bal, bal i po balu!

10:11

Witam! :)
Piszę do Was praktycznie od razu po tym jak wstałam. Szczerze? To ledwo doczłapałam się do komuptera, haha. Oj tak. Moje nogi zdecydowanie odczuwają wczorajsze tańczenie i lekko niewygodne buty, ale cóż. I tak nie żałuje! To był najlepszy bal 4ever! *-* Dawno się tak nie wytańczyłam, naprawdę :) Zdjęć póki co nie mam, ponieważ pewnie dopiero na dniach jak wrócę z wycieczki pojawią się one na stronie szkoły. Ale jeśli będą to zapewne Wam jakieś pokaże ^^ Tymczasem idę jeszcze poleniuchować. Jak miło nie mieć lekcji i nauki na następny tydzień, ahh. Miłego dnia! :*


You Might Also Like

39 komentarze

  1. To fajnie,że się bal udał:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje twojego bloga, jest CUDOWNY !!! Bradzo profesjonalny oraz ciekawy ^^
    Licze na zaobserwowanie mojego bloga :
    http://livethedream-zk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ;) Też lubię tańczyć xD W wolnej chwili zapraszam:

    poly-pooly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie , że wam się bal udał ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. to dobrze, że świetnie się bawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna plakietka ^^
    zapraszam do mnie:

    estkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. co do twojego pytania jaki mam basen to tutaj zobacz: http://www.praktiker.pl/produkt,42796,840/basen_metal_frame_intex_56996_stelazowy_sr366_cm_okragly.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo ale fajna plakietka;p
    ja jednak jakoś nie prz6epadam za takim rodzajem imprez;p

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam bal dopiero za tydzień , nie mogę się doczekać :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog ;D

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bal mam już w czwartek :)

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super plakietka, fajnie ze dobrze sie bawilas :D

    http://butreh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez bym chciala na jakis bal <3

    OdpowiedzUsuń
  14. To ty w której w końcu klasie jesteś? O___O Wydawało mi się, że w 2-giej gim.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w 2, ale u nas jest taka tradycja, że 2 klasy na balu robią przedstawienie dla 3,a potem już zostają :)

      Usuń
  15. Haha bal to niesamwoita zabawa napewno, nasza klasa w tamtym roku niestety nie miała takiego balu z czego jestem bardzo nie zadowolona :(

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna plakietka. Ja nie byłam ani na balu ani na swoim półmetku. Szczerze mówiąc trochę szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog :)
    http://leverente.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Spoko plakietka :)

    http://mysweetlife66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawzajem ;*
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że dobrze się bawiłaś. ;) będę wpadać częściej na twojego bloga, jak chcesz wpadnij do mnie, jestem nowa, może masz jakieś rady, bym miała jakiś obserwujących ?? :) Pozdrawiam, i gratuluję bloga :P http://the-sandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog.
    Będę wpadać częściej . ;) + obserwuje - też zechcesz? ;))

    malinkaxpp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, że bal się udał :) Fajnie macie z tą tradycją, u nas czegoś takiego nie ma :(

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie kłam że jestem chuda :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Haha, tydzień bez nauki to rzadko spotykane zdarzenie <3.

    OdpowiedzUsuń
  25. masz cudny blog i bardzo ciekawe notki, będę tu często wpadać ! A tak po za tym to jesteś bardzo interesującą osobą <3
    Wpadniesz do mnie? Będzie mi miło
    http://lovelooksky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. My niestety nie mamy takich balów. Tylko w 6 klasie podstawówki i 3 klasie gimnazjum i oczywiście studniówka ;)
    Zapraszam do mnie : http://lajka-lajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ja latałam po górach dopiero mnie bolą nogi anitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog!!!
    Zapraszam do obserwowania!!!
    http://ewelina12345.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bal mam w czwartek dopiero :)

    OdpowiedzUsuń
  30. chetnie bym sobie potańczyła :D XD
    świetny blog ! :))
    http://rozowo--mi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Poszla bym na bal...
    Ja mam dopiero jeden za pol roku :-(

    OdpowiedzUsuń
  32. To co zaobserwujesz?
    http://livethedream-zk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna paletka ;D Fajnie że miałaś bal ; )
    Fajny masz nagłówek :3

    best-frieend.blogspot.com | zapraszam . ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. U nas bal będzie 26 czerwca.

    OdpowiedzUsuń
  35. bal?;o t w ktorej jestes klasie jak masz 14 lat? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w 2, ale u nas jest taka tradycja, że 2 klasy na balu robią przedstawienie dla 3,a potem już zostają :)

      Usuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe