photos of me

16:04

Hej! :)
Ale mamy obrzydliwą pogodę,jejuś! Serio jest 28 maja a tu pada i pada i jest zimno. Miejmy nadzieję, że chociaż od weekend'u pogoda się poprawi! Oby ^^ No ale ja nie o tym. Tym razem przychodzę do Was tak jak pisałam wcześniej z moimi zdjęciami, które Karolina robiła mi w niedzielę. Nie jest ich dużo, bo jak zwykle większość mi się nie podobała, no ale trudno :D


I oczywiście słit focia musi być :3

PS. Jeśli macie jakieś pytania to zapraszam tu: ASK :)




You Might Also Like

34 komentarze

  1. fajne zdjęcia! ta pogoda jest dobijająca :c
    zapraszam do mnie http://pure-dreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia równie śliczne jak wczorajsze!
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze fajne fotki :) i oksy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia!
    pięknie Ci w tych okularkach :D
    _
    Zmieniłam nazwę bloga z my crazy stories.
    Zapraszam pod ten adres: http://stayy-positivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Co Ty mowisz, zdjecia superowe- wklejaj wiecej :)

    http://beznudyyy.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne zdjęcia :D Śliczna jesteś i bardzo przypominasz mi z wyglądu moją przyjaciółkę :D

    Zapraszam :3
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia <33

    poly-pooly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jak chcesz to mam jedną do sprzedania:D

    fajne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia <3 <3
    Nom, ja tez mam taką nadzieję że weekend będzie cieplutki... OBY!! :))
    Pozdrawiam serdecznie :P
    Zapraszam do mnie :)))

    my-world-is-dziwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ślicznie :)

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia ; 3
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Łaadne zdjęcia :)

    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyszłyście.
    Przypominasz mi taką ładną dziewczynę z naszej szkoły ^^

    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny blog <333
    Zapraszam do komentowania i obserwowania :
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne fotki :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow ,ale piiękny wygląd zazdroszcze http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. slicznie wyszlyscie:)

    chce ci wyslac list jest taka mozliwość?
    najlepiej odpisz na moim blogu:)
    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia!
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny blog a zdjęcia prześliczne :)

    http://anetaa010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne zdjęcia!! i włosy :3
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne zdjęcia ! ładna jesteś :)

    http://inesfjeld.blogspot.com
    za każdy komentarz bądź obserwację odwdzięczam się tym samym ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne zdjęcia! ;)
    Zaobserwujesz?
    julietsbloggers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. no masz moj e-mail weronisia01-01@o2.pl

    juz napisalam meila:)

    OdpowiedzUsuń
  25. masz tam moj e-mail a jeszcze go nie napisalam bo nie moge znalezs tu twojego meila:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dwa ostatnie zdjęcia są najładniejsze :)
    Obserwujemy ? Jeśli tak - zacznij :>
    http://wwwzycie-na100latki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo spodobał mi się twój blog. Wszystkie zdjęcia, które na nim zamieszczasz są bardzo fajne. Oby tak dalej, a z pewnością wszyscy będą wchodzić na tego bloga. Postaram się polecić go w chociaż jednym poście ;) Zapraszam do mnie na nową notkę ♥

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    Na pewno będę tu częściej zaglądać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne zdjęcie drugie od dołu :)
    Głowa do góry, dziś jest ładna pogoda, także uśmiech proszę!

    Odwiedziłabyś mojego bloga?
    http://socoolstorybro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia *.*
    zapraszam do mnie:

    estkka.blogspot.com
    Z-zycia-onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie też ostatnio brzydka pogoda t.t... ale dziś się wyładniło <33. Mówiłam, że wolę twoje zdjęcia. Ty zawsze ślicznie na nich wychodzisz ^____^. I jakie ty masz chude nóżki :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe