majówka

16:07

Hej :)
No i wreszcie zaczęła się długo oczekiwana przeze mnie majówka! Bardzo się ciesze, bo będę mogła spędzić dużo czasu z przyjaciółmi i chłopakiem, a przede wszystkim w sobotę mam wesele, na które przylatuje m.in. Konrad i Ola z Londynu! *-* Hyhyhy, no a w niedziele jeszcze poprawiny :) Mam nadzieję, że będzie dużo zdjęć i na pewno Wam jakieś tu pokaże :D Tymczasem kończę pisać i odezwę się prawdopodobnie jutro. Pa :*
A Wy jakie macie plany na długi weekend? :)
+ pozdrawiam Klaudię, która bardzo czekała na nową notkę i zatruwała mi tym ostatnie dni w szkole,haha :D :*


You Might Also Like

38 komentarze

  1. ja mam jechać do kina i tyle :P
    jak ma na imie Twój chłopak?:))

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja czekam na te zdjęcia^^ hehe.. kto wie, może złapiesz welon od panny młodej^^
    pozdrawiam ;*


    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam żadnych konkretnych planów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłej majówki życzę :) Ja za parę godzin wyjeżdżam :)

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :) Moja majówka w tym roku to nauka do matury niestety :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanej zabawy na weselu :) Ja te czekałam na tą majówkę :D

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam w planach jakieś zwykłe wypady : )

    OdpowiedzUsuń
  8. miłej iprezy! :))
    złap welon :)
    bardzo dziękuję za komplementy! <3
    no bo się obracałam na nim i rak jakoś wyszło, haha ! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego odpoczynku! Super zdjęcia!
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie http://karolinagauszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłej majówki :D
    Ja jadę na koncert Braci i Sylwi Grzeszczak:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja spędzam majówkę na miejscu, ewentualnie wybiorę się do Gorzowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. udanej majóweczki i wesela ^^

    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego wesela :D ale wiesz... Mogłabyś mnie zabrać ze sobą, bo chętnie bym poszalała. Czekam na zdjęcia ^___^ miłego weekendu majowego <3
    ja w sumie na razie nic szczególnego nie planuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. A co ubierzesz na wesele? Zrobisz zdjęcia strooju?
    http://bluueeparrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazywałam nie dawno sukienkę, którą kupiłam, ale przed lub po weselu pokaże jeszcze raz już tak jak całkowicie wyglądałam i na weselu i w niedziele na poprawinach :D

      Usuń
  16. Imprezy i chillout :D

    Pozdrawiam, SL.
    deshonore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. great post :)love your blog, would you like to follow eachother? why dont you follow me through gfc and blog lovin and let me know :) ill definitely follow back!

    xx Jeeshan
    www.beautydosage.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje za pozdrowienia :3 Ej no ale nie zatruwałam Ci cały czas głowy w szkole ;/ A tak wogóle to fajny blog :) hahhahahahha może być ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeeeeest! :) wpasowałam się dzisaj ma byc kolejna notka xD

      Usuń
  19. To fajnie, że będziesz miała gości :]
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. to wstaw potem zdjęcia z wesela :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę fajny blog. Będę zaglądać tu częściej.
    Zapraszam do mnie:
    http://filminmyheart.blogspot.com/
    Może zostawisz po sobie ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny blog ;>
    Wpadnij i zostaw po sobie ślad!
    http://my-world-my-crayons-and-my-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful pics...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  24. Super Blog! :)
    Zapraszamy również do nas: http://paczajbowarto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja nie mam żadnych planów.. chyba tylko posiedze u mnie z przyjaciółkami i chłopakiem bo pogoda też nie wygląda za ciekawie ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://onlymycure.blogspot.com/

    + obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  26. dzięki za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. to ja dziękuje, że odwiedziłaś mojego bloga! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe