przedświąteczne zabieganie

11:43

Hej! :)

Czy Wy też jesteście zabiegani tak samo jak ja? Wcześniej myślałam, że jak będzie wolne to odpocznę, dodam parę tematycznych postów, a tu o. Jest już prawie południe w poniedziałek i dopiero od soboty znalazłam chwilę by coś napisać. Przykro mi, że wczoraj nie zdołałam dodać żadnej notki, ale mam nadzieję, że to zrozumiecie i mi wybaczycie ^^. W sumie jest 11:31, a ja już zdążyłam wrócić z zakupów. Wszystkie prezenty świąteczne mam nareszcie kupione, więc jedyne co mi pozostało (a może i aż tyle..) to sprzątanie i najprzyjemniejsza część przygotowań świątecznych czyli pieczenie i ubieranie choinki u mnie i u babci.  Mam nadzieję, że ze sprzątaniem szybko się wyrobię, bo obiecałam jeszcze zrobić to u babci. Szczerze mówiąc ta pogoda za oknem mnie do wszystkiego zniechęca i jestem mega senna, ale myślę, że jakoś sobie z tym poradzimy. Mógłby już spaść śnieg, zdecydowanie :)

A Wy już przygotowani do świąt? Macie prezenty, ubrana choinka, posprzątane?? :)



You Might Also Like

26 komentarze

  1. ja nic nie mam zrobionego, dobrze, że chociaż prezenty kupione :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak. W Święta chyba nie da się odpocząć :) Zawsze coś do zrobienia się znajdzie ;>

    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, ja właściwie na nic nie mam czasu :/ a choinkę ubieram dzisiaj wieczorem! :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja na ostatnią chwile wczoraj robiłam prezenty^^
    Pozdrawiam ;*

    ♥MiśkaGrabowska_Official♥

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie posprzątane, prezenty są ale choinka jeszcze niegotowa. Mam to zaplanowane na jutro razem z rodziną :)
    Śliczne zdjęcie!

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie kupiłam prezentów na święta (bo leje cały czas), ale pokój już posprzątałam

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dzisiaj sprzątałam ,ale jakoś nie czuję świąt. :< Zawsze z niecierpliwością czekałam na nie !
    Obserwuję i liczę na to samo ;*
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Choinkę ubieram jutro, ale już prawie kończę sprzątanie :)
    Właśnie też myślałam, że w święta sobie odpocznę, poleżę, pooglądam filmy, ale cóż.
    Im bliżej Wigilii tym większe zamieszanie.
    Ale opłaca się.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś z Kamilem? Czy cie zostawil

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja muszę jeszcze tylko choinkę ubrać, dziś kupiłam prezenty :) Obserwujemy ?
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem tak zabiegana, ze pomimo wolnego spędziłam poł dnia w szkole.
    Myślę, że dopiero po świetach, między sylwestrem będzie o wiele luźniej :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/soon_20.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  13. mi też ostatnio czas mija bardzo szybko,
    a przecież nie ma szkoły!
    powinnam mieć go więcej ;)
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jeszcze nie mam ubranej choinki!:( Życzymy wesołych świąt ♡

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Choinka stoi od tygodnia, od jutra gotowanie ;)
    Ale te święta są inne, u mnie są spokojne i bez zabiegania :)

    Wesołych świąt - Carly blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi zostało tylko gotowania, choinka stoi ubrana, posprzątane :p
    Mógłby spaść ten śnieg, ale chyba nic z tego nie będzie :/

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie prezenty kupione, choinka ubrana, tylko śniegu brakuje.
    hoolaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. No, ja aż tak zabiegana nie jestem jak ty, a chętnie bym coś porobiła, bo tak niefajnie siedzieć wciąż przed komputerem XDD. Mam nadzieję, że ubieranie choinek jakoś poszło! I życzę powodzenia w kuchni <3.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ubieram choinkę dopiero we Wigilię :)
    A dzisiaj muszę zrobić porządek w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już ubrałam choinkę,wysprzątałam...kupiłam prezenty hihihi ♥
    Ale w tym roku brak śniegu powoduje że nie czuję tych świat tak jak kilka lat temu :)
    A w wolnej chwilce zapraszam do mnie ♥
    http://fashionbloginstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Choinka ubrana ♥

    hey-no-name.blogspot.com <----- blog koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie wszystko zostawiono na ostatnią chwilę i dopiero zaczynamy wszystko ogarniać.

    Obserwujemy? ^^ Odpisz u nas ;p Będę wdzięczna jak klikniesz w banner ♥
    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dokładnie! Trzeba posprzątać i zrobić ostatnie zakupy, masakra!
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe