Time for summer' shopping!

22:36

Lato..Zdecydowanie od kilku dobrych dni w powietrzu da się je wyczuć, a temperatura przypomina upalne lipcowe dni. Wiem też niestety, że dla dużej części z Was jest to w pewien sposób męczarnią, bo dużo z tego czasu musicie spędzać w szkolnej ławce. Na pocieszenie powiem Wam, że do waszych wakacji zostały tylko 3 tygodnie, co w porównaniu z intensywnymi 9-cioma miesiącami jest niczym. A potem? Potem już tylko wolność, odpoczynek, wyjazdy oraz zero nauki i prac domowych! Właśnie po części dlatego przychodzę do Was dziś z takim postem. Wakacyjne wyjazdy już za chwilę, a co za tym idzie? Ot, choćby wybór odpowiedniego bikini. Sama jeszcze się na żadne nie zdecydowałam, dlatego w czasie poszukiwań 'idealnego' postanowiłam podzielić się z Wami, a może i kogoś zainspirować. Ponadto dawno nie było u mnie żadnej notki typowo z sekcji modowej, a wiem, że i takie przypadają dużej liczbie z Was do gustu. Zdecydowanie da się zauważyć, że zmieniają się w modzie trendy przeszły również na stroje kąpielowe. Kiedyś była to prosta góra i dół w jednym, rzadko kiedy w dwóch różnych kolorach. Dzisiaj natomiast, co dokładnie widać ot choćby w moich propozycjach, stroje można znaleźć naprawdę różne. Najrozmaitsze wzory, kolory, kroje. Jak dla mnie zdecydowanie jest to zmiana na ogromny +, choć...wybór jest znacznie trudniejszy. Piszcie w komentarzach, które stroje najbardziej Wam się podobają ♥
Wszystkie stroje pochodzą ze sklepu Zaful (dokładniej bikini string), z którego mam już kilka rzeczy i jestem naprawdę zadowolona! :)



MINI KONKURS!
Jeśli chcecie, w komentarzu podajcie cenę minimum 3 strojów i link do swojego bloga, a ja w następnej notce kilka z nich polecę. Dobranoc! :)

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Niektóre ze stroi są naprawdę świetne. Ja z asortymentu zafula najbardziej uwielbiam te w tropikalne wzory. Jednak najbardziej obawiam się przy zamówieniu tego, jak mocno wykrojony jest dół...

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie..U mnie ze strojem jeszcze jest taki problem, że rozmiar dołu od góry jest różny więc muszę wybrać pod który podpasuje hahah

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba strój 2 i 5. Są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne stroje. Ale według mnie najpiękniejszy jest 4 <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa w sumie wszystkie mi się podobają :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Te czerwone - są boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te z falbankami najlepsze!

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama zamawiałam bikini z azjatyckiej strony i są mega super wykonane ;)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku jakie przepiekne stroje!!! Az mam ochote zrobic ogromne zakupy na lato chociaz mam swoj jeden ulubiony i narazie go nie zmienie. Buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  9. Stroje są śliczne, ja zawsze mam problem z wybraniem sobie stroju kąpielowego :/
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam stroje z Zafulu. Wyglądają naprawdę ślicznie, przede wszystkim ich kolorystyka i różnorodność bardzo kusi do zakupu.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie - to już ten sezon :) Wybrałaś same fajne kostiumy, w każdej z linii spodobał mi się jakiś, przynajmniej jeden.
    Pozdrawiam, www.nafreelansie.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Aha - no i poklikałam :) Ceny kostiumów:
    2 - 19.99$
    4 - 16.49$
    9 - 13.99$
    Pozdrawiam, www.nafreelansie.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne te stroje, ale najbardziej podobają mi się 2,5 i 9 :)
    zapraszam do mnie
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! :D
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe