wymiana postów

11:11

Tym razem pisze Isabella z bloga http://www.isabella-kuzmicka.blogspot.com .Razem z właścicielką bloga,w którym właśnie piszę, postanowiłyśmy wymienić się postami.Dziękuję Izz za współpracę i zapraszam trochę poczytać mego postu ;)


Jestem Isabella,mam 15 lat.Niby typowa blogerka,lecz coś mnie odróżnia.A co? Jestem z Litwy.Tu żyję od urodzenia i jestem Polką.
Chodzę do polskiej szkoły,za tydzień będę w 10 klasie i czekają mnie właśnie w następnym roku egzaminy,boję się ;(
Swoją przygodę z blogowaniem zaczęłam 2 lutego 2012 roku,gdy przeglądałam blog Honoraty Skarbek Honey.


Jednak dzisiaj chcę przedstawić kilka faktów o Litwie i o mnie:
  • Wakacje zazwyczaj są od 8 czerwca do 31 sierpnia
  • Żyję w stolicy Litwy-Wilnie,gdzie jest wiele przepięknych zabytków
  • W szkole uczę się wszystkiego po polsku,oprócz litewskiego i angielskiego
  • Kończyłam szkołę muzyczną.Umiem grać na skrzypcach oraz pianinie
  • Uwielbiam śpiewać,tańczyć,blogować,układać stylizacje.
  • Tym latem byłam w Polsce,na Łotwie oraz zwiedzałam lokalne zabytki
  • Urodziłam się 26 grudnia,także byłam dla rodziców bożonarodzeniowym prezentem ^-^
  • Jestem dość nieśmiałym człowiekiem,lecz jestem szczęśliwa zawierająć nowe przyjaźnie ;)

Mam nadzieję,że chociaż trochę pokazałam cząstkę siebie i że zaglądniecie do mego bloga.
Jeżeli macie jakieś poszczególne pytania,to chętnie na nie odpowiem pod tym postem!

Także tu możecie mnie znaleźć:

Dziękuję jeżeli to wszystko przeczytaliście i zapraszam do mego bloga,tam jest o wiele więcej zdjęć i informacji niż w tym poście ;)

Buziaki z Litwy!!!






You Might Also Like

55 komentarze

  1. Fajny pomysł z tą wymianą!Ciekawe fakty i ładne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku świetny blog <3 Świetna sprawa z wymienianiem się postami ;>>
    obserwacja za obserwacje?
    kiika-lika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna <333

    www.gangetpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł z tą wymianą postów =)
    Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (zacznij ja odwdzięczę się na 100% )??? Zrób to proszę to dla mnie ważne
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tam są długie wakacje! :o
    Rodzice dostali cudny prezent! :D

    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak,wakacje mamy długie :-)
      Dziękuję:-)

      Usuń
  6. Świetny pomysł z taką wymianą! :)

    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ładne włosy *.*
    http://niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny pomysl na wymiane postów;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł :)
    http://mydiarymylifemystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jej fajnie z tymi wakacjami! ^^
    Śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej ! :p
    Świetny post :) Super pomysł z Ta wymianą Postów !! :))
    Pozdrawiam serdecznie ! :P
    zapraszam do mnie : my-world-is-dziwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super pomysł tej wymiany postów !

    http://selene-seleene.blogspot.com/ zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wymiana zawsze spoko. Jesteś piękna, Isabello z Litwy!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię czytać Jej bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super że takie długie wakacje:))
    Zapraszam:)
    http://crazyandcrazy19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Potwierdzam opinie innych, że to był dobry pomysł.
    Szczęściaro, chciałabym odwiedzić Litwę...

    lobotomicznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super pomysł na wymienianie się postami :) swoją drogą dziewczyna na zdjęciach, jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurdę super pomysł z tą wymianą postów. :) Też tak chcę!
    _______
    radosuaf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale długie wakacje!Fajny pomysł na zamianę : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł z wymianą postów. :)
    Śliczna jest Isabella. *.*

    patisonkaaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow. Pierwszy raz poznaję kogoś z Litwy! ;)

    aliswi995.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny post :)

    zapraszam --> http://oliwiaolivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny post, zaraz do Ciebie wpadnę :)

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. niezła sprawa z tą wymianą. Na pewno zajrze na twojego bloga. Miło czyta się o kimś kto nie jest z pochodzenia Polakiem można się dowiedziec nowych rzeczy. Jestem w tym samym wieku, tez mam egzaminy w tym roku troszkę się stresuje ale cóż :)
    it-is-your-beautiful-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny blog :D

    Obserwacja za obserwację ?

    http://florekoficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. masz piękne włosy <3
    ja też jestem po szkole muzycznej teraz wybieram się do 2 stopnia :3
    ładny blog <3

    jako że twój blog jest fajny i naprawdę bym tu wpadała to wyskoczę z propozycją: moze obserwujemy? :D jeśli tak zaobresuj i napisz że już a ja zaraz się na 100% odwdzięcze :3
    http://uszatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawie piszesz, wpadnę na Twój blog ;D
    i fajnie, że zawarłyście wspolpracę

    dusiabloog.blogspot.com/
    Jesli ci się spodoba to skomentuj lub zaobserwuj, a postaram się odwdzięczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dziękuję za przepiękne komentarze :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny pomysł z taka wymiana ;3
    Po tym poście na pewno wpadnę na jej bloga :D
    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. dopiero teraz widzę jakie ty masz piękne, długie włosy. btw. moja siostra była w tym roku w wilnie i potwierdza, że to cudowne miasto. a ja zazdroszczę prawie trzymiesięczych wakacji! :)

    http://mariemadeleinexo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny pomysł z wymianą :) wpadnę na blog :D

    OdpowiedzUsuń
  32. aa macie dłuższe wakacje ;_;

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne te fakty :D

    Zapraszam do mnie ;)
    julia-juuliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne jesteś :)
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Super post! :)
    Obserwujemy? Jeśli tak, to napisz u mnie :)
    http://savethedayx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny pomysł. Bardzo kreatywne :)

    Liczę na Twoją pomoc.;)

    Zapraszam do siebie
    http://fotografia-malenka.blogspot.com/2013/08/cos-nowego.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  37. Również wymieniłam się postami z blogerką :) To ciekawa forma współpracy, dlatego się na nią zgodziłam. Jeśli chcesz poczytać zapraszam i pozdrawiam!
    http://myownstylenika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny post ;dd na pewno zajrzę do cb na bloga ;)
    ciesz się z tak długich wakacji;)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. PROSZĘ KLIKNIJI U MNIE W BANER sheinside.com (po lewej stronie) TO DLA CIEBIE TYLKO SEKUNDA A DLA MNIE MA OGROMNIĄ WARTORŚĆ
    http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawy blog, fajnie czyta się twoje wpisy :)

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny blog : )
    wpadniesz?

    http://girlsgotrhythmm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Dam follow na ig
    +już wróciłam
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/
    http://jukaandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. kocham osoby, które grają na pianinie. w dodatku jesteś z Litwy <3 chciałabym tam pojechać :)

    http://schizophrenicaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny pomysł, rzeczywiście! (:
    http://uuleczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny post <3 <3 <3 Fajny wygląd bloga

    Obserwuje ,
    http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz bardzo fajny blog. ;)
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    http://nataliacurriculumvitae.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Mam nadzieję że wpadniesz i zostawisz po sobie jakiś ślad. <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale macie fajnie z tymi wakacjami ;)
    Ja też gram na skrzypcach i na pianinie! :)


    pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawy blog, fajnie się czyta twoje posty :)

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. jesteś piękna!!!


    PROSZĘ KLIKNIJ W BANER SHEINSIDE NA MOIM BLOGU,
    DLA CIEBIE TO CHWILA A DLA MNIE WIELE TO ZNACZY!
    majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawy blog ;) Fajnie się go czyta ;)

    Pozdrawiam ;)

    my-own-dreaams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajny blog:)

    pomożesz i klikniesz w link SHEINSIDE u mnie?

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/23.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe