Favourite shops

14:35

O tym, że zamawianie przez Internet to od dłuższego czasu moja ulubiona forma zakupów chyba nie muszę już wspominać. Jest to o wiele wygodniejsze, tańsze, a często nawet i szybsze. Nie trzeba nigdzie wychodzić, wystarczy w spokoju czekać na swoje zamówienie. Żeby jednak nie było tak idealnie; są i tego pewne wady. Najczęstszy problem mam chyba z dobraniem rozmiaru i przyznam się szczerze, że nie raz przyszło coś za małe/za duże, ale takie rzeczy również się nie zmarnowały. W takim wypadku albo je komuś oddaje albo zwyczajnie sprzedaje, dlatego też to mnie nie zraża. Drugim minusem, jeśli chodzi o sklepy zagraniczne jak w tym przypadku jest niekiedy długi czas oczekiwania. Tak było przynajmniej w przypadku wszystkich tzw. 'chińskich' sklepów z wyjątkiem dwóch, o których właśnie dzisiaj (chyba już po raz kolejny) chciałabym Wam wspomnieć. A mianowicie mowa tu o dobrze Wam znanym Zaful i Sammydress. Mimo że zaliczane są one do tych 'chińskich' sklepów; ubrania są zdecydowanie lepszej jakości, a co najważniejsze; na przesyłkę w porównaniu z innymi nie czekam miesiąc, a maksymalnie 2 tygodnie, choć na ogół jest to 7-8 dni. Tym razem w moich paczkach znalazł się m.in. kombinezon, który pokazywałam Wam TU oraz rzeczy, które możecie oglądać na poniższych zdjęciach. Idealne na lato, zdecydowanie często przeze mnie noszone w ostatnim czasie :)



bransoletka - klik
 top - klik
 shorty - klik
 spódniczka - klik
 kombinezon - klik
Na koniec życzę wszystkim miłego dnia. Korzystajcie z ostatniego miesiąca wakacji i do zobaczenia za kilka dni! ♥

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Super rzeczy zamówiłaś, najbardziej podobają mi się spodenki :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszelkie jeansowe doły uwielbiam :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładne ubrania zamówiłaś :)
    Ja też raczej kupuję online :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. top i bransoletka w stu procentach mnie urzekły! na pewno na żywo wyglądają przecudownie(:
    pozdrawiam x
    https://anmyosotis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodenki! :D

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :*
    https://rosierlune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Top, szorty i spodnica to moje must have! Przecudny haul. Buziaki

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    PinkyPromiseGang 🦄oddajemy obserwacje🦄

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciuszki przypadły mi do gustu :) Sama też zamawiam przez internet, można trafić na super promocje :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  8. shorty są cudne!

    https://www.strong-power.pl/2017/12/ostatni-post/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe