Today I got a million, tomorrow? I don't know

14:30


 ''Dzisiaj mam milion, jutro? Nie wiem'' - cytat z jednej, ostatnio mojej ulubionej, piosenki. Niby proste stwierdzenie, a jednak po dłuższym zastanowieniu się nad nim, doszłam do myślę istotnych wniosków, którymi chciałabym się dzisiaj z Wami podzielić.


 Masz dom, rodzinę, przyjaciół, drugą połówkę. Jesteś spełnionym człowiekiem. Robisz to co kochasz, nie krzywdzisz innych. Z ręką na sercu możesz przyznać, że masz wszystko czego potrzebujesz i więcej nie musisz się starać. Błąd. Wyobraź sobie, że budzisz się pewnego ranka i jesteś sam, kompletnie s a m. Wszystko, co dawało Ci radość zniknęło. A przecież byłeś pewny, że skoro raz zdobyłeś wszystko czego potrzebowałeś, zostanie tak na zawsze. Błąd. To, że dziś mamy jedno, nie oznacza, że obudzimy się z tym jutro. W życiu nic nie jest trwałe. Niestety nie ma na to rady. Musimy jednak mieć tego świadomość, nie przyzwyczajać się za bardzo. Trzeba pamiętać, że taka pewność siebie i tego co posiadamy może czasem nas zgubić.



żakiet - Reserved / bluzka - H&M / łańcuszek - prezent / spodnie - C&A / buty - Nike Air Max 
Piosenka - KLIK

You Might Also Like

34 komentarze

  1. fajny zakiet:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super outfit !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest żakiet czy skóra? :o Najpierw myślałam, że zwykły żakiet, ale im dalej patrzę, tym bardziej wygląda mi na skórę :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem niestety z biegiem czasu przywiązujemy się do czegoś tak mocno że nie da się pogodzić z rozstaniem :)
    Sliczne zdjęcia ;*
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z tobą w 100%, w życiu nic nie jest na zawsze :)
    nawet w miłości... jeśli jedna osoba już się nie stara o drugą, bo myśli że już nie musi, to popełnia błąd, a potem się dziwi, że ta druga osoba odeszła...

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie czytając powyzsze komentarze mam wrazenie, że żakiet jeat ze skóry :D
    A tak ogólnie to post dużo daje do myślenia. Lecz warto żyć chwilą ..

    mojswiat-omnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny żakiet :) Zdjęcia mi się bardzo podobają. Zapraszam serdecznie do mnie w wolnej chwili.
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz racje, w naszym życiu nic nie jest trwałe nawet ono samo w sobie nie jest trwałe/ wieczne
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog ;) Bardzo podoba mi się Twoja narzutka ma genialny kolor ;)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili będzie mi miło http://worldbymyy.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia kochana:*

    pozdrawiamy J&N:*
    http://jugii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/2015/09/znalezc-czas-na-wszystko-az-tak-ciezkie.html gdzie kupiłąś te buty bo są mega śliczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam na https://www.eastend.pl/ :)

      Usuń
    2. Dziękuję! I nie miałaś żadnych problemów z tą stroną? Bo też chciałam na niej zamówić ale nie wiedziałam czy to potwierdzona strona.:)

      Usuń
    3. Potwierdzona, ja sama ją poznałam przez polecenie od moich znajomych. Na dodatek za zrobienie konta dostałam zniżkę -50zł :D

      Usuń
  12. bardzo ładna stylizacja! śliczny jest ten kolor ramoneski! :)
    mogę cię prosić o poklikanie w lini u mnie na blogu? mozna wygrać wypromowanie :)
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie czasem przywiązujemy się do jednej małej rzeczy, mamy nadzieję że to się nigdy nie skończy a jednak..
    Cudowny outfit
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. masz bardzo dobre przemyslenia

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też strasznie uwielbiam tą piosenkę ♥ Przepięknie wyglądasz ♥
    Mój blog Kliknij ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. żakiet w bardzo modnych i pasującym do ciebie kolorze :) dobry temat na post.
    pozdrowionka, http://victoriaoss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta piosenka ostatnio cały czas chodzi mi po głowie, lubię takie chilloutowe klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Trudno w jeden dzień stracić dom, jeśli jest się człowiekiem 'spełnionym materialnie'. xd Nie wszystko jednak da się od tak stracić, to samo z ludźmi, miłością, przyjaciółmi. Ja jestem jednak zdania, że zawsze jest ta 'cisza przed burzą' :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia i piękny post :)
    Ehh zgadzam się z tym że w życiu nic nie jest trwałe :c
    Pozdrawiam i obserwuje (jeśli mój blog ci się spodoba to zapraszam do obserwacji)
    niebioeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Te uważam, że powinniśmy mieć świadomość, że jutro może okazać się dla nas niezbyt pozytywne :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie śliczne zdjęcia, bardzo ładny kolor tej kurtki :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    https://instagram.com/theluckyooone/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia,jesteś bardzo śliczna ! Obserwuję i liczę na rewanż,jeżeli mój blog ci się spodoba,dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem! :)
    fashion--sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne air maxy nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mądrze napisane, nigdy nie możemy mieć pewności, że coś co raz zdobyliśmy, zostanie z nami na zawsze.
    Śliczny żakiet! :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny ten łososiowy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. mądrze napisane ! Śliczny kolor tej kurtki, pasuje do ciebie :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe