sea: day 3 - little shopping

09:51

Hej :)
Ale wcześnie do Was piszę, jest dopiero 9.42  a ja już od godziny nie śpie tylko leże sobie w piżamie. Na dworze jest strasznie gorąco, ale póki co słońce co chwila zachodzi za chmury. Mam nadzieję, że wiatr przewieje te chmury i później będzie już tylko cieplej jak np. wczoraj czy przedwczoraj. 
Póki co chciałabym, zgodnie z obietnicą pokazać Wam co kupiłam głównie na wczorajszych, niewielkich zakupach. W sumie po całym dniu siedzenia na plaży w tym upale człowiek nie ma chęci aż tak dużo chodzić, a i tak przeszłam kilka kilometrów. A więc zaczynamy. Spinka jest ze zwykłego sklepu z dodatkami do włosów, potrzebowałam takiej dużej, bo moich grubych włosów nic nie chce trzymać, a spinam je np. do kąpieli. Okulary też są ze zwykłego stoiska z nimi. Bluzka i przeurocza torba ekologiczna na zakupy z kotkiem są z Butiku, a kostium kąpielowy z House :)





Uciekam się trochę ogarniać, miłego dnia :*

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Świetna spinka :D Nawet nie pamiętam, kiedy ja ostatnio spinałam tym włosy :D
    Ale strój kąpielowy super :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Och tak.. u mnie też strasznie gorąco. Świetne rzeczy :)

    http://ally-allly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rzeczy :)

    http://colorful-lizard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobna spinka też by mi się przydała, trudno spiąć moje włosy, aby się dobrze trzymały :)
    Miłego pobytu (:

    luvkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy kupiłaś! Najbardziej podoba mi się ta torba z kotkiem i strój kąpielowy :3
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobał mi się szczególnie kostium kąpielowy i torba :)
    Miłego pobytu nad morzem!

    http://kiyokoshioya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny strój *.*

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki kostium sprawiłabym sobie zdecydowaaaaanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U ciebie jest gorąco, a u mnei pada i pada nawet sie błyska ! ; (
    Masz śliczny wygląd bloga ; )
    Najbardziej podoba mi się pierwsza koszulka i strój kąpielowy ^^
    Obserwuję.
    avilandpolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. torba z kotem i strój śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się strój kąpielowy :3

    Zapraszam:
    http://sapphireblog1.blogspot.com/2014/08/moja-pielegnacja-wosow.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać,że zakupy bardzo udane. Śliczna ta czarno-biała bluzka.
    U mnie dziś pogoda beznadziejna.... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten sam problem z włosami D; nic ich nie trzyma. A pamiętam, jak moja koleżanka spinała swoje włosy wsuwką D: byłam w szoku. U mnie by się to nie sprawdziło.
    Fajne rzeczy, a szczególnie strój kąpielowy! Chcę cię w nim zobaczyć ^___^

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne łowy ;)

    www.am-kubicowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe