świąteczny pokój !

16:36

Hello :)
No i mamy grudzień,a ja się rozchorowałam ! No cudownie po prostu ! Naszczęście mam takie skarby, które mnie odwiedzą, także nie będę się nudzić hihi ^^ Ogólnie moi rodzice mają dziś imprezę, więc w domu pełno ludzi,muzyka ah..Lubię takie klimaty ! :) No więc dokańczam ten wpis,a potem idę coś zjeść i wpada do mnie Tyśka :3

W tym roku postanowiłam przystroić swój pokój nie tylko różnymi świątecznymi ozdóbkami, ale także lampkami :3 Tata znalazł fantastyczne w CASTORAMIE i nie długo mi je kupi i przywiesi :3 Mam już pomysł jak to zrobić, korzystając z inspiracji, które pokażę Wam poniżej :) Efekty również będziecie mogli zobaczyć na moim blogu ^^





A Wy dekorujecie jakoś swój pokój na święta ? :3

PS. Dziękuje za 103 obserwatorów ! :*

You Might Also Like

41 komentarze

  1. Ja pokój zawsze przystrajam, mała choineczka i różne takie. No i kolędy, non stop :3 A światełka są genialne. Kocham pokój mojej koleżanki ze światełkami ^^
    Obserwuję.
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też właśnie zamierzam sobie coś pozmieniać w tym czasie. Na pewno porobię jakieś wzory na oknie z sztucznego śniegu :33

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG !! ja też chcę taki !! :D pozdrawiam i zapraszam do mnie :)) może obserwujemy ? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chcę przydekorować sobię scianę ale na stałe lampkami,też wzięte z inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie dekoruje, nie mam na to czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie dekoruje bo mam pokój z bratem :(

    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing post!!i really love the pics!
    My congrats dear for your blog!

    INTERNATIONAL GIVEAWAY ON MY BLOG!
    CHIC STREET CHOC
    FOLLOW ME ON FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  8. Również chciałam tak przystroic pokój :) Nawet dziś szukałam jakiś dobrych lampek w pudełkach z ozdobami na choinkę, ale nie było żadnych dobry :/
    Obserwujemy ? :P
    Pysialifexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja własciwie miałam łóżko udekorowane takimi lampkami choinkowymi w zeszłym roku na święta i własciwie tak już zostało i w te święta nie muszę już dekorować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hehehe.. spoko, spko... niechtylko nadejdzie sezon na lampki choinkowe.. niech tylko..
    a an moim blogu zobazcysz cała sesją zdjęciową ze mna i lampkami w roli głównwj.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się właśnie zastanawiam jak przyozdobić pokój na święta. ;)

    Świetny blog- oczywiście obserwuję. :) Liczę na to samo na moim blogu:
    by-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja przy ważniej jak ozdabiam swój pokój na czas świąt to już lampkami, albo stawiam u siebie w pokoju mini choinkę :)

    + obserwujemy? ja obserwuję już teraz i liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze mi się podobały takie efekty ;) . I szybkiego powrotu do zdrowia!

    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja w tym roku , jak co roku stawiam na lampki wokół okna kolorowe lub bałe może uda mi sie kupić jakieś fajne zawieszki i oczywiście masa świeczek zapachowych ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. zdjęcia i pokoje ze światłkami rządzą :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję obserwatorów i życzę wielu kolejnych setek :3 Mnie też coś choroba łapie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne takie pokoje ♥
    Wracaj do zdrowia ;)

    http://sweet-candyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Te światełka na zdjeciu z laptopem są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się twój pokój,ja w te święnta nie stroje pokoju...

    OdpowiedzUsuń
  20. pewnie, ze można obserwowac ;) byle by to nie było takie puste obserwowanie.
    Dziękuje za miłe słowa i życzę zdrówka ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Też zamierzam ustroić pokój lampkami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam święta, a lampki dają świetny klimat. ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. też chcę przystroić swój pokój świątecznie :)
    świetna muzyka w tle, strasznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne zdjęcia i inspiracje ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam taka narzutę jak na pierwszym zdjęciu :). Pozdrawiam i zapraszam: enough-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. uuu ;< no to życze szybkiego powrotu do zdrowia ;*

    ps. pewnie że obserwujemy , ja już ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. właśnie w tym roku się zastanawiam nad taką dekoracją świąteczną pokoju myślę, że się uda! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. mam zamiar aby mój pokój wyglądał podobnie jak te ! :3

    OdpowiedzUsuń
  29. Bosko to wygląda, ahhh... Aż by się samemu chciało takie coś ;3

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne są te pokoje, mój niestety taki nie jest. :| W tym roku mam zamiar pozmieniać i mam nadzieję, że też będzie przyjemnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oh, świąteczne lampki są takie śliczne, jednak pobierają bardzo dużo prądu, więc z nich rezygnuję. Trzeba być EKO. ^^

    Julia-Rose
    www.myroseway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja przywieszam lampeczki i kładę sobie na parapecie różne małe ozdobeczk
    świąteczne. Nie zapominam także o kalendarzu adwentowym !

    wszystkook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Od ponad 2 lat wieszam lqmpki na sciane . przyklejam je tasma remontową . :)

    www.paintless.blogspot.com - diy! obserwujemy ? :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałabym miec taki pokój ♥

    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo!

    julia-juuliaa.blogspot.com

    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja dekoruje wokół łóżka !
    Zaobserwowałam twojego bloga!
    Liczę na rewanż
    http://willbefineee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe