Wygraj 100$ | Dresslily Halloween Giveaway

11:19

Cześć Kochani! :)
Nawet nie wiecie jaką przyjemność sprawia mi kiedy mogę nagrodzić moich czytelników; za to, że jesteście, czytacie, komentujecie i że zawsze mogę na Was liczyć. Jedną z form mojego podziękowania są konkursy dla Was. Wiem, że dawno żadnego nie było, ale za to teraz konkurs jest z bardzo fajną, dużą nagrodą! Zorganizowany jest dzięki pomocy sklepu Dressily.com. Wygrać w Nim możecie uwaga uwaga....aż 100$! Zasady są bardzo proste. Wystarczy że:

1. Będziecie publicznym obserwatorem mojego bloga.
2. Udostępnić post o konkursie na instagramie i Facebooku.
3. Link do udostępnionych postów wysłać na e-mail: blog@dresslily.com
4. W komentarzu napisać ''Biorę udział, wykonałam/em wszystko''.
Rozdanie trwa tylko do 18 października, więc zostało Wam niewiele czasu. Powodzenia! ♥

Ponadto w sklepie trwają halloweenowe przeceny! Zapraszam TU :)

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Jak powinnam udostępnić to na instagramie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobrać fioletowy banner o giveaway z mojego postu i dodać na instagram normalnie jako zdjęcie :)

      Usuń
  2. Widziałam ten konkurs już na kilku blogach. Powodzenia wszystkim zyczę ! :)

    Pozdrawiam ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, fajna nagroda ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post! I love your blog!
    Have a nice weekend!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  5. Dresslily ma świetne rzeczy :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne to rozdanie ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe