o gustach się nie dyskutuje

12:59

Cześć.
'O gustach się nie dyskutuje' - tak moi drodzy, w tym zdaniu jest sama prawda. Postanowiłam napisać taki post, ponieważ wiem, że co najmniej połowa społeczeństwa XXI wieku w ogóle o takim czymś zapomina. Mają określony gatunek czy wokalistów, których słuchają i okej, to jest przecież normalne. Ale dlaczego wtedy myślą, że pozostała część wykonawców, których nie słuchają jest gorsza? Dobra, w porządku. Może nie podobać nam się np. muzyka rock, ale to nie powód by ją krytykować, a co dopiero krytykować osobę, która jej słucha. Nienawidzę ludzi, którzy myślą, że jeśli ktoś nie słucha np. rapu, tylko choćby Justina Biebera, Miley Cyrus to już jest gorszy. Jest nienormalny, trzeba go poniżać, hejtować, w ogóle najlepiej go zabić! Bo przecież lubi inną muzykę niż my! Wiem, że ten post nie wiele pomoże i tacy ludzie będą zawsze i tego chyba już nie da się zmienić, ale musiałam to napisać. W końcu po to mam bloga, by 'wyrzucać' na niego wszystkie swoje myśli itp. Aczkolwiek pamiętajcie, każdy ma swój gust i słucha tego co mu się podoba. Szanujmy to :)


A Wy co o tym sądzicie?? :)

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Nie uważam że inni powinni być gorsi ze względu na gusta, jeśli jakaś piosenka mi się nie podoba staram się to zachować dla siebie. Czasami jest jednak ciężko. Śliczne zdjęcia :)

    w-poszukiwaniu-swojego-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, może i czasami jest ciężko, ale krytykując jakąś piosenkę możemy urazić inną osobę. Po za tym bardziej chodzi mi o obrażanie osób za słuchanie np. Justina Biebera z czym niestety często możemy się spotkać :/
      Dziękuję :*

      Usuń
    2. Masz całkowitą racje. Teraz często spotykamy się z tzw. hejterami i strasznie mnie denerwują :/

      aliswi995.blogspot.com

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba cytat z obrazka!
    Cóż. Walki muzyczne są już zapisane w karcie historii ludzkości. Trzeba też podkreślić, że głównie o gatunki muzyczne i wykonawców walczą nastolatkowie. Najbardziej mnie śmieszy hejt na Biebera. Fakt, nie lubię gościa, nie lubię jego muzyki, tego jak się zachowuje, ale nie rozumiem tego, jak można nienawidzić ludzi, którzy go słuchają i jak ich obrażać D: Ja sama byłam kiedyś ofiarą takiego właśnie nabijania. Opowiem ci moją historię!
    Kiedyś w technikum w pierwszej klasie, siedziałam sobie w ławce. Byłam trochę aspołeczna, bo nie utożsamiałam się z większością klasy. Pani akurat wyszła, tak więc założyłam słuchawki na uszy i nim się zorientowałam, zaczęłam śpiewać pod nosem koreańskie piosenki. Koreański język jest nawet śmieszniejszy, niż japoński. Po pewnym czasie w klasie rozległy się śmiechy. Koleżanka szturchnęła mnie w ramię i powiedziała: przestań śpiewać, bo się śmieją - była to bliska koleżanka, co mnie podwójnie uraziło, bo powinna mnie wesprzeć. Mój bliski kolega też się ze mnie śmiał, co niesamowicie bolało. Odezwała się wtedy dziewczyna z którą walczyłam od początku pierwszej klasy. Nie lubiłam dziewczyny, bo klęła, wyzywała wszystkich naokoło, zachowywała się, jakby była najlepsza, a ja nie potrafiłam w takich sytuacjach milczeć jak inni, bo zawsze musiałam się odezwać i obronić. Właśnie wtedy mnie zaskoczyła. Wiesz co powiedziała? "Przestańcie się z niej śmiać, każdy słucha tego, co mu się podoba. Myślicie, że wy słuchacie zajebistej muzyki?". Byłam zdziwiona, ale w głębi duszy jej dziękowałam. Od razu wszyscy umilkli.
    Jestem podwójnie wyczulona na takie tematy, bo sama nie byłam akceptowana przez to, jakiej słucham muzyki. A czy muzyka świadczy o człowieku? Nie. Nawet jeśli, nie należy się przejmować opiniami innych :). Ja jestem fanką rocka i metalu i wcale się z tym nie kryję. Lubię też japońskie piosenki, których już się nie wstydzę. Jeżeli komuś się to nie podoba - jego sprawa! <3
    Fajna notka, serio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie przykra sytuacja, ale świetnie to napisałaś! Zgadzam się z Tobą Kochana! :*

      Usuń
  3. Ja raczej nie krytykuję osób za ich gusta- każdy jest inny, zaś ta inność powinna się spotykać jedynie z tolerancją :) Prócz tego dodam jeszcze, że przecież dzięki takim różnorodnym gustom świat i ludzie nie są tacy sami ;))

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą w 100 % :D

    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Tobą, że każdy ma prawo słuchać tego co lubi i ma prawo być szanowany, nikt nie powinien się wyśmiewać z naszych upodobań. Moja przyjaciółka lubi disco polo :D zawsze jak u niej jestem to ma włączone polo tv albo coś podobnego, bardzo mnie to denerwuje, ale nie krytykuję jej, chociaż ona wie, że taka muzyka nie bardzo mi się podoba :)

    ksiazniczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wystarczy w odpowiedni sposób wyrazić swoje zdanie na temat danej piosenki a jeśli ktoś sie obrazi te jego problem.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. A o czym innym się dyskutuje?
    ,,Ale dziś ładna pogoda..."
    ,,eH, mi się nie podoba, jest za ciepło" - to też już jest dyskutowanie o gustach, co nie? Według mnie można dyskutować o nich, ale nie tak, żeby kogoś/coś obrażać

    Obserwuję i zapraszam
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie denerwuje to, że niektórzy, którzy nie lubią Justina Biebera obrażają osoby, które go słuchają... mówią, że to pedał itd., ale może niektórzy lubią go słuchać bez względu na to, kim on jest, albo jest dokładnie odwrotnie - nie lubisz Justina, jesteś nikim.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Racja :) tez denerwuje mnie to, że niektórzy ludzie poniżają inne osoby ze względu na to jakiej muzyki słucha.. najczęściej innej niż on..

    ZAPRASZAM DO SIEBIE :)

    http://delly-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze napisane. Nie powinno się kogoś obrażać za to, że np słucha Dawida Kwiatkowskiego, podczas, gdy my np. słuchamy metalu.

    Byłoby mi niezmiernie miło gdybyś znalazła chwilkę i odwiedziła mojego bloga ^-^
    greentea83.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie nie obchodzi kto jakiej muzyki słucha tylko jakim jest człowiekiem :)
    http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesujący post i ciekawe zdjęcia
    zapraszam: szare-chmury.blogspot.com
    Wystarczy mnie zaobserwować a ja w najblizszym czasie zaobserwuje twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie rozumiem naśmiewania się z innej osoby tylko dlatego, że słucha innej muzyki. To według mnie nielogiczne. Każdy ma prawo do słuchania tego, czego chce. Świetny post! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście, że każdy może słuchać tego, co mu się podoba. Wiadomo, nie zawsze podoba nam się inna muzyka, ale zawsze można uszanować czyiś gust. Co nie znaczy, że powinniśmy w ogóle nie wyrażać zdania na temat konkretnej piosenki czy wykonawcy. Możemy powiedzieć co myślimy o tym, ale z szacunkiem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post :)
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz rację, ja niestety często jestem krytykowana przez innych, dlatego, że jestem Belieber. :/ Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia :D
    Dla mnie jest to chore, kiedy ktoś ocenia kogoś po tym czego słucha. To nie ma żadnego znaczenia i każdy ma swój gust. :)
    http://www.xxxaleksandraxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. tez mnie to wkurza, kiedy wchdoze np. na yt na jakas pisoenkę rap i widze komentarze typu ze "jak mozna sluchac takiego gowna metal sobie włączcie " itd to mam ochote zabic taką osobę,jakby nie mogla trzymac tego dla siebie boze takich ludzi normalnie tylko zabic az sie chce ;/

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam post o wrażliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zawsze jestem tolerancyjna, nie tylko jeśli chodzi o muzykę. :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze nam pani na niemieckim powtarzała że o gustach sie nie dyskutuje :D
    obserwujemy?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie :)http://life-plaza.blogspot.com/ zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialnie napisałaś ten post, zgadzam się z tobą w stu procentach! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z tobą w 100 %
    http://fajnablonditoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe