,,Drużyna''

11:28

Dzień dobry! :)
Jak wiecie wczoraj po południu wybrałam się z przyjaciółką do kina. Postanowiłyśmy, że wybierzemy się na film pt.,,Drużyna''. Lubię oglądać mecze siatki, uwielbiam naszych polskich siatkarzy, aczkolwiek do gry w siatkę przekonałam się dopiero w tym roku, choć i tak do mojej ulubionej dyscypliny nie należy. Pomyślałam jednak, że film może być naprawdę fajny i rzeczywiście tak było. Pokazywał urywki z najważniejszych meczów, wypowiadali się nasi siatkarze, pokazywali jak wygląda ich codzienne życie i przede wszystkim baardzoo ciężkie treningi. Pokazywali też momenty, które w swoim videoblogu uwiecznił Igła :). Przyznam szczerze też, że niektóre momenty są bardzo wzruszające. Chłopcy mimo trudu jaki wkładają w treningi w mecze kochają to co robią i nawet jeśli mają złe chwile i jest im ciężko, nigdy się nie poddają! Można brać z nich przykład! :) Także podsumowując film wspaniały i naprawdę warty obejrzenia, polecam!  Zapraszam również do obejrzenia zwiastun filmu:


Oglądał ktoś z Was ten film? Podobał się? :)

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Nawet nie słyszałam o tym filmie.
    http://www.xxxaleksandraxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam niestety :c ale zachęca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie zamierzam wybrać się na ten film ;-) Uwielbiam takie *kulisy* ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze słysze, ale na pewno obejrze :)

    http://perfectly-fashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie interesuję się siatkówką, pewnie dlatego nie słyszałam też o tym filmie. Ale może byc na prawdę dobry.

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam, ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzialam ale nie interesuje sie wgl siatkowka ;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam siatkówkę :c kiedyś Aruś zmusił mnie do oglądnięcia vlogów Igły. Niektóre były przezabawne XD! Ale głównie pamiętam te z Japonii! Chętnie bym poszła do kina na ten film, szkoda, że tak daleko kino :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie przepadam za sportami, ale chodzić do kina uwielbiam, widzę, że miło spędziłaś dzień :) Piękny nagłówek!
    the-sandyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O, pierwsze słyszę! Chętnie zobaczę ;)

    www.am-kubicowelove.blogspot.com xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekałam bardzo długo na ten film i miałam na niego jechac, ale w ostatniej chwili zrezygnowałam i trochę żałuje. Słyszałam różne opinie na temat filmu i niestety dałam się ulec tym złym. Teraz żałuję, bo już go w moim kinie nie grają, ale mam nadzieję, że uda mi się jeszcze go zobaczyć w innym kinie, a może w telewizji czy internecie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie oglądałam, ale może się skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe