jesień

17:02


 Dokładnie 5 dni temu zawitał do nas pierwszy dzień tegorocznej jesieni. Dziś mamy już 28 września..A przecież dopiero były wakacje, przecież dopiero wylegiwaliśmy się na ciepłej plaży i cieszyliśmy błogim lenistwem. Teraz jednak naszą codziennością jest szkoła, masa lekcji i obowiązków z nią związanych. 

 Pogoda na dworze coraz brzydsza, aczkolwiek osobiście czekam na piękną, słoneczną jesień. Niestety póki co jedyne na co możemy liczyć to deszcz i jedyne 2 stopnie powyżej zera z samego rana, kiedy to zaspany człowiek udaje się w stronę szkoły. Chcąc nie chcąc, musimy się do tego przyzwyczaić. Czas wyciągnąć z szafy ciepłe swetry, które osobiście uwielbiam (jeden z nich możecie zobaczyć na dzisiejszych zdjęciach), grube kominy, przygotować koc i kubek, z którego przez zimne wieczory wypijemy pewnie hektolitry gorącej herbaty. Wszystkie te rzeczy, które właśnie wymieniłam to zdecydowanie moje ulubione elementy właśnie tej pory roku ♥




 sweter - Primark / legginsy - Butik / buty - eastend.pl
Lubicie jesień? :)
PS. Przepraszam za lekko rozmazane zdjęcia, ale blogger jak zwykle 'zadziałał'..


You Might Also Like

36 komentarze

  1. swietne buty ! :) u mnie mimo jesieni pogoda piekna slonce grzeje az szkoda siedziec w domu :))
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo i czekam na jesienne liście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zdjęcia z takimi kolorowymi liśćmi jak na przykład tło są genialne :)

      Usuń
  3. ja nie lubie bardzo jesieni:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się te zdjęcia! widać, że human :D coraz "ładniejsze" zdania tworzysz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, dzięki! :*
      Tylko blogger strasznie je rozmazał, grr! :/

      Usuń
  5. A ja lubię taką "angielską" pogodę ;)

    Możesz poklikać w baner po prawej stronie bloga? Byłabym wdzięczna x
    http://klaudiasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto się wylegiwał na plaży, ten się wylegiwał xD

    HD-EMI

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku kocham twoje buty!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie wrzesień minął niezwykle szybko, zanim się obejrzymy nadejdą Święta! ;) Prześliczny sweterek <3
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny sweterek :).
    Ja lubię jesień^^

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie cierpię jesieni, ale mam w planach pocieszać się nowymi swetrami i botkami :D

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz fajne buty! Wyglądają naprawde dobrze z tym sweterkiem :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham jesien, piekna
    pozdrawiam i zapraszam
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tęsknię za latem. Jakoś nie przepadam za chłodną jesienią, jaka jest obecnie.
    Śliczny sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jednak wolę lato, chociaż jesień też lubię :)
    Super stylizacja :D

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj tak, taka pogoda sprawia, że jestem strasznie ospała ;/ Śliczny sweterek! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Matko, naprawdę już jesień? Nie wierzę. Nie chcę jesieni. Brzydzę się jesienią ;_____; będę płakać. Lato było takie piękne.
    Taaak, zdecydowanie powinniśmy uzbroić się w ciepłe rzeczy. Ja swetrów nienawidzę (dlatego co roku marznę XD), za to ciepłe rękawki, kocyk (pod którym siedzę aktualnie) i gorąca herbata (nieodłączony partner na biurku <3) jak najbardziej na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam widoki jesienią :) ♥ pozdrawiam

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. No właśnie, jesień. A gdzie te piękne kolorowe liście i słoneczko? :c

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten czas leci strasznie szybko. Śliczny sweterek :)
    Zapraszam do mnie – klik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie a przecież niedawno były wakacje jak ten czas szybko leci :-(


    zapraszam do mnie Mój Blog ------> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacja, bardzo podobają mi się zdjęcia :)

    Zapraszam
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszędzie posty o jesieni, aż można wczuć się w tę porę roku.
    Bardzo ładne zdjęcia, nie widać tego rozmazania :)

    Zapraszam
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi tak samo szybko jak wakacje zleciał ten wrzesień. Mam nadzieję, że cały rok szkolny szybko zleci. :)

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny sweterek
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kolor sweterka! Jesień to też piękna pora roku, w każdej jest coś wyjątkowego ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna stylizacja *.*

    http://miczagblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też nie mogę uwierzyć, że już jest jesień. Mam nadzieję, że będzie ona ciepła i słoneczna :)

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilakate.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie jest piękna, słoneczna jesień. Niestety, jestem przeziębiona i muszę siedzieć w domu :((

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna jesteś :) I fajny sweter.
    nency15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny sweter i super posty <3

    https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=1067922187151816070#overview/src=dashboard zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne są te zdjęcia! Ja uważam, że jesienią można zrobić najładniejsze zdjęcia lasu i jest to bardzo wdzięczna pora roku. Trzeba tylko pamiętać,żeby zabezpieczać się przed kleszczami, żeby uchronić się przed boreliozą! Jest bardzo dużo www, na których można znaleźć i poczytać jak to zrobić!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe