informacyjnie

11:00

Hej :)
Od razu mówię, że post jest zaplanowany. Ja pewnie teraz jestem w drodze do Jastarni albo już na miejscu. W każdym bądź razie nie wiem jak tam będzie z Internetem, więc zaplanowałam Wam jeszcze jeden post, a później zobaczymy. Jeśli normalnie będę miała dostęp to oczywiście będę pisała notki na bieżąco, a jeśli nie
(tfutfu) zobaczycie wszystkie zdjęcia itp. dopiero po moim powrocie czyli 9 sierpnia. Mam nadzieję, że nie zapomnicie o mnie przez te kilka dni i będziecie zaglądać na mojego bloga. Aczkolwiek nie ukrywam, że dobrze by było gdyby na miejscu był już dostęp do Internetu, bo nie tylko chciałabym być na bieżąco w pisaniu postów, ale także w oglądaniu i komentowaniu Waszych blogów oraz oglądaniu filmików na youtube. Z doświadczenie wiem, ze jak się to zbierze przez kilka/kilkanaście dni to potrzeba kilku dobrych godzin by to ogarnąć :O Eh..Ale no zobaczymy jak będzie. Póki co kończę już ten post i życzę wszystkim udanego weekendu :*


PS. Wczoraj na blogu przybyło mi aż 5 obserwatorów! Dziękuję Wam kochani! :*
A w razie pytań zapraszam na ASK'a i INSTAGRAM'a, bo tu jestem aktywna ciągle :)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. MAm nadzieję, że będziesz się tam dobrze bawiła.
    PS... jak ustawić, żeby posty dodawały się automatycznie? 0.o

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego wyjazdu :))
    Gratuluję :))
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno będzie tam internet! Teraz wszędzie jest haha XD. Internet to potęga świata. Życzę miłego pobytu, niezapomnianych wrażeń <33. Wracaj szybko z masą zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nowych obserwatorów! Trzymam kciuki, że będzie tam na miejscu Internet. ;)

    OdpowiedzUsuń

  5. gratuluję nowych obserwatorów :)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe