more than 500

12:00

Hej! :)
Wchodząc dziś na bloggera zorientowałam się, że na moim blogu jest już ponad 500 postów. Niesamowite jak to szybko minęło. Pamiętam jakby to było wczoraj, gdy pisałam pierwszą notkę tutaj, gdy chwaliłam się przyjaciółce, że udało mi się założyć bloga. Aż ciężko uwierzyć, że bloga prowadzę już ponad półtora roku, bo w końcu założyłam go w październiku 2012. Haha gdy teraz wracam do pierwszych postów śmiać mi się chce z samej siebie, ale postanowiłam, że na pewno nie będę ich usuwać, mimo wszystko :) Na pewno nie jeden raz w swoim życiu będę chciała do nich wrócić chociaż po to by pośmiać się z samej siebie. Korzystając z okazji pooglądałam sobie także statystyki. Przez te ponad 500 postów udało zebrać mi się 758 obserwatorów, 129521 wejść, 14216 komentarzy! Jest to dla mnie ogromny sukces, naprawdę! ♥ Chciałabym Wam, moim czytelnikom i tym którzy są ze mną od początku i tym którzy niedawno dołączyli bardzobardzo serdecznie podziękować za wszystko! Gdyby nie Wy pewnie dawno by mnie już tu nie było! Jesteście najlepsi! DZIĘKUJĘ! :*

♥♥


You Might Also Like

9 komentarze

  1. Należy Ci się tyle czytelników i komentarzy. Gratuluję 500 postów. Jesteś świetna! Piszesz bardzo pozytywne posty, widać,że kochasz, to co robisz i przykładasz się do każdego napisanego tu zdania.
    Pozdrawiam - Twoja wierna czytelniczka <3
    smile-is-the-most-important.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu!
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tylu postów^^


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje :3 500 postów to bardzo dużo :o ja pewnie też niedługo dobiję do takiej liczby. Gratuluje i życzę więcej sukcesów blogowych ^___^

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję <3 To ogromny blogowy sukces,życzę Ci ich jak najwięcej <3
    Buziaki :*

    http://juliette-life-blog.blogspot.com/ -Jeśli masz chwilkę wpadnij,a jak Ci się spodoba,byłoby mi niezmiernie miło,jakbyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromnie co gratuluje ❤️❤️❤️

    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju :o 500 postów? Ja niedawno miałam 100, wielkie gratulacje i postów i wytrwałości, bo to wielkie osiągnięcie! :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję że tyle postów napisane a blog się rozwija c:

    Zapraszam na nowego posta o internetowej przyjaźni ✌ http://julga-and-julczi.blogspot.com/2014/07/first-meeting.html ♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe