daj sobie czas

16:33

Hej.
Ile razy w swoim życiu zostaliście przez kogoś zranieni? Ile razy coś poszło nie tak, mieliście gorsze dni? Na pewno dużo razy. Dzisiaj chciałabym poruszyć temat po części dotyczący cierpienia. Do takiej notki podsunęła mnie dość nieprzyjemna sytuacja dotycząca bliskiej mi osoby, a myślę, że to dość ważny temat. Kiedy ktoś nas zrani cierpimy - to jest oczywiste. Jednak pod presją społeczeństwa, osób nas otaczających wmawia się nam, że płacz to oznaka słabości i nie warto marnować życia na smutek - w tym ostatnim coś jest, owszem. Jednak nie możemy wymagać, że człowiek który właśnie został zraniony przez ważną dla niego osobę będzie chodził cały w skowronkach jak gdyby nigdy nic. My sami od siebie także nie mamy prawa tego wymagać. Jeśli zostaliśmy zranieni i pocierpieć trochę musimy. To oczywiste że z dnia na dzień nie da się zapomnieć o tym wszystkim co nas spotkało. Trzeba dać sobie czas. Będą dni w których będziemy płakać, będziemy smutni, ale z czasem będzie lepiej. Wycierpieć swoje trzeba i nie ma co tego przyśpieszać, na siłę udawać że jest dobrze. W takich sytuacjach każdy z nas potrzebuje chwili by się otrząsnąć. Wierzcie lub nie, ale czas naprawdę potrafi leczyć rany. Daj sobie go trochę. 






 bluza, spodnie - H&M / buty - New Balance 574

You Might Also Like

35 komentarze

  1. Ja miałam szczęście w nieszczęściu. Bo najpierw z osobą, która mnie zraniła musiałam być pod jednym namiotem do końca obozu, ale później miałam miesiąc czasu na przemyślenie paru spraw :).

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mimo tego, że tyle razy zostałam zraniona zawsze wybaczam :/

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądry post ;)
    Ciekawe zdjęcia!
    --> http://fridayp.blogspot.com/ <-- Zapraszam, miłego wieczorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna bluza w moim ulubionym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice outfit :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  6. idealna rada :)

    http://rozkminyxdziewczyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Do tego cudowne buty :)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://girl-with-dreeams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz racje, czas leczy rany i sama sie o tym przekonalam, kiedy po 3 latach od zakoneczenia zwiazku zaczelam normalnie rozmawiac (po kumpelsku!) z bylym facetem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ty jesteś ładna :) Świetny blog . W wolnym czasie zapraszam s=do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mądry post. Pięknie wyglądasz.
    Zapraszam do Mnie:
    http://oczamiblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny post , piekne slowa , piekne zdjecia . Perfekcja :)

    ♥ Pozdrawiam , Klaudia z bloga -- -- -- --> http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/ <-- -- -- ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne zdjęcia <3
    masz podobny view do mojego i masz rację, czas pozwala zapomnieć o przeszłości :D

    aandzelikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super spodnie!
    Bardzo fajnie napisany post! <3

    NOWY POST! POKLIKASZ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem płacz jest bardzo potrzebny, a jeżeli się trzyma go przez jakiś czas z powodu takiego np. że jest sie gdzieś w miejscu publicznym to po prostu jak się juz zacznie płakać to przychodzi wielka ulga! Masz racje niby trzeba przeczekać, bo będzie lepiej, ale w momencie gdy zostajemy zranieni zapominamy o tymi często myślimy, że cały świat sie zawalił.

    claaudiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. trzeba przeczekać, az ten pierwszy ból przeminie :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. czasami trzeba dać sobie trochę czasu ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście, święte słowa. Nie można oczekiwać od kogoś, że po prostu z dnia na dzień będzie szczęśliwy. Kazdy potrzebuje czasu, żeby się pozbierać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bycie przez kogoś zranionym jest najgorszą rzeczą jaka mogła kiedykolwiek kogoś spotkać. Naprawdę ci współczuję. Mam nadzieję, że nie była to dla ciebie bardzo bliska osoba. Nie raz miałam taką stratę i wierz mi, że najważniejszą rzeczą jest nie urażać się do innych ludzi. Ufaj im, lecz pamiętaj co cię kiedyś spotkało, a teraz daj sobie czas. O najtrudniejszych momentach w życiu najciężej jest zapomnieć.
    Pozdrawiam,
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, aczkolwiek tutaj nie chodzi o mnie, a o bliską mi osobę :(

      Usuń
  19. Świetna stylizacja. Prawdę mówiąc, już nieraz zostałam zraniona, oszukana przez kogoś. Jestem bardzo wrażliwą osobą, więc za każdym razem bardzo to odczuwam. Jednak z czasem udaje się choć trochę wrócić do poprzedniego trybu życia. Niestety trudniej jest po takiej sytuacji zaufać ludziom...

    Zapraszam na konkurs!
    KONKURS - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie uważam niestety, że czas leczy rany ;/

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz! :) Moim zdaniem nie warto rozpamiętywać w sobie nieprzyjemnych przeżyć - najlepiej zostawić je za sobą, w przeszłości.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zauważam ze tak naprawdę rzadko kiedy nasze starania są odwzajemniane przez drugą osobę :(
    Ślicznie wyglądasz :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. To prawda, że leczy. Czasem potrzeba go dużo, ale w końcu uleczy...
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  24. O jej zakochalam sie w tym sweterku!! <33 Piekny! <33

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz racje, na wiele spraw potrzebny jest nam po prostu czas
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie przejmuj się. Za jakiś czas o tym wszystkim zapomnisz. ;)

    Zapraszam na konkurs! Wygrywa aż 6 osób. :)
    WIELKIE ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie bez powodu mówi się od dawna że to czas najlepiej leczy rany, to prawda. Niestety też miałam okazję się o tym przekonać :(
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja

    http://malinowaczekoladka98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam takie same NB tylko, że moje są niebieskie :D

    Zapraszam do mnie http://hejtuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. A bielizna skąd ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękniutki blog :) I bardzo ciekwy. Piszesz świetnie ;)
    nency15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe