ostatni

14:31

Cześć :)
No i jutro wreszcie mam ostatni sprawdzian w tym roku szkolnym. Co prawda nie będzie za łatwy, ale po obiedzie od razu biorę się za naukę :) Prawdopodobnie znowu zrobie to na dworze, ponieważ dzisiaj również mamy upał i piękne słoneczko! Byleby taka pogoda utrzymała się na weekend :). Na dodatek przez bal jutro 2 i 3 klasy gimnazjum mają lekcje tylko do 12.25, więc znowu będę wcześniej w domu ^^ A potem o 17 już tylko bal, weekend i wycieczka! *__*

A Wy macie jeszcze jutro jakieś sprawdziany?

You Might Also Like

35 komentarze

  1. ja juz żadnych nie mam sprawdzianow a mam pytanko gdzie kupilas tą bluzeckzę na zdjeciu?

    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam mieć dzisiaj, ale nie miałam :). Więc mam już spokój! Ale tobie życzę powodzenia!
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No to juz masz z gorki.
    Do wakacji juz coraz blizej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na sprawdzianie :p
    Mnie czeka biologia i francuski :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne zdjątko leci do pobranych :D .
    LOF :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej!
    Naprawdę bardzo fajny blog! Ładny nagłówek. Zapraszam do mnie:
    Kate-kaatee@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na sprawdzianie, trzymamy kciuki :)

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post. :) Co do pytania to akurat jutro nie mam żadnego sprawdzianu, ale dzisiaj miałam z fizyki. Oceny wystawiają do poniedziałku więc z pewnością nie będę miała żadnych kartkówek i testów... a tobie życzę powodzenia na sprawdzianie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia :) ja na szczęście mam spokój ze sprawdzianami ... ale niestety sesje wcale nie są fajniejesze hehe .. a mnie czeka aż do końca lipca sesja;( egzaminy zaliczenia itd

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja swój ostatni sprawdzian napisałam wczoraj :D Tak się cieszyłam jak oddałam tę pracę klasową :D

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna jesteś <3 ja mam jutro 4 spr.. tzn ja zaliczam!
    wycieczkę już mialam i nie jechałam, a bal też mam jutro<3

    http://dusiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę powodzenia <3
    http://jukaandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam jutro test z matmy.

    http://natalia97-chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam jutro tez sporo sprawdzianow i ogolnie ten tydzien i poprzedni -porazka. Niech to sie juz koonczy <3
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. to powodzenia na sprawdzianie :)

    http://butreh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jeszcze w następnym tygodniu będę miała sprawdziany :c

    OdpowiedzUsuń
  17. To już masz luzik ;) i dobrze. Bliżej do wakacji! Powodzenia na sprawdzianie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog!!!!
    Zapraszam do obserwacji!!!
    ewelina12345.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog!!!
    Zapraszam do obserwacji!!!
    ewelina12345.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jesteś wspaniała ! :* obserwuje i polecam bloga wszędzie gdzie się da - tzn. ask :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 2 klasy na bal idą? :) ja dzisiaj miałam ostatni sprawdzian :D

    OdpowiedzUsuń
  22. mi się już wszystko pokończyło.. wystawione oceny i wreszcie jako taka wolność :3

    OdpowiedzUsuń
  23. i jak poszedł sprawdzian dzisiaj? ;)
    ufff, już na szczęście się nauka kończy <3
    ale masz długie włosy, z tego co widzę na nagłówku *_*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale fajnie, ja się uczę do 4 lipca :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia.

    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie jeszcze w nastepnym tygodniu pare sprawdzianow;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wystawione już ;P śliczna jesteś :3 zapraszam http://magdalenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ja już od bardzo niedawna nie mam :) świetny blog, obserwuje i licze na to samo :P
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Oby taka pogoda się utrzymała :3
    u mnie też słonecznie *___*
    Udanej wycieczki :*
    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe