sead: day 5 - Hel

10:03

Hej :)
Dziś chciałabym opowiedzieć Wam o wczorajszym dniu. Tak jak pisałam ze względu na brak słońca, postanowiliśmy pojechać na Hel. Byłam tam pierwszy raz w życiu, więc wcale się nie nudziłam. Najpierw poszliśmy do Fokarium, bo akurat trafiliśmy na karmienie fok i ogólnie taki pokaz, który jest tylko 3 razy dziennie. Poźniej spacerowaliśmy cały Hel wzdłuż tych wszystkich straganów itp. a po prawej stronie ciągle mieliśmy morze. W końcu doszlismy do portu, zjedliśmy małe conieco i ruszliśmy dalej. Po przejściu 2-3km doszliśmy na tzw. Cypel, czyli plaże, a kilka metrów obok był początek Polski. Niesamowite uczucie, gdy się tam doszło, a przed sobą widać było tylko wielkie, błękitne morze i nic więcej. Chwilę tam postaliśmy, zrobiłam zdjęcia i drugą stroną poszliśmy znów do portu. Posiedzieliśmy trochę i przed 17 zaczęło padać, więc wróciliśmy do domu. Ogółem po za bolącymi nogami wycieczka jak najbardziej na WIEEEELki +!! ^^ Teraz zapraszam na zdjęcia, a po powrocie do domu dodam krótki filmik.






















Bluzka - Butik
Spodenki - Primark
Buty - Nike Air Max


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Hel... nigdy nie byłam an Helu ;-)
    Ładnie tam, mimo braku słońca ;p
    Świetnie wyglądasz :D
    Właśnie taka zapiekankę zjadłam an śniadanie ;p
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam tam rok temu :-) Hehe nawet płynęłam tym statkiem ;)
    Ładne zdjęcia :)

    http://ally-allly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie bym się tam wybrała :D uwielbiam foki! i czekam na filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hel to bardzo ciekawe miejsce :)
    Zaczynam obserwować i czekam na filmik.

    Zapraszam do mnie:
    hyacinthxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie foki! :3
    Ja w/na Helu byłam baaardzo dawno, więc chętnie pojechałabym tam w najbliższym czasie :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  6. Fokarium? Tak to się nazywa XD? Ale śmieszna nazwa! Chciałabym zobaczyć takie foczki *___*
    Nigdy nie byłam na Helu :c
    Nigdy nie byłam na początku Polski haha XD! Dobreee.
    Zazdroszczę ci takiej wycieczki, jadę do ciebie!
    Zdjęcia piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :)
    Widać, że wyjazd był udany!
    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdjęcia! Byłam na Helu tylko raz jeśli dobrze pamiętam i pojechałam tam kolejką - super wspomnienia i masa fajnych zdjęć :) W fokarium też było fajnie! Te wszystkie oczki są takie słodkie :3

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku! na Helu byłam w wieku 6 lat ostatni raz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe