holidays

16:02

Hej! :)
Tak się wczoraj przejęłam tym zakończeniem roku itp. że tak naprawdę dopiero wieczorem dotarło do mnie, że kończąc szkołę zaczęłam kolejne w moim życiu wakacje! 2 miesiące wolnego od szkoły, sprawdzianów, prac domowych. Czas odpoczynku, nicnierobienia, leniuchowania, ale także..aktywności, a przede wszystkim - dobrej zabawy! 8 tygodni to wcale nie tak dużo, więc na pewno będę starała się wykorzystać ten czas jak najlepiej! Nawet jeśli pogoda będzie jak dziś - leje deszcz, grzmi i jest zimno..Cóż. Mam nadzieję, że na dniach się poprawi i powrócą do nas upały jak te, które były w maju :)
Wakacje naprawdę zapowiadają się super, już samo ich rozpoczęcie było wprost genialne. Najpierw taki przedsmak czyli czwartkowy grill, a wczoraj po 18 pojechałam do Skierniewic. Byłyśmy z dziewczynami na orliku, na pizzy, chodziłyśmy po mieście i w końcu wyszło tak, że do domu wróciłam o 2 w nocy, ale w końcu jest wolne, więc dziś mogłam odespać ^^ Jednak teraz pisząc post oczy znów zaczynają mi się kleić, więc myślę, że wspomogę się jeszcze kawą. Swoją drogą nie piłam jej już bardzo dawno, ale zresztą to dobrze ^^ No nic. Łapcie teraz kilka wakacyjnych inspiracji ^^














Udanych wakacji Kochani :*

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Chyba każdy czekał na wakacje :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Złapałam inspiracje prosto do serca :*
    Super post i żczę udanych wakacji!
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już jest u mnie ślicznapogoda i robi się coraz ładniej ♥
    http://taken-xx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie jeszcze nie do końca dotarło że są wakacje haha :D Życzę udanych :P

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chcę te wakacje wykorzystać jak najlepiej się da :)

    http://colorful-lizard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super zdjęcia ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne inspiracje^^


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice inspirations !

    Would you like to follow each other ?

    Kisses,

    Emily from Pretty Tiny Things

    OdpowiedzUsuń
  9. ah te wakacyjne inspiracje <3 też mam nadzieję, że te upały szybko do nas wrócą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W końcu doczekaliśmy się tych upragnionych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te klapki są świetne! Widzę je któryś raz, chciałabym takie sobie kupić :)
    Zapraszam na rozdanie, masz szansę wygrać!
    http://thenatusworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje ! Dobrze piszesz , będę zaglądała częściej .. Zapraszam : www.mardziii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie są zalety wakacji. Późne powroty do domu XD. Ja w twoim wieku dostałabym ostrej zjebki (brzydko mówiąc) za takie powroty, ale odkąd mam Arusia to mogę nawet nie wracać dwa dni do domu buahah XD.
    Świetne inspiracje! I oby te wakacje były jak najlepiej spędzone ^___^

    OdpowiedzUsuń
  14. ...a już chciałam pochwalić Cię za świetnie dobrane kadry, ech :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super inspiracje!
    Udanych wakacji :)

    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawzajem, udanych wakacji ;*;*
    zuuzolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Do mnie nadal nie dociera, że mam wakacje, mimo że już od 19. wypoczywam :D
    Udanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Do mnie na razie nie dociera, że mam wakacje xD

    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://moje-zycie-olka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. NIE NO.. dla mnie idealnie <3
    piękny blog :)

    zajrzysz?
    co powiesz na wspólną obserwacje?
    http://luyyyza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hejka bardzo fajny post i ładnie wyglądasz zapraszam na mój blog :
    http://aleksandra-blogerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe