new in: warkoczyki i dresy

11:52

Hej! :)
Nareszcie piszę do Was z domu, z mojego własnego pokoju! :) Wczoraj około 16 dość długa i męcząca podróż z nad morza zakończyła się szczęśliwie i mogłam nareszcie zobaczyć swój dom, wyprzytulać psinkę i wyspać się we własnym łóżku! ♥ Swoją drogą nawet nie wiecie jak Nika cieszyła się na nasz widok. Normalnie dostała jakiejś głupawki! Przez dobre pół godziny biegała, skakała i ciągle merdała ogonkiem :D Ahh..Bardzo za nią tęskniłam :) Po rozpakowaniu bagaży, wrzuceniu rzeczy do prania itp. mogłam też nareszcie zobaczyć się z Kamilem, za którym również baaaardzo tęskniłam! ♥
Dziś zdążyłam już wrócić z Kościoła i teraz chciałabym jeszcze nawiązać do jednego wypadu na miasto nad morzem. Mianowicie znów wstąpiłam do Butiku i znalazłam genialne dresy, na które polowałam już od dłuższego czasu :) Wiem, że pewnie przydadzą mi się dopiero za jakieś dwa miesiące, ale skoro się trafiły takie jakie chciałam to czemu by od razu nie kupić? :) Po za tym zrobiłam też sobie dwa kolorowe warkoczyki, które utrzymają się pewnie dość długo, bo można w nich normalnie myć włosy itp. W sumie fajna sprawa na wakacje ^^



Warkoczyki są o tyle fajne, że są przeplatane z moimi włosami i super wyglądają np. w koczku ^^
A co tam u Was? ^^

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Mam podobne dresy :)
    A warkoczyki bardzo ładne.Jak je robiłaś? Bo ja mam taką niebieską doczepkę i z tą doczepką sobie robiłam.
    Pozdrawiam!
    http://fooddrinksandcosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiła mi je Pani, która zajmowała się nimi i robieniem tatuaży z henny :)

      Usuń
  2. Świetne dresy i warkoczyki ;D


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne dresy :) Co do warkoczyków - ja za takimi rzeczami nie przepadam, moim zdaniem jest to troszkę kiczowate :)
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te dresy, ja również byłam nad morzem! :))

    Skomentujesz?
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooh zakochalam sie w dresach! Warkoczyki rowniez cudne :)

    nikoletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie zrobiłaś zdjęć Twojego pieska, jak się cieszy :D Rzeczywiście musiała strasznie się za Toba stęsknić :D
    Też keidyś miałam takie mini warkoczyki :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kieys takie warkoczyki :)

    http://doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja siostra też ma takie warkoczyki :p
    Możesz.nimi związywać włosy zamiast gumki. Ja na razie nudze się w domu i myślę jaką książkę jutro wypożyczyć. Zapraszam do mnie :) w-poszukiwaniu-swojego-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te dresy, sama poluję na jakieś przed zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tęsknię za wakacjami nad morzem... Bluza świetna,warkoczyki urocze.

    Pozdrawiam
    zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój wygląd bloga mnie zachwycił ! *.*
    Fajne są te dresy. a włosy ładnie wyglądają.
    Obserwuję,
    xxxaleksandraxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak byłam w Twoim wieku też miałam takie warkoczyki ale na caaałej głowie ;) to były czasy!
    Ciebie zapraszam do siebie, przydatne nformacje o promocjach :) http://promocje-rabaty-przeceny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też miałam swego czasu ochotę zrobić sobie takie warkoczyki ;)
    chocooonut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dresy super! A warkoczyki faktycznie fajna sprawa. :) Bardzo ładnie wyglądają.
    Pozdrawiam, Ola.
    http://lifetastesgreattt.blogspot.com/ <---- Serdecznie zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne są te warkoczyki :)

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne dresy ;)

    http://colorful-lizard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam syntetyczne włosy i też czasami robię sobie warkoczyki:)
    Zapraszam http://zaklinaczka-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne warkoczyki xp też takie chce xp
    http://la-xuxua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne dresy, też muszę się za jakimiś nowymi rozejrzeć. ;)
    obserwuję
    http://toffi-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takkie dresy :3
    Organizuję na moim blogu konkurs gdzie do wygrania są trzy zestawy ubrań, które warte są dość trochę. Co trzeba zrobić? Niewiele, więcej informacji na moim blogu :) ZAPRASZAM >KARLA<

    OdpowiedzUsuń
  21. Warkoczyki - hit morza :D. Ładnie wyglądają. Dresy też są fajne.
    Witaj z powrotem w domu <3

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne dresy :D ~ best-frieend.blogspot.com zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne są!
    Też kiedys takie miałam : )

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne dresy, super wyglądaję te warkoczki :)

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz albo zaobserwujesz jak ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne są te dresy ;) uwielbiam takie z napisami.
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, właśnie ruszam z blogiem.
    ps: moze obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te warkoczyki kojarzą mi się z morzem. Nigdy ich nie miałam, ale kiedy byłam mniejsza zawsze chciałam, moi rodzice tylko mówili: "dziś zrobisz, a jutro Ci się znudzą i zdejmiesz", pewnie bym tak zrobiła i dlatego nigdy ich nie miałam (zniszczyli mi dzieciństwo ^^ ). A teraz od warkoczyków wolę dredy. :D
    Dresy, fajne. XD

    OdpowiedzUsuń
  27. Również mam podobne dresy ;D !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe