Poznań

17:35

Cześć :)
Kiedy byłam mała nie bardzo lubiłam podróże. Oczywiście, jeśli na przykład w wakacje wyjeżdżałam z rodzicami nad morze czy w góry bardzo się cieszyłam, ale mam tu na myśli podróże połączone ze zwiedzaniem. Nigdy jakoś bardzo mnie do nich nie ciągnęło, aż do czasu. Od około dwóch lat coraz bardziej mi się to podoba. Niedawno nawet razem z moją przyjaciółką zrobiłyśmy listę miejsc na świecie do zobaczenia. W ostatnich dniach sama miałam okazje odwiedzić nasze, polskie miasto - Poznań. Co prawda kiedyś już tam byłam, ale tylko na chwilę, przejazdem. Kilka dni temu miałam okazje poznać je z bliska. Nie zliczę ile kilometrów przeszłam, ale bolące nogi przy tym co zobaczyłam to pikuś. Naprawdę nie sądziłam, że jest to aż tak piękne miasto. Razem z dziewczynami zakochałyśmy się w nim od pierwszego wrażenia i myślę, że i ono trafi na moją listę i na pewno jeszcze nie raz to miasto odwiedzę!  ♥








kurtka - House / szalik - Reserved / torebka - Zara / spodnie - H&M / buty - Deichamann
Byliście Poznaniu? Podoba Wam się to miasto?

You Might Also Like

33 komentarze

  1. Nigdy nie byłam w Poznaniu, ale ze zdjęć wygląda pięknie. :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. beautiful pics..i like your scarf
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. A może uderzysz do Zielonej Góry? Masz nawet blisko :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam zwiedzać, w każdej wolnej chwili pakuję rzeczy i wyjeżdżam. Do zwiedzania i podróżowania zaraził mnie mój chłopak, lubimy zwiedzać i przy tym dobrze się bawić. W Poznaniu bywam bardzo często ponieważ mieszkam 90 km od niego. Lubię Poznański rybek i jego kamienice które mają niesamowity klimat.
    Pozdrawiam i obserwuję !:)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, te kamienice chyba najbardziej mnie oczarowały :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  5. Jako dziecko byłam przejazdem w Poznaniu, ale nocą, więc nie było szansy na oglądanie czegokolwiek.
    Teraz moje życie kręci się odrobinę wokół Katowic - kiedyś muszę znaleźć chwilę, by je zwiedzić, a nie tylko się w nich uczyć.
    Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również nie lubiłam zbytnio takich wycieczek ze zwiedzaniem :>
    Ale teraz już jakoś mi to przeszło i bardzo bym chciała jeździć po świecie i zwiedzać :>
    Poznań jest piękny :) super zdjęcia :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam w Poznaniu, ale chciałabym odwiedzić to miasto. U mnie by nie sprawdziła ta lista. bo każde miasto chciałabym odwiedzić ;D

    by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie byłam w Poznaniu, ale mam zamiar się wybrać kiedyś :)
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie również się to zmieniło. Już mnie nie zanudza poznawanie nowych faktów o zwiedzanych miejscach. :)
    Świetnie wyglądasz :)

    Zapraszam: http://five-souls.blogspot.com/2016/03/pewne-odpowiedzi-na-maturze.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ostatnio miałam okazję zwiedzić Poznać tylko, że ja po raz pierwszy. Wgl wydajesz siębyć bardzo fajną osóbką, zaobserwowałam :)

    <a href="http://by-vanys.blogspot.com>by-vanys.blogspot.com</a>

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie byłam w Poznaniu, ale zamierzam tam pojechać :D
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety jeszcze nie byłam w Poznaniu, ale to miasto jest na mojej liście miejsc do odwiedzenia :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje miasto <3 Cieszę się, że ci się podobało.

    Pozdrawiam, Martyna
    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja uwielbiam zwiedzac nowe miejsca, ale rzadko mam na to okazje.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. A nie od pierwszego WEJRZENIA? XD
    Właśnie słyszałam, że Poznań jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  16. W Poznaniu bylam tylko kilka razy przejazdem ;-) ale fakt, "podróże kształcą" ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. chciałabym tam pojechać ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post ! Zapraszam --> http://katrislook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym studiować w Poznaniu :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam okazji być w Poznaniu, jeszcze! Kiedyś na pewno tam pojadę ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie byłam, ale chciałabym zwiedzić ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłam w Poznaniu, ale nie w celach turystycznych. Właśnie niedawno myślałam, kiedy się tam wybiorę pozwiedzać ;)
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, że wycieczka sie udała ;) Ja planuję z chłopakiem na Majówkę wybrać się właśnie do Poznania, jeszcze nigdy tam nie byłam.

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne miasto, ładna stylizacja! x

    Zostaw ślad po sobie u mnie, odwdzięczę się i chętnie zaobserwuję! :)
    rosemary - Alicja

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie byłam w Poznaniu ale planuje się wybrać :) Świetny szalik ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też kiedyś nie lubiłam zwiedzania, teraz mogłabym robić to cały czas :D

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze w Poznaniu nie byłam, ale stylizacja bardzo mi się podoba :)


    Kochana mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Ogromnie mi zależy, z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Do Poznania na pewno się wybiorę ,bo nigdy tam jeszcze nie byłam :)
    Zdjęcia są świetne :)
    Pozdrawiam !
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Na koniec 6 klasy szkoły podstawowej(czyli kilka miesięcy temu :D ) miałam wycieczkę właśnie do Poznania na 2 dni. To mało czasu, jak na wycieczkę po tak pięknym miejscu ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe