End of Summer is coming....

22:49

21 sierpnia, a w zasadzie już za niespełna dwie godziny 22.  Nie wierzę w to  w jak zawrotnym tempie minęły tegoroczne wakacje. Wiem, że pewnie większość z nas, w tym również ja, co roku powtarza to samo, jednak teraz wyjątkowo dwa miesiące przerodziły się w dwa dni. Do rozpoczęcia roku jeszcze co prawda półtora tygodnia i czeka mnie jeszcze sporo atrakcji, ale już wiem, że ten czas minie równie szybko jak napisanie o nim. Przede mną jeszcze kolejne wakacyjne osiemnastki, wyjazd do stolicy, dwa dni w bardzo przyjemnej pracy i mam nadzieję (o ile pogoda pozwoli..) że wypad na Termy. Większość planów, które miałam na te dwa miesiące wykonałam, więc śmiało z ręką na sercu mogę powiedzieć, że nie zmarnowałam żadnego dnia. Kurs prawa jazdy, który w końcu po 17-stu latach czekania mogłam zacząć ma się bardzo dobrze i teraz pozostało tylko odliczać dni do moich osiemnastych urodzin i skończenia całego kursu. Wrzesień będzie wiązał się także z wyborem przedmiotów do zdawania na maturze, a i już powoli kierunku studiów. Mam wrażenie jakbym dopiero co skończyła gimnazjum, a tu już matura, ale o tym....kiedy indziej! Póki co trzeba w pełni wykorzystać ostatni tydzień wolności!
W dzisiejszej notce chciałabym również przedstawić Wam zawartość kolejnej paczki od Bornprettystore. Tym razem większość to na pewno nie niezbędne gadżety, ale skoro już nadarzyła się okazja, to czemu by ich nie wypróbować? Na początek paleta cieni. Zawsze bałam się zamawiać kosmetyki z chińskich stron, ale stwierdziłam, że raz nie zaszkodzi i lepiej samemu spróbować. Okazało się, że wybór był trafny, bo cienie są naprawdę genialnej jakości; trwałe w pięknych kolorach. Następnie: klips do zatykania nosa (kocham pływać, ale zawsze muszę zatykać go palcami, bo gdy dostanie się do niego nosa, zwyczajnie się dusze haha). Kolejna rzecz to takie 2w1. Pierwsze zastosowanie - dzięki temu przedmiotowi można łatwo narysować na powiekach równe kreski eyelinerem. Myślę, że nie ja jako jedyna mam problem z brudzeniem się na około podczas malowania tuszem rzęs. Nie wiem jak to się dzieje, ale nawet jak bardzo się staram - i tak zawsze się gdzieś ubrudzę....Dzięki temu, podczas malowania tuszem, przykładam ot to plastikowe 'coś' i problem brudnej powieki rozwiązany. Kolejne dwie rzeczy z paczki to biżuteria, ale tym razem nie dla mnie. Zamówiłam dwie rzeczy dla mojego cudownego fotografa - Gosi. Pierścionek i naszyjnik idealny np. do bikini na plaże sprawdzają się świetnie. Z zamówienia jestem naprawdę zadowolona, już po raz kolejny, sklep BPS mnie nie zawiódł :)











  

 




 
 fot. Gosia <KLIK> ♥
okulary - Sinsay / sweterek- Primark / top, bokserka - H&M / buty - Ray
naszyjnik - KLIK / pierścionek - KLIK / klip - KLIK / paletka - KLIK / pomocnik - KLIK
A jak Wasze wakacje? Wykorzystane w pełni, a może nieudane? Piszcie w komentarzach! :*  
http://instagram.com/iizz33


You Might Also Like

42 komentarze

  1. Niestety bardzo szybko mineły te wakacje :(
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo niestety za szybko to zlecialo!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też starałam się dobrze wykorzystać te wakacje i jestem z nich zadowolona. Ja idę dopiero do 3 klasy gimnazjum i jedyne (chyba) co muszę wybrać to szkoła, do której chcę iść dalej, a ty już matura :o. Powodzenia pomimo, że to dopiero w kwietniu :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W maju, Twoje egzaminy w kwietniu chyba haha :)
      (nie) dziękuję :*

      Usuń
  4. Pierścionek świetny!!!:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Cały czas byłam pewna że masz 16 lat, a tu taka niespodzianka hahah. Świetne rzeczy i zdjęcia, paletka wygląda na porządną. Zapraszam do mnie: mmartnw blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę, wakacje w tym roku upłynęły wyjątkowo szybko.

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cute outfit!

    http://silvervea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że sporo jeszcze atrakcji czeka Cię w wakacje :) Ja aktualnie kończę już kompletować wyprawkę do szkoły. Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie tym postem uświadomiłaś mi, że niedługo wracam do pracy po wakacjach :P z maturą, pamiętam, miałam tak samo. A później było: "dopeiro zdawałam maturę, a już kończę studia" :D pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna stylizacja, spodobały mi się twoje krotkie spodenki są świetne, super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny sweterek ;)
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne dodatki, szkoda że wakację się już kończą ale to do dobra zawsze niestety szybko się kończy.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że ten czas tak szybko leci :(

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę uwierzyć, ze wakacje się kończą... :(
    Super zdjęcia!


    Zapraszam do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie, wakacje bardzo szybko minęły, ale jestem z nich baaardzo zadowolona.
    O kurczę, masz w przyszłym roku maturę?
    Ja od wrzesnia dopiero zaczynam liceum, ale wiem jak to szybko minie i zanim się obejrzę, to będę już w klasie maturalnej, przeraża mnie to!
    Ale fajny wynalazek z tym czymś do rzęs. Nigdy czegos takiego nie widziałam
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam wakacje od połowy maja a równiez czuje jak szybko mijaja, ale mam jeszcze miesiac! :D/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  17. Biżuteria śliczna, chociaż moją uwagę zwróciły śliczne, wakacyjne wzorki na paznokciach :)

    obserwuje już od jakiegoś czasu :)
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety od dwóch lat nie mam wakacji, tylko pracę ;) Pierścionek mega!
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne dodatki, sama często zamawiam w BPS :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie również strasznie szybko minęły,ale szczerze mogę powiedzieć,że ich nie zmarnowałam. Ten kardigan masz cudowny *.*! No i gadżety też bardzo fajne ;).
    http://missmecenaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. jeszcze przez te ostatnie dni da się wiele zrobić :) Śliczna stylizacja i biżuteria :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety tak to już jest, wakacje jak i czas szybko przemijają, ja tez mam wrażenie jakby to były dwa dni ;D
    Ale mimo wszystko ten czas tez można dobrze wykorzystać :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja szkołę zaczynam dopiero 17 września :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia! pięknie wyglądasz c:
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    nikolaprzybysz.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. uff dobrze że czeka mnie jeszcze miesiąc wakacji, ale naprawdę strasznie szybko to zleciało :(

    OdpowiedzUsuń
  26. ja nadal nie wierzę że został tylko tydzień, czuję jakby był jeszcze z miesiąc!
    śliczne zdjęcia :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ładny outfit :)
    zapraszam <3 http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Strasznie szybko minęły te wakacje ;/. Fajna stylizacja :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja praktycznie każdy dzień mam jakoś zaplanowany już xd
    Fajny pierścionek ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzeczywiście te wakacje strasznie szybko minęły. Fajny outfit ! :) Mam pytanie... Skąd wzięłaś licznik ? ;) Pozdrawiam ! /~Claydi
    http://unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale....jaki licznik?? :D

      Usuń
    2. Licznik odwiedzin twojego bloga ;3. Bo wiem, że można znaleźć na różnych stronach, a twój jest super ;D.

      Usuń
    3. To po prostu licznik z gadżetów bloggera :)

      Usuń
    4. Dzięki ;*. Będę wpadać tu częściej :). Pozdrawiam!

      Usuń
  31. ojeju, nie musialas przypominac, ze to prawie koniec haha! :D slicznie wygladasz <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Dokładnie, trzeba wykorzystać w 100% ostatnie chwile bez nauki. Świetne zdjęcia, bardzo ładny naszyjnik. Poklikałam.
    Zapraszam do mnie.
    happily-pink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. jakie fajne wakacyjne pazurki :D!

    OdpowiedzUsuń
  34. no mnie niestety wakacje już nie obowiązują.:(

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie w tym roku wakacje minęły tak szybko jak nigdy! I oczywiście pojawia się pytanie - co ja przez ten cały czas robiłam...
    Ja na szczęście, nie mam problemów z brudzeniem powieki przy malowaniu rzęs, ale myślę, że ten gadżet przydałby się mojej koleżance, pokażę jej ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne są te cienie :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe