Titanic

16:40

Hej Hej.
Na wstępie chciałabym bardzo przeprosić za wczorajszą nieobecność, ale spowodowana ona była kompletnym brakiem czasu. Musiałam uczyć się na dość ważną klasówkę z geografii, oraz kartkówkę z angielskiego. Co do geografii to poszła mi tak średnio, natomiast z angielskiego otrzymałam maksymalną liczbę punktów ^^ Dzisiaj zwyczajny dzień, nic ciekawego się nie działo. A jutro wigilia klasowa, więc będzie duuużo zdjęć :)

Jak pewnie większość z Was wie, dzisiaj o godzinie 20.00 na Polsacie będzie druga część znanego pewnie przez każdą osobę filmu pt.''Titanic''. Nie będę opisywać o co w nim chodzi, bo każdy z Was to chyba bardzo dobrze wie :) Może nie uwierzycie, ale dopiero tydzień temu obejrzałam go po raz pierwszy ! Jakoś nigdy mnie zbyt nie ciekawił, znałam go tylko z opowieści innych :) Jednak po obejrzeniu kawałka, od razu bardzo mi się spodobał ♥

Oglądaliście go kiedykolwiek ? Podoba się Wam ? :)

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Titanic należy do tych filmów, które się nie starzeją. Choć czasem mam już dość oglądania w kółko tego samego i tak to robię. I głupio się przyznać do tego że, zdarza mi się nawet płakać na końcu xD

    A oglądałaś może drugą część Titanic'a wg mnie beznadziejnie że, ją nakręcili, zniszczyli tym całe piękno tkwiące w tej historii. Zdecydowanie nie polecam.

    Świetny blog tak po za tym, Pozdrawiam i zapraszam też czasem do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądałam całości, tylko pierwszą część :)
      Dzisiaj obejrze drugą i zobaczymy ^^

      Usuń
    2. Nie o to mi chodziło... jest nowy film, nakręcony dwa lata temu, w którym Jack zostaję ożywiony bo znaleźli go w zamarzniętej skale i odmrozili i on przeżywa szok, bo wiesz minęło prawie sto lat. Ogólnie to ta fabuła nie jest taka zła, tyle że, to nie pasuję do Titanica! Titanic to film o pięknej i przemijającej miłości w obliczu tragedii, nie potrzebnie dorzucili do tego ten cały cyrk w kolejnym filmie.

      Usuń
    3. Serio tak było ? To o tej wersji z odmrożeniem go itp. nie słyszałam O_o wow !

      Usuń
  2. Ja już go oglądałam dosyć dużo razy. ale nadal mi się podoba ^^ ;>

    twoje-chwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony film ;) Znam go na pamięć, a mimo to zawsze robi na mnie duże wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam ten film wiele razy,jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam go na pamięć, po prostu..;p
    Napisz jeśli nie będziesz płakać;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już go 1000203994razy oglądałam ;D Kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę pierwszy raz oglądałaś Titanica :O? OMG... Niesamowite. Myślałam, że wszyscy go znają XD. Powiem tak. Oglądałam i ryczałam od najmłodszych lat, najbardziej od dziecka utkwił mi moment jak ich woda zalała w jakimś pomieszczeniu XD... Teraz tego nie oglądam, bo nie chcę płakać, a płaczkiem jestem strasznym! Ale tobie miłego oglądania :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisałaś mi komi pod ostatnim postem
    ale niestety pomyliłaś mnie z moją przyjaciółką Anią.
    Ja nie mam aparatu na zębach :)
    http://brunetka-i-swiat.blogspot.com/ Zobacz jeszcze raz na zdjęcia i poszukaj mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. moge ogladac setki razy i nigdy mi sie nie znudzi;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Titanica widziałam milion razy a za każdym razem rzuca mi się w oczy jakiś nowy szczegół ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na zdjęcia :). Pozdrawiam i zapraszam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham ten film ! :) świetny jest, mistrzostwo, pozdrawiam i zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam go tysiąc razy ale nigdy mi się nie znudzi :D
    pozdrawiam i Wesołych Świąt :D !

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie oglądałam , ale po świętach obejrzę :D


    zapraszam do siebie : http://minkaandminka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ten film ! zawsze wywołuje u mnie takie emocje jak za pierwszym razem ;]

    vaaanila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Film ten oglądałam juz ze 30 razy, ale za każdym obejrzeniem zauważam coś czego wcześniej nie było.
    < 3

    Zajrzysz do mnie ? Dopiero zacynam i bardzo ważna mi jest twoja opinia na temat mojego bloga . Mogę na Ciebie liczyć ?

    OdpowiedzUsuń
  17. http://olyy-olyy.blogspot.com/ tak wgl :D

    Zajrzysz ? Mogę na Ciebie liczyć ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nigdy nie oglądałam "Titanica" w całości...

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądałam film i moim zdaniem nie jest dobry. Jest po prostu dobrze zareklamowany. Straszna nuda :-(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe