rain

14:00

Hej :)
Jak mija weekend? Mi jak na razie beznadziejnie. Przez wczorajszą deszczową pogodę od rana nie miałam humoru i cały dzień przesiedziałam w domu. Dzisiaj zresztą z pogodą jest nie lepiej..Grr..Nie lubię takich dni, a na dodatek dzisiaj niedziela i jutro do szkoły. Na szczęście nie mam żadnych większych sprawdzianów :) Swoją drogą postanowiłam wczoraj zrobić porządki w szafkach i znalazłam moje stare pamiętniki z przed kilku lat jak jeszcze mieszkałam w bloku. Jak to czytam to uśmiech automatycznie pojawia mi się na twarzy ^^ Ah..jak wtedy było fajnie :)


You Might Also Like

19 komentarze

  1. Koniec weekendu. U mnie sam deszcz. Jak to się mówi Lazy Day ;)) Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze jak jadę do domu w Polsce to też czytam swoje stare pamiętniki i zwykle dochodzę do wniosku, że byłam śmieszna xd

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie cały dzień straszne chmury :/

    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tylko dzisiejszy dzień zleciał beznadziejnie ;<
    zachęcam do obserwacji ;>
    http://enitablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jak czytam stare pamiętniki to ze śmiechu wyrobić nie mogę :D Pogoda mnie dobija :(

    Zapraszam :3
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chce ciepło! :(
    + Nowa notka http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/05/maska-pilomax_2465.html
    Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jak czytam stare pamiętniki to ze śmiechu wyrobić nie mogę :D Pogoda mnie dobija :(

    Zapraszam :3
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie słoneczko, ale też leniwie ;)

    Obserwuję i serdecznie zapraszam:
    sylvieu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. noo koszmarna ta pogoda ;cc pamiętnikkkk zawsze najlepszym przyjacielem <3

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas tez beznadziejna pogoda ;//

    Zapraszamy do nas : meryanblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi pogoda również popsuła plany ;c
    http://sweetpastrylovelyteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też lubię czytać takie rzeczy! U mnie było podobnie :)
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie już, już miał padać deszcz. Ale chyba stwierdził, że mnie się boi :P
    _________________________
    freshfashion-ika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też pogoda była nie najlepsza dzisiaj :c

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie nie padało ale było zimnooo ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Pogoda do .... . a po za tym to super blog . + obs
    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też czytałam swoje stare pamiętniki ^___^ śmiechu jest co nie miara.Co to kiedyś dzieciaki wymyślały... U mnie też było brzydko i deszczowo, nie przejmuj się! Na szczęście dziś ładnie, nie wiem jak u ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzisiaj nadal brzydko :(
      Dopiero od środy ma być ładnie!

      Usuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe