sea: day 6 - big waves

09:49

Hej :)
Dziś nareszcie jest u mnie znów piękna pogoda i upał, więc od razu po obudzeniu szybko włączyłam, netbooka by móc do Was napisać. Jak skończę to zjem śniadanie, ogarnę się i na szczęście zaraz uciekamy na plażę. Mam jeszcze dwa dni, więc trzeba popracować nad opalenizą ^^
Wracająć jeszcze jednak do wczorajszego dnia. Rano pogoda była bardzo brzydka, więc z samego z rana pojechaliśmy na Hel do kawiarni i posiedzieliśm tam około 2 godzin. Jako, że wyszło słońce postanowiliśmy wrócić do domu i pójść na plaże. Słońce rw końcu raz było, raz nie, ale nie było tak zimno. Fal w morzu natomiast były ogromne! Czekałam na takie cały wyjazd! <3 Pokażę Wam teraz wiec kilka zdjęć.




Miłego dnia Kochani :*

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Ciesze się, że pogoda znów Cię rozpieszcza. U mnie tez ładnie :D
    Baw się dobrze :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nad morzem jest cudownie ;)

    www.am-kubicowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda jest, można iść na plażę! :D
    Też uwielbiam takie duże fale! :)

    japanese--child.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Ahh muszę namówic rodziców na choc jeden dzień nad morzem :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromne fale D: też chcę takie. Chociaż nad morzem jak był zawsze ogromny wiatr, to zawijałam się w ręcznik i siadałam pod parawanem XD. Taka pogoda nie dla mnie. Życzę miłego opalania i dużo słoneczka C: wykorzystaj dobrze te dwa dni!

    OdpowiedzUsuń
  6. Korzystaj i poopalaj się jeszcze! :D
    Super zdjęcia :)

    http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne fale, zazdroszczę. Dawno nie byłam nad morzem :)))

    http://lusiiblog.blogspot.com/2014/08/hello.html

    OdpowiedzUsuń
  8. miło popatrzeć na takie fotki :)

    ksiazniczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajne miejsce zazdroszczę! ;)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia. Mam nadzieje, że pogoda dopisze :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog i post :) śliczne zdjęcia i cudny wygląd *_*
    http://mokasa01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe