniesie nam pecha, dopóki sami w to nie uwierzymy. Tu po raz kolejny pojawia się zasada - większość zależy od myślenia i naszego nastawienia do danej sprawy. Przesądy nie takie straszne jeśli człowiek w nie nie wierzy. Nie wiem jak Wam, ale mi, mimo tych drobnych nieszczęść dzień naprawdę się udał. Spędziłam go z przyjaciółką i jak widzicie - nadal żyję :)

















,,Gra z losem''


 fot. Gosia - KLIK
strój 1 top - Pepco, spódnica, sweter - New Look, buty - Deichmann
strój 2 żakiet - Primark, kapelusz - C&A, spodenki - Primark, bluzka - H&M, buty - Deichmann

You Might Also Like

63 komentarze

  1. rowniez jeszcze zyje! i to jak, haha:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piątki 13-stego to dla mnie jedne z lepszych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze bawią mnie takie przesądy. Nie pamiętam nigdy żeby jakiś piątek 13-tego był dla mnie pechowy, nigdy też nie przejmują się, gdy kładę torbę lub plecak na podłodze, choć mama lub babcia mówią, że przecież pieniądze wtedy uciekną.
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nastawiłam całkiem pozytywnie na ten piątek 13, ale wieczorem musiałam uśpić pieska... Więc to naprawdę był pechowy dzień. Zdjęcia świetne ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to dzień jak każdy inny. Nigdy nawet nie zwracam uwagi na datę :)
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam, Martyna
    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia ;)
    Zapraszam do siebie : http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. JA nie wierzę w przesądy i każdy piątek 13-go nie jest dniem pechowym tylko po prostu kolejnym dniem :D Zdjęcia przecudne ♥

    http://zycieniegryzie-neatea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz racje jeśli sami będziemy w to wierzyć, to każdą rzecz jaką się stanie możemy usprawiedliwiać poprzez przesąd
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień jak każdy inny. Tak na prawdę czy to piątek trzynastego, czy dwudziestego zawsze może coś się stać. Piękne zdjęcia, bardzo klimatyczne :)

    Zapraszam na nowego posta, gdzie za moim pośrednictwem można nawiązać współpracę ze sklepem, który posiada okulary (Firmoo). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piątek trzynastego był jednym z lepszych dni w moim życiu...
    Wszystko zależy od nastawienia.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)
    Mój kanał na yt (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie w piątek trzynastego również zastała wielka ulewa, ale tak naprawdę to nie wierzę w żadne przesądy. Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia. Jesteś bardzo fotogeniczna. Nie wierzę w przesądy za bardzo :)
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także nie wierze w takie przesądy. Piatęk trzymastego.... Dzień jak co dzień. Nigdy nie był dla mnie pechowy a nawet jeśli to moim zdaniem będzie nadzwyczajny przypadek.
    Świetna ta sukienka<3
    W wolnej chwili zapraszam serdecznie do mnie
    ----> tyburskajuliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Totalnie nie wierzę w ten przesąd, nawet nie zwracam uwagi na ten dzień :D Śliczne zdjęcia, super klimat!

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja piątki 13-tego traktuje jak inne dni, nie wierze w przesądy :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ŚWIetne zdjęcia i pomysł na post. Mój piątek 13-stego był naj dniem.w tygodniu :D

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wierzę, ale z kolei jak coś złego sie dzieje w ten dzień to zwalam na datę :D a co do samej liczby 13...mi czasami przynosi ona nawet szczęscie :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia, takie magiczne *.*
    Ja też nie wierzę w przesądy, czy piątek 13tego, czy normalny dzień, zawsze może stać się coś co poprawi lub popsuje nam nastrój.

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie jestem przesądna, ale czasem tak jak Tobie zdarzają się same nieszczęścia i to akurat 13 w piątek ;) Piękne zdjęcia!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do tego dnia mam takie samo zdanie co ty.
    Dzień jak co dzień.
    Innego dnia mogłoby się to samo zdarzyć, a nawet gorzej.
    Dlaczego to piątek 13 ma być pechowym dniem, a nie inny?
    Taki trochę według mnie głupi przesąd.
    Bardzo ładnie wyglądasz!
    Świetne, mega klimatyczne zdjęcia :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia bardzo klimatyczne. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Na szczęście nie wierzę w takie bzdury :)

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie piszesz i bardzo fajne fotki ^^

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny crop top i kapelusz ;) zdjęcia mega klimatyczne *.*
    ja w piątek 13-ego akurat zostałam w domu, bo się źle czułam, więc nawet nie miałam okazji, by dosięgnęło mnie to słynne zło tego dnia :)
    Chociaż jeśli chodzi o przesądy, to czasem zapala mi się przed nimi lampka, ale za chwilę dociera do mnie, że to brednie i postawienie torebki na podłodze wcale nie sprawi, że pieniądze mi uciekną, albo, że jak przejdę pod drabiną to będę mieć pecha.
    Masz racje, że wszystko zależy od sposobu myślenia i, że dopóki nie zaczniemy w coś wierzyć to tak nie będzie :).
    Należy wierzyć tylko w siebie :)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie to zwykły czarny stanik sportowy haha, dziękuję :D

      Usuń
  25. Ja tam jakoś nie wierzę w przesądy. ;)
    Genialne zdjęcia, bardzo śliczna spódnica!
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudownie wyglądasz :) \
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice photos & outfits! Love how you edit the photos into B&W! xo

    Daniel x
    The Daniel Originals | Instagram: danielpoonvignez
    New Post: Wearing stripes with plaid

    OdpowiedzUsuń
  28. Zabobony, ja jak jest piątek 13-tego zazwyczaj mam nawet szczęście haha ^ ^

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja w sumie nie wierzę w zabobony, ale za to moja mama strasznie ;_;
    Piękne zdjęcia!

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne zdjecia :) ja średnio wieze w takie żeczy,ale staram sie unikać :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudownie wyglądasz w tej spódnicy.. ;)
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak to już jest, jeśli oczekujesz szczęścia-dostaniesz szczęście, jeśli wierzysz w pecha - będziesz je mieć. Więc grunt to myśleć pozytywnie :)
    Zdjęcia są naprawdę wspaniałe, niektóre jakby wyciągnięte z jakiegoś filmu :)
    Obserwuję i zapraszam :)
    http://lifebyyolo.blogspot.com/
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi też się udało przeżyć! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. nigdy w życiu nie wierzyłam w pecha który podobno ma być w piątek 13-tego...
    https://photo-ejcz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja zupełnie nie wierze w takie rzeczy ;)
    http://www.onlydreams.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi piątek 13 maja minął świetnie! <3
    Jeden z lepszych dni.
    Dlatego w większości 13 piątek nie robi na mnie aż tak dużego wrażenia.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeśli chodzi o mnie to nie za bardzo wierze w ten cały przesąd o tym dniu..
    Pięknie wyglądasz! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja nie wierzę w te wszystkie przesądy :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Moim zdaniem co złego ma się stać to i tak się stanie i nie musi to być piątek trzynastego.
    Obserwuję ;)

    http://missdarkness3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja w piątek 13 pisałam maturę ;P Ale ogólnie, to lubię takie daty :P

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Haha no jak widać ja tez żyje :) i tez nie wierze w takie zabobony :-D pozdrawiam ciepło :) i obserwuje :) Claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Dokładnie, nie ma znaczenia czy jest to piątek trzynastego czy może piątek szóstego, jeśli coś ma się stać, to się stanie ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zdjęcia mają bardzo fajny klimat :)
    W przesądy nie wierzę, ale lepiej dmuchać na zimne.
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Moje piątki 13-go są zazwyczaj szczęśliwe, o dziwo :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny pomysł na zdjęcia! Bardzo oryginalny jeżeli chodzi o tę grę z losem :) I tak zgadzam się co do Twojej opinii na temat piątku 13 :) Co ciekawe chyba w Japonii 13 jest liczą przynoszącą szczęście :)

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowne, klimatyczne i tajemnicze zdjęcia.
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM
    ZAGŁOSUJ NA MOJE ZDJĘCIE

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna sesja, taka mroczna i zagadkowa :) Piątek trzynastego rodzi się w naszej podświadomości, jeśli nie uwierzymy, nic złego nas nie spotka. Tak to już jest z przesądami. Pozdrawiam http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. O tak, zgadzam się, że to, co wydarzy się danego dnia nie ma nic wspólnego z przesądami i tym, jaką mamy datę:)
    Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja nie wierzę w pechowe dni. Żaden piątek 13tego wcale nie jest mi straszny - po prostu dzień jak co dzień. Obawiając się jakiś "nieszczęść" w takie dni właśnie je ściągamy na siebie. Pozytywne nastawienie do życia jest najważniejsze ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. W piątek 13 wierzę pół na pół ale jednak wolę nie kusić losu xD
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  51. Mi piątki 13 zazwyczaj przynoszą szczęście ;)
    Przepiękne zdjęcia!

    nataliavblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Bodajże w październiku lub w listopadzie był też piątek 13. Znalazłam wtedy 100zł:) Wcale nie boję się tego dnia:)

    Mogłabyś poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W listopadzie, były wtedy zamachy w Paryżu o ile się nie mylę :(

      Poklikam :)

      Usuń
  53. Nie wierzę w piątek 13-tego mimo, że w ten dzień miałabym wypadek samochodowy. Ale na szczęście to dzień jak co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgadzam się z Tobą. Ludzie często gdy wierzą w przesądy podświadomie łączą np. fakt, że coś im się nie udało z piątkiem 13-stego. Zazwyczaj tego typu posty nie przypadają mi do gustu, za to Twój bardzo mi się spodobał. :)
    Świetne stylizacje. Cudowne, magiczne zdjęcia!

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. W 100 % się z tobą zgadzam , ludzie często wmawiają sobie że jeżeli przydarzy im się coś nieszczęśliwego w ten dzień to przez piątek 13

    OdpowiedzUsuń
  56. Też właśnie tak myślę. To wszystko zależy od człowieka i od tego w co wierzy, a jak wiadomo, wiara czyni cuda! :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe