poranne zakupy

15:00

Hej :)
Piszę dziś do Was trochę później, ale to dlatego, że dopiero co wróciłam z miasta. Musiałam wstać z łóżka już niestety o 8.30 i po 9 rano pojechałam najpierw do przyjaciółki, a potem razem z nią autobusem na zakupy. Naszym głównym celem był Rossman i Biedronka. Musiałam kupić sobie pare kosmetyków i rzeczy do szkoły oraz kilka rzeczy do paczki dla Nikoletty (ich nie będę pokazywać, bo ma być niespodzianka ^^). Po zakupach standardowo poszłyśmy coś zjeść, a potem już z moja mamą pojechałam do szpitala. Byłyśmy odwiedzić moją ciocię i małą Alicję, która urodziła się dwa dni temu. Mówię Wam jest przecudowna! Uwielbiam takie malutkie dzieci! ♥
Wracając jeszcze do zakupów nie jest ich jakoś dużo,ale tylko tych rzeczy jak najszybciej potrzebowałam. Szampon, odżywka i balsam do ust, który jest wprost nieziemski. Jest o zapachu kokosowym, który osobiście uwielbiam, więc czuję, że będę go baaaardzo często używała :) Jeśli chodzi o rzeczy do szkoły kupiłam tylko jeden zeszyt (bo resztę mam) i trzy długopisy, aczkolwiek jakoś na dniach będe musiała dokupić jeszcze ołówki, gumkę i cienkopisy :)


A Wy macie już wszystko do szkoły?? :)

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Miałam krem do rąk z Ziaji kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny post, będę wpadać częściej super piszesz, ja jeszcze musze dokupić dwie ksiązki i dwa zeszyty :) http://tyska94.blogspot.com/ zapraszam dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. brakuje mi jeszcze kilku podręczników i okładek na nie :) butów, torby, plecaka.. ale jak na razie żaden plecak nie wpadł mi w oko, więc może w międzyczasie coś kupię :)
    skomentujesz? będzie mi bardzo miło :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  4. ogólnie ciekawy blog,świetnie piszesz! ;)
    wpadaj również do mnie ,obserwacja mile widziana <3
    ja z chęcią zaobserwuje : >
    http://improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie mam nic do szkoły xD

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że zakupy się udały. Bardzo zainteresował mnie ten balsam kokosowy do ust, ponieważ kocham takie zapachy, a wszelkich kosmetyków chroniących nasze usta w czasie jesieni, która tuż, tuż nigdy nie za dużo. Oczywiście ja robię drugą połowę zakupów na ostatni moment także jeszcze wielu rzeczy do szkoły mi brakuje :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kokosowy balsam do ust musi pachniec genialnie! Moja paczuszka jest już zapakowana i czeka na wysłanie! :3

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wszystko, chciaż cały czas męczy mnie myśl, że jednak o czymś zapomniałam XD


    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Malutkie dzieci są słodkie <333.
    Znam ten balsam! Jest boski *___*
    bardzo fajne zakupy :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta pomadka super pachnie <#
    http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dzisiaj kupiła już wszystko do szkoły :)
    http://kingaphotoography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomadka jest świetna. Osobiście mam już drugie opakowanie. Godna polecenia :D

    aliswi995.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już na początku lipca miałem wszystko już kupione do szkoły! :)

    Zapraszam na mojego nowego bloga, dzisiaj dodałem pierwszą notkę!
    emildesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Odżywka z nivea jest świetna!
    Do szkoły jesteśmy już w połowie przygotowane ;)
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Do szkoły już większosc kupione :)
    uwielbiam tą odżywkę ;3

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak ci się spodoba :) http://kwiatowy-urok.blogspot.com/



    OdpowiedzUsuń
  16. ja już mam wszystko do szkoły. Niedawno używałam tego szamponu, moim zdaniem jest bardzo wydajny, gęsty i bardzo się pieni :) a kokosu nie cierpię :D niezależnie od tego, czy jest to smak kokosu czy też zapach :) ale post fajny :D

    ksiazniczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy kupiłaś.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej takie malutkie dzieci są świetne !
    Gorzej jak mają już z 3 lata i biegają Ci po całym domu xD
    Ja na szczęście mam już wszystko do szkoły. Tylko zeszyty ćwiczeń kupię w trakcie szkoły, bo nawet nie ma ich na rozpisce XD

    http://www.xxxaleksandraxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety zostawiłam wszystko na ostatnią chwile :( Czuję że czeka mnie jeszcze kilka wypraw na zakupy :D

    http://colorful-lizard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam te trzy produkty i każdy spisywał mi się bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem zachwycona blogiem, a post jest świetny. Przeczytałam wszystkie i dlatego czekam na kolejny z niecierpliwością! ♥ :)

    Zapraszam: (mam nadzieję, że odwdzięczysz się komentarzem)
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM (KLIK) ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny post! Zgadzam się, ten balsam do ust jest nieziemski :)

    http://obiektywyciastkaipocztowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaciekawił mnie ten balsam do ust...Chyba muszę sobie taki kupić, bo uwielbiam kokos w każdej postaci- w kosmetykach, potrawach itp. ;-)

    Pozdrawiam
    http://straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja rzeczy do szkoły kupiłam już kilka dni temu :)

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ja do szkoly to jeszcze prawie nic nie mam, :P

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe