listy

17:14

Hej :)
Piszę dziś do Was nieco później, bo jak pewnie już wiecie w poniedziałki mam najwięcej lekcji i kończę najpóźniej. O tyle dobrze, że ten najgorszy dzień już za mną i do kolejnego weekend'u, a właściwie w moim przypadku już ferii, jeszcze tylko 4 dni! Ale ja nie o tym dzisiaj. Przychodzę do Was z pewną propozycją, w sumie z taką alternatywą. Odkąd mam bloga wymieniam się listami z niektórymi blogerkami, aczkolwiek na razie nie ma ich wcale tak dużo. Dzięki temu polubiłam pisanie listów i naprawdę radość z jego otrzymania jest o wiele większa niż ze zwykłego emaila. Zostałam też zaproszona na facebook'u do grupy Send Me Letter - Blogger Project zorganizowany przez Miśkę <KLIK>. Serdecznie Was zapraszam do akcji, a osoby, które chciałyby wymienić się ze mną listami proszę pisać śmiało na maila - izabelaf11@wp.pl :)


Piszecie z kimś listy? Lubicie je dostawać i wysyłać? ^^

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Ja koresponduję z dziewczyną z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymieniam listy jedynie ze znaną Ci Naff, ale są to tak świetne listy, że mogę na nie czekać tygodniami :3
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. List ze zdjęcia jest właśnie od niej ^^
      Również pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Poznałam po piśmie i papeterii - takie rzeczy to tylko Naff :3

      Usuń
    3. OJ tak, listy ma cudowne :) <3

      Usuń
  3. ostatnio razem z babcią zastanawiałyśmy się czy nie zacząć z kimś pisać, haha :)
    paaula-paulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham wysyłać listy , i dostawać odpowiedź na nich. To nie to samo to zwykły sms... to pamiątka na całe życie... szkoda , że teraz coraz rzadziej się ją stosuje ://

    natalia-cieslak.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc, ja jeszcze nigdy nikomu nie wysyłałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Znacznie bardziej lubię dostawać listy niż wysyłać haha. Ale pierwszy raz słyszę o takiej akcji. Fajny pomysł:)

    http://allexandrablog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już piszę list do Miśki i takiej jednej bloggerki :D
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie zdążyło mi się nigdy pisać z kimś listy :)

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię pisać listy, są bardziej namacalne niż emaile czy smsy. Chyba się zaangażuję w to ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post :3 :* ;)
    list <3
    obserwuję :)
    pozdrawiam cieplutko :3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeeej, to zaszczyt zobaczyć list ode mnie w notce ^___^. Pisanie listów jest cudowne <3 każdego zachęcam do takiej akcji!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym z chęcią pisała listy, ale nie mam czasu wybrać się kiedy na pocztę ;cc
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja raczej nie wysyłam listów, bo nie chce mi się iść na pocztę, chociaż codziennie koło niej przechodzę:D
    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze nigdy z nikim nie wymieniałam się listami ;o

    obserwujemy?
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio wysłałam list do kuzynki z Polski i czekam na odpowiedź :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, piszę listy- od połowy listopada. I jest przy tym niezła zabawa ;)

    http://swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tez otrzymalam juz kilka listow i paczuszek :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. To moje największe hobby - pisanie listów i pocztówek <3 wysyłam ich mnóstwo na cały świat :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe