sea: day 1

10:19

Dzień dobry wszystkim :)

Mamy godzinę 10, a ja leże i niedługo będę szykowała się na plażę. Więc jak pewnie wiecie dotarłam szczęśliwie na miejsce i od wczoraj jestm nad morzem. Na całe szczęście mam ten swój upragniony Internet, więc ze wszystkim będę mogła być na bieżąco :) Bardzo się z tego powodu cieszę. 
Dziś chciałabym opowiedzieć po krótce o wczorajszym dniu i pokazać kilka zdjeć. Przyjechaliśmy na miejsce już dość wcześnie, więc o 13 poszliśmy na plażę, bo pogoda była wprost idealna. Ciepło, piękne słońce, a woda? Po prostu bajka! Aż dziwne, że w naszym morzu woda może być tak ciepła! :D Oczywiście nie obyło się bez kąpieli i opalania i powiem Wam szczerze, że wystarczyło 20 minut, a u mnie już było widać pierwsze efekty. Bardzo się cieszę, że mam taką cerę ^^ Cóż zostawiam Wam teraz pare zdjęć, ponieważ byłam tak zmęczona po nocnej/porannej podróży, że wieczorem nic sensownego nie robiłam, ale dziś na pewno pójdę na plażę i może uda mi się dorwać zachód słońca :)






Od razu mówię, że zdjęcia nie przerobione itp. ponieważ nie mam na netbook'u żadnego programu :)
A co tam u Was? Miłego dnia :*

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Zazdroszczę, w taki upał też bym najchętniej wskoczyła do morza :)

    http://colorful-lizard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego pobytu na plaży ;)
    meerga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodź nie są przerobione to i tak bardzo ładne ;) Śliczny strój :)
    Obserwuję i liczę na to samo :)

    http://ally-allly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku..Ja jeszcze nigdy nie byłam nad morzem ;c Ale zdjęcia bardzo ładne.Miłego wypoczynku :)
    http://fooddrinksandcosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak aj bym chciała wyryć w piasku swoje imię ;;;
    Ale niestety nie mam takiej okazji...;/
    Ciesze się, że Ci się podoba nad morzem.. Ja nigdy nie byłam nad morzem... Może w przyszłym roku, się wybiorę :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne widoki ; )) . U mnie dzisiaj gorąco , słoneczko daje się we znaki ; )) : *

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia mimo iż nie są przerobione :)

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu nad morze. :)

    Skomentujesz nowy wpis? + Jeśli możesz kliknij w 2 linki do bluz ;)
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mówiłam, że będą internety XD?! Teraz wszędzie są!
    Ach, te nasze brudne, polskie morze XDDD uwielbiam je. Piękne zdjęcia ^___^ czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe