a jak zwykle w weekend....

12:41

Hej!
Ale jestem zdenerwowana! Wczoraj była taka piękna pogoda, gorąco prawie jak w czerwcu, a dziś gdy zaczął się weekend, co? Leje jak nie wiem. Gdy tylko się obudziłam i usłyszałam krople deszczu uderzające o parapet momentalnie odechciało mi się nawet odsłonić zasłon i spojrzeć za okno..Czemu tak się dzieje zawsze akurat gdy jest wolne grr..A w poniedziałek pewnie wyjdzie piękne słońce, ironia. Oby chociaż na nadchodzący majowy weekend było lepiej :)
Zmieniając temat. Jest jeszcze jedna wiadomość, która psuje mój humor. Niby nauczyciele mówili nam, że po egzaminach już luz, będziemy mogli się odstresować itp. itp. ale niestety okazało się to nieprawdą. Mimo tego, że nadchodzący tydzień szkolny będzie krótki ja już w poniedziałek mam kartkówkę..Grr..Masakra jakaś. Byle do wakacji, hahahaha :)

U Was też dziś taka brzydka pogoda? :(

You Might Also Like

31 komentarze

  1. u mnie też pada od samego rana i też właśnie wcześniej pomyślałam,że jak pewnie pójdziemy do szkoły to wyjdzie słońce i będzie ładna pogoda ;p Nie powinni już tak od razu po testach robić wam kartkówki,ale należy się pocieszać myślą,że już niedługo i będziemy mieli dużo wolnego ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz po egzaminach bd miała zaległe sprawdzany,które nauczyciele nie chcieli robić wcześniej,żebyśmy się lepiej przygotowali do egzaminu -,-"

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety u mnie tak samo :(
    http://myworldmypassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie wczoraj wlasnie bylo PIĘKNIE :) dziś równiez :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie wręcz przeciwnie - słoneczko :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety brzydka :(
    http://silverchaine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie również deszcz -,-
    Ja we wtorek mam sprawdzian z prawie całego roku -,-
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I dlatego nauczycielom nie można wierzyć :D

    http://colorful-lizard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nie pada, ale pochmurno... Ja nie jestem trzecioklasistką, ale w tym krótkim tygodniu mam 3 sprawdziany... :c

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie cały czas pada, aktualnie taki mały deszcz, ale co chwila taki jakby miał rozwalić cały dom xd
    Ja mam następny tydzień cały wolny :D Chwale się :D
    Pozdrawiam.

    https://patriciia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie dziisja slonecznie, ale wlasnie deszcz sie rozpadal... :)
    serdecznie zapraszam na nowy post!
    klaudiaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ale wiesz że testy będziecie pisać jeszcze raz w lipcu? cały internet i polska o tym gada ! Podobno ktoś w dniu egzaminów opublikował je rano w internecie, zreszta sama sprawdz szczegoly, masakra..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co..Słyszałam o tym dużo, bo każdy gada i gada, ale jak dla mnie to nie wiem czy rzeczywiście tak bedzie, okaże się.. :) Trudno ^^

      Usuń
  13. U mnie niestety również. Złośliwość losu :c

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja to jak teraz pójdę do szkoły to masa kartkówek, pytania i sprawdzianów... Masakra!
    A u mnie z rana padał deszcz, a później trochę słońce wyszło i teraz znów pada... Ach ta pogoda...

    Zapraszam-nowy post :)
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie jest pod chmurą, ale deszcz nie pada :)

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Byle do wakacji!
    U mnie było słonecznie, a przed chwilą zaczęła się burza i ulewa :)

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. No czasem tak jest. u mnie jak na złość bardzo ładna pogoda. Czemu jak na złość? Bo przez te słonce i wysoka temperaturę mam niższe wyniki w biegu -,- Chętnie bym się z Tobą zamieniła na ten deszcz :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie także pogoda taka zła :(

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja pewnie też będę miała zawalony ten "tydzień".. -.-

    nikoletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie nie pada :-)

    zapraszam do mnie, jeśli ci się spodoba, to możesz skomentować lub zaobserwować :-)
    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na szczęście mam już wakacje XDDD.
    Nie, u mnie właśnie pogoda piękna! Aczkolwiek po południu chwilę pogrzmiało. Deszcz jednak nie padał. Współczuję. Nienawidzę takiej brzydkiej pogody D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja też mam wakacje :3 Zapraszam do przeczytania posta!
      dziamonablog.blogspot.com
      PS Śliczne zdjęcie :*

      Usuń
  22. u nas do południa słonecznie a nocą zwykle pada ehh :C
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie całe szczęście słonko świeci w najlepsze. ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie też już było strasznie ciepło i nagle zaczęło lać :c
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nawet nie chce mi sie sprawdzac.. ;//

    Zapraszam na mojego i mojej przyjaciolki bloga.

    renia-zarowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie za chwile ma być burza :(

    zachęcam do dodania mnie do obserwowanych,
    pozdrawiam i zapraszam,
    www.tutajmalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe