zaplanowany

12:00

Witam! :)
Post jest zaplanowany, więc mam nadzieję, że doda się o określonej godzinie, bez żadnych usterek itp. Według planu mam teraz j.polski i omawiamy lekturę ''Kamienie na szaniec''. O dziwo przeczytałam całą, haha. Serio, o wiele lepiej mi się czyta kiedy siedze sobie na podwórku z kawą, na słoneczku ^^ No a więc. Post zaplanowałam, ponieważ dzisiaj wrócę przed 15, ale nie będę miała czasu nic pisać gdyż mam masę nauki na historię. Nie byłoby tego tak dużo gdyby nie fakt, że dowiedziałam się o klasówce 2 dni przed, a materiału jest dużo. No i jeszcze przydałoby mi się dostać 5..Grr..Ale jakoś dam radę :) No, whatever. Jak tam u Was? :)



You Might Also Like

14 komentarze

  1. Powodzenia w nauce! Świetna koszula!
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna koszula;D

    Zaparszam na rozdanie ktore organizuje razem z firmą Oasap.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nauka i nauka. Już mam dość pytań : Czy mogę cos zrobić na 4/5. Czy jak poprawię ten test to będę miała szansę na 5 ... masakra

    OdpowiedzUsuń
  4. Łada koszula:) Bardzo mi się podoba!


    Kej Dżej

    OdpowiedzUsuń
  5. Da się zaplanować post ? : O ah ten XXI wiek...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna koszula

    pozdrawiam i obserwuję
    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się do klasówek uczę na przerwie przed lekcją na której ona będzie. Ja jestem po szkole około 21.00 w domu bo chodzę do szkoły muzycznej, ale i tak posty piszę:0


    Zapraszam do mnie,nowy post, może jak ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie zaczęło się wyciąganie ocen na świadectwo :) Śliczne zdjęcia i koszula *.*

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz swietna koszule;) Kolnierzyki są mega;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna koszula. *.*
    Ja się prawie nie uczę ;/

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dokładnie taką samą koszule XD . Hym super blog zapraszam do mnie :P http://raspberryniciablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe