Październikowy instamix!

13:34

Hej :)
Jak mija długi weekend? Ja dotąd spędziłam go z rodziną. Wczoraj rano Msza Święta, odwiedzenie cmentarzy i później wspólne spędzenie czasu przy obiedzie itp. Dzisiaj natomiast jest bardziej 'pracowity' dzień. Dopiero wróciłam do domu z Żyrardowa, a czekają mnie jeszcze lekcje i sprzątanie. A co będę robić gdy skończe? Okaże się w trakcie ^^ 

Tymczasem pwróćmy do tematu posta. Mamy już 2 listopada, a co to oznacza? Cały październik już za nami, więc czas na instamix tego miesiąca ^^


♥ desery w Mc'Donaldzie ♥
♥ Izz w warkoczu ♥
♥ jesienne spacery ♥
♥ nauka chemii ♥
♥ w kinie, film ,,Mój Biegun'' ♥
♥ nowe etui - panda ♥
♥ tort cioci i wujka ♥
♥ brak prądu i 4 lata od przeprowadzki ♥
♥ Izz ♥
♥ Izz na Halloween ♥
♥ słodycze zebrane w Halloween ♥
♥ Sonia ♥

INSTAGRAM <KLIK>




You Might Also Like

21 komentarze

  1. Ach ten październik ;-) Tak szybko zleciał :D
    Śliczne zdjęcia. Zwłaszcza te Halloween :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny mix. ;)
    Widać, że miałaś udany miesiąc. :p

    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do siebie :3
    obserwujemy ?
    jowi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mix! Nawet nie wiem kiedy ten październik zleciał... :)
    Pozdrawiam
    Zwariovana

    OdpowiedzUsuń
  5. Sonia jest taka suuuuodka :3

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko makijaż na halloween. <3 jaka słodziuuutka pandusia!! A piesek jaki słodki. Fajne robisz zdjęcia. Jaki masz telefon?

    obserwuję - sandraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mix, pażdziernik naprawdę szybko zleciał :)

    notka! | anioli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja spędzam długi weekend bardzo podobnie do Ciebie :)
    Super mix ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne zdjecia :) Zaobserwuje na instagramie ^^

    ajfine69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super mix, też mam taką pandę :))))
    super blog, zapraszam na mojego http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam jestem na bieżąco z Twoim insta, więc nie ma zaskoczenia w Instamix, a i tak lubię to oglądać :)

    ZAPRASZAM-nowy post :)
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ale śliczne etui :D Widziałam pingwinki, ale pandy jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. desery w Macdonaldzie są pyszne:D

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny mix. Śliczny makijaż Halloweenowy.
    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny mix! ;)

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam instagrama <3 zapraszam do mnie @ikakufelek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny mix i śliczne etui-panda ♥♥♥
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe