Floral outfit

12:46

Hej Kochani :)
Dziś mały przerywnik od postów ze zdjęciami z mojego wyjazdu nad morze. Po ponad tygodniowej przerwie przychodzę do Was z kolejnym postem ze stylizacją. Jest ona myślę jeszcze typowo wakacyjna, ponieważ kimono, które odegra w niej główną role jest cienkie i bardzo przewiewne. Otrzymałam je w paczce od Choies.com podczas mojej nieobecności i od razu po wyjęciu go z pudełka zakochałam się w nim. Jest wygodne, lekkie i myślę, że nada się nie tylko do letnich stylizacji. Na końcu zaprezentuje Wam jeszcze dość oryginalną torbę, którą zamówiłam sobie z myślą o szkole. Pewnie nie każdemu się przypadnie do gustu, ale mi bardzo się podoba. Nie raz to już powtarzałam, ale lubię czasem założyć dość oryginalne ubrania czy dodatki. Jest duża, więc myślę, że będę mogła nosić w niej książki. Oczywiście nie ciągle, bo plecak jest o wiele wygodniejszy, ale hm..To będzie taki zamiennik ^^








 kimono - KLIK / torba - KLIK


 

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Kimono prześliczne i faktycznie idealnie na takie cieplejsze dni:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetną figurę^^
    Ładna torba :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetn stylizacja, torba jest cudowna.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń

  4. Super blog, jest taki świeży i przejrzysty, miło się czyta i przegląda Twoje posty :)
    z chęcia będę częściej wpadać!
    zapraszam w wolnej chwili do mnie jeśli byś miała ochotę :)

    www.ah-carly.blogspot.com

    całuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kimono! Torbę widziałam już kilka razy, jest bardzo orginalna :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne to kimono!

    Buziaki!
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacje jeszcze przecież wciąż trwają, więc czemu nie? ;) Bardzo ładne kimono, chociaż ja osobiście nie noszę takich rzeczy, ale w tej stylizacji świetnie wygląda! Ale za to torba-dla mnie bomba! :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kimono naprawde piekne, a na Tobie lezy "jak ulał" :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja na upały :) Podoba mi się kimono. Ja w swoim jestem zakochana :D Kliknęłam w link :)

    Będzie mi miło, jeśli do mnie wpadniesz, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam motyw kwiatów, szczególnie latem. Świetna stylizacja! :) It's Dahlia.

    OdpowiedzUsuń
  11. super! :)
    zapraszam do mnie: sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super! :)
    zapraszam do mnie: sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zafascynowana tym kimonem. Torba daje czadu! Własnie zawsze o takiej marzylam,jednak wolalabym bardziej usztywnioną wersje,wlasnie z takiego "materialu" jesli mozna to tak nazwać :) ogolnie bardzo fajny blog,milo sie czyta! zupelnie naturalnie piszesz i to duzy plus! :*

    zapraszam poradnik: Jak sprawić aby włosy były piękniejsze? www.alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeejku! Jak ślicznie opalona jesteś! ♥ Kimono całkiem ładne! :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w kimono, ale użyłabym je w zupełnie innej stylizacji :)
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z propozycji, typowo wakacyjna. Na pewno pokaże je jeszcze w innych stylizacjach :)

      Usuń
  16. Bardzo mi się podoba to kimono :3
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie wyglądasz w tym kimono :)

    duo-jessie.blogspot.com-KLIK <-- Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Torba jest świetna i kimono urocze :) Kliknęłam w linki.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super stylizacja w dodatku taka opalona jesteś. super kimono w kwiatki bomba ;)
    www.wybuchowakatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam kwiatowe wzory na ubraniu, kimono baardzo mi się podoba!
    Torba też przypadła mi do gustu, jest oryginalna, a ja sama swego czasu byłam wielką fanką tego typu holograficznych rzeczy ♥

    miłego dnia! thousand-miles-to-heaven

    OdpowiedzUsuń
  21. o masz torebkę, na którą poluje przez całe lato !
    super stylizacja !
    http://piiinkelephant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. super stylizacja!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe