last day of holiday

11:32

Hej :)
Niestety, ale mamy już dziś ostatni weekend dwu-miesięcznej wolności od szkoły. Tak Kochani, wakacje 2014 dobiegają końca. Sama nie mogę w to uwierzyć. Ciężko jest mi dopuścić do siebie myśl, że od jutra tak naprawdę jedynym dniem na wyspanie się i choć chwilę odpoczynku będzie sobota czy niedziela. Nie mogę uwierzyć, że będę musiała znów chodzić do szkoły, odrabiać lekcje, uczyć się i w tygodniu pewnie nie wiele czasu będę miała na robienie innych rzeczy czy chociaż na położenie się pod kocem przed tv i leniuchowaniem. Szczerze mówiąc to chyba jeszcze żadne wakacje nie minęły mi aż tak szybko, naprawdę :o A pamiętam jak wczoraj zakończenie gimnazjum, pożegnanie z klasą itp. Tak czy siak..Czy wakacje mogę zaliczyć do udanych? Jak najbardziej! W sumie nie było chwili bym narzekała czy kompletnie nie miała co robić! Spędziłam je aktywnie, ze znajomymi, nad morzem, w Warszawie itp. :) Podsumowując: Wakacje 2014 na wielki +!



Co dziś robicie? :)

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Tak.. ten ostatni;/ JA dzisiaj stresuję się jutrzejszymi praktykami i cały dzień będę dopieszczać swoje białe koszule, żeby na jutro do hotelu były idealne ^^
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to samo, wciaz nie wierze ze to juz koniec wakacji ://

    http://f-g-b-y.blogspot.com/2014/08/back-to-school-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż to co dobre szybko się kończy.. Ale byle do kolejnych wakacji ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie te wakacje także były baaardzo udane i może przez to niestety zleciały tak szybko :/ No cóż, z losem ucznia trzeba się pogodzić :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielka szkoda, że wakacje 2014 dobiegają już końca. Będę bardzo tęsknić za codziennym leniuchowaniem, późnym wstawianiem i wolnością od nauki. :( Cóż.. taka jest kolej rzeczy. Mam nadzieję, że czas szybko zleci i zaraz będą ferie. :)
    http://arimone-creation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia !
    Ja dzisiaj trochę przygotuję się do szkoły - naszykuję strój na jutro i zaplanuje na kolejne dni :)
    A ogólnie to będę leniuchować - może wieczorkiem gdzieś wyjdę :D
    Chyba nigdy nie spędziłam wakacji tak aktywnie i nie nudząc się !

    http://www.xxxaleksandraxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  7. mam obiad rodzinny :D


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też nie mogę oswoić się z tą myślą że to już koniec ;)
    klikajcie u mnie ;)
    to bardzo ważne, obiecuję że się odwdzięczę :)
    http://mylifeestyleblog.blogspot.com/2014/08/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że Twoje wakacje też były udane :) choć ja się cieszę, że idę do szkoły, zaczynam liceum i poznam swoją nową klasę, więc jestem strasznie podekscyowana! Nie będzie lekko, ale damy radę :)
    Ja dziś leżę cały dzień w łóżku, bo miałam usuwane ósemki i spuchło mi pół twarzy, haha

    http://youmeankarlwho.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Mnie usuwanie ósemek czeka w zimę :( trzymaj się :*
      Też idę do 1lo i nowa klasa itp. to jedyny powód dla którego się ciesze :D

      Usuń
  10. ja ostatni dzień spędzam z chłopakiem :)
    http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także nie wierze, że już koniec wakacji.

    melania-blog.blogspot.com
    zostaw po sobie ślad na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nie wierze, że koniec wakacji.

    melania-blog.blogspot.com
    zostaw po sobie ślad na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu, ja jutro już będę miała lekcję ;-; Ja dzisiaj leniuchuję

    Obserwuję i zapraszam!
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  14. też bym chciała do Wawy jechać :(
    chocooonut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie dziś nie było cały dzień w domu ;)/ładne zdj.

    pozdrawiam- Steffy, xoxo ;*
    ✿http://pisanepasja.blogspot.com/- konkurs (do wygrania posty promujące i nie tylko..)✿

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też żadne wakacje nie minęły aż tak szybko :/

    Zapraszam: http://by-lolka.blogspot.com/
    U mnie konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najważniejsze,że wakacje dobrze spędzone,a inne rzeczy już nie są aż tak ważne.

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja przygotowywałam się do powrotu do szkoły haha. :)

    Zapraszam na nowy post z moimi sposobami na naukę! :)
    lilianka-blog.blogspot.com
    PRZYPOMINAM TEŻ O ROZDANIU, DO WYGRANIA BLUZY!
    http://lilianka-blog.blogspot.com/2014/08/giveaway-with-oasap.html





    OdpowiedzUsuń
  19. I tak ma być :D oby następne wakacje były jeszcze lepsze! Ten czas tak strasznie szybko leci, nie wiem kiedy te 2 miesiące minęły D; i pomyśleć, że mi został jeszcze miesiąc... strasznie się boję!
    Życzę miłego rozpoczęcia roku <33 i oby nowa klasa i szkoła były świetne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje wakacje nie były aż takie super, ale nie były najgorsze. Postaram się, aby w przyszłym roku były lepsze!

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziś pierwszy dzień szkoły :( Znów to samo, ale już za rok znów upragnione wakacje :)
    obs. za obs.?
    http://stylishlife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe