Inspiration: friendship

10:26

Dzień dobry wszystkim! :)
Znowu po męczącym tygodniu zaczeliśmy weekend ^^ Naturalnie musiałam sobie odespać te 4 dni, więc piszę do Was praktycznie od razu po przebudzeniu, jeszcze w piżamie, hihi. Niedługo jednak będę musiała się zbierać, ponieważ na 12 mam fryzjera :3 
Teraz jednak przychodzę do Was z kolejnyym inspiracyjnym postem. Wiem, że tydzień temu nie było, ale po prostu nie miałam na to czasu, a po za tym notka była o czym innym, czego nie planowałam, heh ^^ Dziś wybrałam temat inspiracji: przyjaźń. Myślę, że się spodobają :)














Życzę wszystkim miłej soboty! :*

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Przyjeźń jest najlepszą rzeczą, jaka może nas spotkać ;) piękne inspiracje :) Buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, są wspaniałe. Dzięki i Tobie również miłego dnia/ :)
    Zapraszam do mnie : sabrinasblogs.blogspot.com dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje!
    uwielbiam takie zdjęcia <3

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje :)
    Prawdziwa przyjaźń to najpiękniejsze co może nas spotkać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza jest najfajniejsza! Zazdroszczę tym, co mają prawdziwych przyjaciół. Moim jedynym przyjacielem jest mój chłopak, ale i na to nie narzekam ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham moich przyjaciół<3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjecia :D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne inspiracje! Przyjaźń to coś pięknego :)
    Pozdrawiam :D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne inspiracje <3
    przyjaźń jest ważna :)

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku ale świetne te inspiracje, chciała bym mieć kogoś takiego BFF

    zapraszam do mnie na bloga : wiska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety nie mam najlepszej przyjaciółki w Belgii :c

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybrałaś świetne inspiracje. :)

    ajfine69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne takie inspiracje :3

    klikniesz w banner VOGUEC? Błagam ♥

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. A pokażesz fryzurkę po fryzjerze? ;3
    Fajne inspiracje ;3

    ZAPRASZAM DO MNIE ♥ *klik*

    OdpowiedzUsuń
  15. przyjaźń jest cudowna, świetny post!
    coffeeloversmagazine.ocom.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog <3
    Obserwuję i liczę na to samo u mnie <3
    www.dreamerfrompoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne inspiracje!! ;)

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne to jest
    http://mojmozg13.blogspot.com/2013/11/1-rocznica-mojego-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post :3
    Cudowne inspiracje ;)

    Zapraszam: http://by-lolka.blogspot.com/
    Co powiesz na wspólną obserwację ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna notka, bardzo mądra
    -----------------------------------------------
    obserwacja za obserwację?
    jeśli tak to ja już
    ------------------------------------------
    zapraszam na konkurs!
    majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne inspiracje , przyjaźń jest potrzebna :)
    klikniesz w baner w moim poście ? Będę wdzięczna :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. wpis daje do myslenia :)


    zapraszam do mnie: http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny pomysł na wpis, piękne zdjęcia inspirują, ale też dużo uzmysławiają :) przyjaźń to jedna z największych inspiracji ;)
    pozdrawiam! M ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne inspirację związane z przyjaciółmi

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super te inspiracje *.* Takie wzruszające :)

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe