rywalizacja - dobra czy zła?

12:58

Hej :)
Zastanawialiście się kiedyś czy rywalizacja jest nam w życiu potrzebna? Część osób twierdzi, że tak, a część, że nie. W sumie to pojęcie można podzielić na dwa 'rodzaje'. Taka zdrowa, dobra i często bardzo potrzebna rywalizacja oraz ta druga czyli ta, która przeradza się już między innymi w zazdrość, nienawiść itp. Pomyślmy. Gdyby nie ona nie mielibyśmy po co być lepszym. Teraz patrząc na innego człowieka mówimy 'przecież ja też mogę osiągnąć to co on, a nawet jeszcze więcej!'. Myślę, że jest to w pewien sposób jakaś motywacja do stawania się coraz lepszym. Ponadto ta zdrowa rywalizacja uczy nas tego, że można coś osiągnąć bez sprawiania innym przykrości. Rywalizacja to przede wszystkim dążenie do bycia lepszym. Czy to w szkole, czy w sporcie. Czasem fajnie jest z kimś konkurować oczywiście nie raniąc przy tym tej drugiej osoby. Myślę więc, że rywalizacja jest nam potrzebna do czasu jeśli nie zmieni się ona w walkę 'na śmierć i życie' :)





 Jak widać wiatr troszkę dziś przy zdjęciach przeszkadzał :)



Troszkę głupawki też musi być, bo jakżeby inaczej.
Bluza - Oasap.com
Spodnie - Pull&Beart
Buty - Deichmann
A Wy są sądzicie o rywalizacji? :)

You Might Also Like

35 komentarze

  1. Hmm.. czasem jest potrzebna, ale ja uważam, że nie, ponieważ dochodzi do sporów, ludzie się kłócą, dochodzi nawet do bójek co nie jest dobrym rozwiązaniem, ale czasem trzeba walczyć o swoje.

    Ładne zdjęcia.
    http://aneledi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Według mnie rywalizacja czasem pomaga, bo motywuje do większej pracy, ale nie zawsze jest dobra. Czasem jest po prostu z zazdrości.

    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli rewalizacja jest zdrowa to jestem na tak, ponieważ ona zmusza nas do lepszej pracy i żeby dac z siebie wszystko :)

    simplyandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) co to rywalizacji - zdrowa jest jak najbardziej w porządku, ale chorobliwa i "za wszelką cenę" - już niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluza. ;) A wiatr można zawsze wykorzystać przy zdjęciach i nie musi on przeszkadzać. :)

    Zapraszam na konkurs! :)
    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w Twojej bluzie! Ja osobiście sądzę, że rywalizacja w umiarkowanym stopniu jest czymś dobrym. Natomiast kiedy ktoś we wszystkim stara się być najlepszy, już nie koniecznie :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem rywalizacja jest nam potrzebna, lecz ważne aby nie zamieniła się tak jak napisalaś na walkę śmierć i życie.
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja często rywalizuję razem z moim najlepszym kolegom z klasy, jeżeli chodzi o takie cząstkowe oceny, bo do średniej 5,5 to mi daleko xD

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja często rywalizuję z moim najlepszym kolegą z klasy, jeżeli chodzi o oceny cząstkowe, bo do średniej 5,5 to mi daleko xD

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię rywalizacji, bo zazwyczaj to jest tzw. wyścig. Nie ma nic gorszego niż wiatr podczas zdjęć :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm... akurat ja rywalizuję bardzo często, ponieważ jak jest zima to jakooś co tydzień startuję w zaodach narciarskich, jeżdżę na ligi itp.

    pastelovoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię rywalizacji!:*

    OBSERWUJĘ - Liczę, że Ty robisz to samo! :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta bluzka jest śliczniee cudnaa <33
    Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja myślę, że z rywalizacją nie należy przesadzać, aczkolwiek gdyby jej nie było nie osiągnęlibyśmy swoich celów
    ładne spodnie :)
    zapraszam na najnowszy post :*
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Rywalizacja ma dobre i złe strony.
    Dzięki rywalizacji mamy motywację aby coś zmienić w sobie.
    Pozdrawiam.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna bluza xd
    kingaphotoography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam Ciebie do mojego blogowego sklepiku ;) Może Ci się coś podoba. Codziennie nowości !

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia i fajna bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z Tobą, ja nie umiem rywalizować bo nigdy się tym wszystkim nie przejmuję. Świetna stylizacja i śliczne zdjęcia. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne zdjęcia oraz stylizacja:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmmm,różnie to jest czasami rywalizacja ma dobre i złe strony ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie; )
    onedecentsteptohappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. rywalizajcja czasami ma dobre a czasami zle strony :)
    i-can-make-you-believe.blogspot.com
    moglabys poklikac w linki w ostatnim poscie,prosze

    OdpowiedzUsuń
  23. O! Zgodzę się z tym! Rywalizacja to przede wszystkim dążenie do bycia lepszym ^___^ oczywiście ta zdrowa. Z niezdrową cholernie często się spotykałam. Miałam taką 15-letnią kolezankę, która straszliwie chciała ze mną śpiewać i zarazem straszliwie chciała mnie pokonać i udowodnić, że jest lepsza, nie kryjąc tego. Gdy zdobyła w konkursie wyróżnienie, a ja nie zajęłam żadnego miejsca, spojrzała na mnie z triumfem i powiedziała: "Szkoda, że tylko 3 miejsce, myślałam, że będzie wyyyżeeeej". W sumie ją olałam. Bardziej się przejęłam tym, że występ mi nie wyszedł. Ale straszliwie nie lubię takich ludzi. Ja mogę śpiewać z każdym, nawet z tym, kto robi to sto razy lepiej. Wtedy mogę się czegoś przynajmniej nauczyć <3 a ile frajdy przy tym!
    Śliczne zdjęcia ^___^

    OdpowiedzUsuń
  24. ładne zdjęcia :)
    mjakmamuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uważam że taka zdrowa rywalizacja jest ok. Ale coś takiego że widzisz u koleżanki nową torbę i myślisz że ty musisz mieć droższą i lepszą- to już jest chore. Fajnie że poruszasz takie tematy! Chętnie zaobserwuję c:
    Zapraszam :*
    http://monpetitmonde99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny blog Gratuluję ! <3
    Co powiesz na wspólną obserwacje (na bloggerze )
    Jeśli tak zacznij i poinformuj mnie !

    OdpowiedzUsuń
  27. rywalizacja to dobra motywacja, ale, jak sama powiedziałaś, do pewnej chwili. później przeradza się w coś okropnego, czego mam nadzieję nigdy nie doswiadczyć :)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rywalizacja jest potrzebna ;)
    Mam pytanie. Miałaś kiedyś grzywkę na prosto?

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha niestety tak..Było to chyba między 6 klasą podstawówki, a 1 gimnazjum, na szczęście tylko 'chwilę' :)

      Usuń
  29. Jestem jak najbardziej za zdrową rywalizacją. Napędza nas do działania i motywuje w różnych chwilach :) Poza tym chyba mamy to w genach :D Większość kobiet rywalizuje nawet z przyjaciółkami, i o ile nie przerodzi się to w zazdrość o sukcesy przyjaciółki czy to w życiu prywatnym czy zawodowym, to wydaje mi się że taka zdrowa rywalizacja w przyjaźni sprawia, że wzajemnie się napędzamy, i stajemy lepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe