a co by było gdyby?

11:29

Cześć!
Na pewno nie raz w życiu, każdy z nas, zadał sobie pytanie 'a co by było gdyby?'. Jak by się dana sytuacja potoczyła gdybym coś zrobił inaczej, powiedział coś zupełnie innego, a może w ogóle się wtedy nie odezwał. Założę się, że często zdarza nam się zadawać sobie takie pytanie, gdy coś pójdzie nie tak jak byśmy chcieli. Czasami wręcz zadręczamy się tymi pytaniami i nie możemy spokojnie funkcjonować. Ciągle myślimy o przeszłości tak, jakby to mogło coś zmienić. A przecież tak nie jest! Przecież chyba każdy wie (lub przynajmniej powinien wiedzieć), że czasu nie da się cofnąć. Nie da się zmienić tego co zrobiliśmy kiedyś. Po prostu tak to już jest na świecie. Wiem, że czasami dopiero po jakimś czasie zdajemy sobie sprawę z tego, że w danej sytuacji mogliśmy postąpić inaczej i potem sami bijemy się w głowę, że tego nie zrobiliśmy. Ale niepotrzebnie. Wiem, że ciężko jest o tym nie myśleć, ale przynajmniej powinniśmy się starać.  Powinniśmy starać się nie wspominać tego co było kiedyś, ale zacząć myśleć i pracować nad tym co jest TERAZ, by w teraźniejszości uniknąć błędów z przeszłości.




obrazki <TU> :)

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Jaki świetny post! Naprawdę mega mi sie podoba! :) zapraszam do mnie meryyy86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą :)

    Uwielbiam takie notki

    malliinqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh.. bardzo mądry post. Bardzo często zadaje sobie takie pytania... bardzo często wracam do mojej przeszłości.

    Zapraszam do mnie.
    http://ally-allly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post tylko nie co nie rozumiem dlaczego go dodałaś.
    Często zdarza mi się myśleć "A mogłam się nie odzywać" "Mogłam zrobić to inaczej" Mogłam tam nie iść" Jednak po przeczytaniu Twojego posta,zmienię swoje nastawienie.Dziecko Szczęścia :D
    Pozdrawiam!

    http://minnie-mouse-and-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu, czasami lubię dodawać takie refleksyjne posty, a akurat wczoraj wieczorem wpadłam na taki pomysł :)

      Usuń
  5. Chyba wydrukuję sobie te zdjęcia i powieszę w widocznym miejscu :D Hahha :) Świetny post ;)
    annthisisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny pomysł na post :) ja rzadko myślę o przeszłości, boję się raczej przyszłości :)
    http://the-sandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo motywujące te zdjęcia :D A ja takie pytanie zadaje sobie dość często :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post :)
    To pytanie " a co by było gdyby" jest standardowym moim pytaniem
    Zadaję je sobie, wiedząc, że czasu nie da się cofnąć.
    Pozdrawiam
    xxxaleksandraxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku ile razy zadręczałam się przeszłością, a faktycznie nie warto. Fajnie że zrobiłaś taki odmienny post :)
    Zdjęcia są bardziej wymowne niż można by oczekiwać.

    w-poszukiwaniu-swojego-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie napisałaś ten post :')
    http://ordinary-reality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z Tobą w 100%! Nie warto zadręczać się myślami, że kiedyś postąpiliśmy nie tak, jak powinniśmy. Warto skupić się na tym co jest teraz by później znowu tego nie żałować!

    ksiazniczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna notka, choć zabrzmiała trochę jak przemówienie XD haha. Fakt, nie należy patrzeć w przeszłość, ale łatwo jest powiedzieć, a trudniej zrobić. Każdy myśli o przeszłości.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnie zdjęcie dało dużo do myślenia :)

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z tobą :)

    http://piankaofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. aż zbyt często takie pytania zadaję :(

    http://julga-and-julczi.blogspot.com/2014/08/internet-friends.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z tym :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię takie posty, motywują mnie
    http://karka-skoczek.blogspot.com/2014/08/we-might-be-dead-tomorrow.html

    OdpowiedzUsuń
  18. zgadzam się. Ludzie powinni skupić się na teraźniejszości, aby nie tracić ani sekundy więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe