Postanowienia na 2014 rok

13:12

HejHej :)
Witam Was moi kochani już w Nowym Roku :) Jestem bardzo szczęśliwa, że 2013 się już skończył, ta '13 na końcu trochę przerażała, aczkolwiek jednak nie było tak źle. Tak czy siak mamy już 2014. Dostajemy kolejne 365 dni życia do wykorzystania jak najbardziej się da. Taki też jest mój główny plan na te 12 miesięcy. Korzystać dosłownie z każdego dnia, nie żałować niczego, popełniać jak najmniej błędów, nie wspominać złych chwil, ale przede wszystkim BYĆ SZCZĘŚLIWĄ, cieszyć się każdym momentem :) Mam nadzieję, że uda mi się to i za rok będę mogła powiedzieć 'tak, ten rok był świetny'.  Teraz postanowiłam też nagrywać więcej filmików. Tzn bardziej takich hm..vlogów? Nagrywać poszczególne, fajne momenty, a pod koniec roku złożyć to w całość. Obym tylko nie zapominała, bo takie wspomnienia to genialna rzecz ♥
W każdym bądź razie dzisiaj postanowiłam przygotować dla Was, ale także dla siebie notkę: Postanowienia na 2014 rok :) Myślę, że jeśli je tu zapisze o niczym nie zapomnę i uda mi się je wszystkie zrealizować ^^ No więc:

1. Zacząć regularnie ćwiczyć, jeść mniej słodyczy! ♥
2.  Więcej się uczyć, mieć czerwony pasek na koniec roku i dostać się do upragnionego liceum :)
3.  Spędzać więcej czasu na dworze, a mniej przed komputerem! ^^
4. Śmiać się jeszcze więcej <o ile to możliwe> :D
5. Zawsze starać się pomagać innym kiedy tego potrzebują :)
6. Zdobyć na blogu 1000 obserwatorów ^^
Życzcie mi powodzenia :D
Jakie są Wasze postanowienia na ten rok? :)






You Might Also Like

25 komentarze

  1. Świetne postanowienia : )

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach postanowienia... muszę swoje znaleźć :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia! mam takie same postanowienia jak ty :p
    wszystkiego co najlepsze w 2014! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też muszę zacząć regularnie ćwiczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ta '13 z tyłu porzerażała przez ostatnie pół rokuXd:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe postanowienia! Życzę wytrwałości i szczęścia w 2014 roku!
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne postanowienia. Życzę powodzenia w ich spełnieniu. :)
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zycze powodzenia w spelnianiu postanowien! :)

    ajfine69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje postanowienia noworoczne są podobne:3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja muszę się więcej uczyć i schudnąć. :) Ale damy radę! :D

    http://behappy-and-smile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. pozostaje życzyć powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wytrwałości w spełnianiu postanowień!

    OdpowiedzUsuń
  13. też postanowiłam że zacznę regularnie ćwiczyć. Twoje postanowienia są bardzo interesujące, powodzenia w ich wypełnianiu :)
    http://the-sandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam takie same postanowienia jak Ty +jeszcze nauka angielskiego, niderlandzkiego, francuskiego, hiszpańskiego xd Zachęciłaś mnie to postanowienia o pomaganiu innym ;)

    Szczęśliwego Nowego Roku!
    PS. Zaczynam od nowa przygodę z blogowaniem. Mogłabyś mi pomóc wchodząc na palynaaa.blogspot.be? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super postanowienia :)
    Szczęśliwego nowego roku <3

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam plany na schudnięcie i regularne ćwiczenie :)
    Ja w tym roku muszę się postarać o ten czerwony pasek :)
    Śliczny blog

    http://crazy-mofo69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. No to trzymak kciuki, żeby Ci się udało. Ja to już nawet postanowień nie robię, bo i tak się ich nie będę trzymać ;P

    Zapraszam :)
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam praktycznie takie same postanowienia! ;D
    http://donutworrybehappy.blogspot.com/ - zapraszam do mnie, tam nowy post o sylwestrze!

    OdpowiedzUsuń
  19. Także mam zamiar ograniczyć słodycze!

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. mam praktycznie takie same postanowienie co ty <3 powodzenia :))

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dokładnie takie same jak twoje, poza ćwiczeniami :)

    im-available.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. moje postanowienia u mnie na blogu, mamy kilka podobnych;0
    palczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super postanowienia życzę Ci obyś je wszystkie zrealizowała :*
    Świetny blog, z chęcią zostanę tu na dłużej ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie: http://falloutdreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę ci żebyś wszystkie te postanowienia spełniła ;***
    Cudowny blog, ciekawie piszesz :)
    Będę wpadać częściej :))
    http://newworldbyclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe