Casual look

11:05

Dzień dobry :)
Mamy prawię godzinę 11, a ja już kilka minut temu zdążyłam wrócić z Kościoła i w sumie zaraz wychodzę, ponieważ umówiłam się z przyjaciółką. Posiedzę u niej pewnie do obiadu, a później widzę się z Kamilem i o 18 razem z moją siostrą mamy grilla. Także dzień zaplanowany od początku do końca i na pewno nie będę się nudzić. Na szczęście pogoda jest o wiele lepsza niż wczoraj, ponieważ świeci słońce i chyba powoli robi się upał. Wczoraj natomiast co chwilę a to padało, a to nie było słońca i tak w kółko. Cóż, zostały 2 tygodnie do rozpoczęcia roku szkolnego, więc przydałoby się jeszcze choć kilka dni upałów jakie mieliśmy całkiem niedawno :)
Teraz już nie przedłużając chciałabym na chwilkę nawiązać do tematu postu. Wczoraj z Warszawy wróciła moja siostra i przywiozła mi kolejną śliczną bluzkę takiego hm..pudrowego (?) koloru. Jest ona lekka, dość przewiewna na krótki rękaw, więc idealna na pogodę jak dziś. Nie wyróżnia się niczym, jest taka zwykła, ale bardzo mi się podoba. Pasuje naprawdę do wielu rzeczy i wygląda dość dziewczęco. Zresztą sami zobaczcie ^^

 Podoba mi się w tej bluzce kieszonka, którą widzicie na zdjęciu po prawej stronie ^^


Bluzka - Cropp
Spodnie - Cubus
Miłego dnia :)
PS. Przepraszam za jakość zdjęć, ale od powrotu z nad morza mój aparat trochę szwankuje..

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Ładna bluza,ale nie mój kolor :P
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj mam grilla, ale jako że nie będzie nikogo w moim wieku, pewnie wezmę laptopa na dwór i będę grac w simsy haha xD

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zwykła prosta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, dziewczęca bluzka. Pasuje Ci w niej! :)
    U mnie również pogoda się polepszyła, ale nie mam planów na dziś...
    smile-is-the-most-important.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna jest ta bluzka :)
    Miłego dnia !
    xxxaleksandraxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny outfit :D Masz bardzo napięty plan na dzisiaj, fajnie :D
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna ta bluzeczka. Też bym taką chciała ;c

    Pozdrawiam ;)
    w-poszukiwaniu-swojego-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Weszłam na blog i od razu zakochałam sie w nagłówku *_*
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. takie zwyczajne bluzki są najlepsze... do wszystkiego pasują i wg :)

    http://doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie dni "pełne" są najlepsze, bardzo je lubię :) udanego grillowania, u mnie pogoda nie zachęca do tego ;<

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna ta bluzka :) piękno tkwi w prostocie :) chciaabym taką w kolorze miętowym :)
    mogę prosić o poklikanie w linki :)?
    http://www.likemywholefashion.pl/2014/08/kompletujemy-garderobe-na-jesien-part-ii.html
    P.S. co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę pogody! u mnie ciągle ulewy i burze :(

    ksiazniczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosta i ładna koszuleczka C: ładnie.
    U nas pogoda taka... nijaka. Deszcz i zimno jak cholera!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super bluzka :) zapraszam http://tyska94.blogspot.com/?m=1 :) dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie mieć tak "zawalony" dzień, bo mimo że się nie ma czasu to spędza się go ze znajomymi :))
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie pogoda jest fatalna...
    Ciągle pada, burze ;<
    Nie tak wyobrażałam sobie wakacje.
    Mam nadzieję, że przez te kilkanaście ostatnich pogoda się znacznie poprawi ;)

    Uściski,

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe