New in: gold necklace

16:36

Cześć kochani ^^
Wiem, że wczoraj nie pojawił się post, ale ten tydzień szkolny, mimo że baardzo krótki to strasznie zabiegany. Sądziłam, że na kilka dni przed egzaminem będziemy mieć trochę ''luzu'', a tu proszę..Codziennie był jakiś sprawdzian czy kartkówka. Wolałam więc się pouczyć, dlatego też nic nie pisałam. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie :) Dzisiejszy dzień zaczęłam trochę nieprzyjemnie, ponieważ zamiast być rano na pierwszej lekcji byłam na pobraniu krwi..Grr..To był mój drugi raz w życiu i powiem szczerze, że okropne uczucie. Ręka jeszcze trochę mnie boli, ale no nic. Później miałam tylko 6 lekcji i tym oto sposobem siedzę teraz przed komputerem odpoczywając i komentując Wasze blogi :) Później zapewne spotkam się z Tyśką i tak minie środa ^^
Teraz natomiast chciałabym pokazać Wam naszyjnik, który zamówiłam sobie już jakiś czas temu ze sklepu Choies.com. Dawno takiego szukałam, ale w miejscowych sklepach i nawet w Warszawie nie mogłam znaleźć..Postanowiłam więc, że zamówie przez Internet i tak też zrobiłam ^^ Naszyjnik bardzo mi się podoba i dziś zdążyłam być w nim już w szkole :)



Naszyjnik - Choies.com <KLIK>
Sweterek - Primark
Spodnie - Terranova
Miłego popołudnia :)

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Fajny ten naszyjnik. Bardzo do ciebie pasuje :)
    Zapraszam na świeży post!
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczny naszyjnik. Ostatnio podobają mi się takie. Nawet sama mam taki, tylko zamiast lwa jest serduszko :)

      Mogę prosić o JEDEN klik w najnowszym poście? Dla Ciebie to chwilka, dla mnie coś bardzo ważnego! <3
      nikoletta-blog.blogspot.com

      Usuń
  2. Świetny naszyjnik :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie lubię pobierania krwi ;P
    naszyjnik jest przepiękny sama bym taki chciała,ma cudowny kolor i jest bardzo oryginalny ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten naszyjnik :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny ten naszyjnik :)
    Aż nie mogę uwierzyć, że za rok to ja będę się zmagać z testami :o

    Zapraszam - nowy post
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nienawidzę pobierania krwi ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny masz naszyjnik :)
    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już miałam wiele razy pobieraną krew,ale mimo to nie lubię tego uczucia kiedy igła się wbija w skórę itp. :x
    Fajny naszyjnik^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Naszyjnik jest cudowny!
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalny naszyjnik, ale ładny :)
    Miłego popołudnia! U mnie też ten "tydzień" był zabiegany...

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik wydaje się dość ciężki :) Ale i tak jest śliczny :)
    http://colorful-lizard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki ładny naszyjnik. :)

    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie lubię pobierania krwi. Świetny naszyjnik, taki ciekawy kolor. ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. od poczatku mi sie podobal ten naszyjnik <3
    poklikasz u mnie? odwdziecze sie :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny naszyjnik. Ja też nie lubię pobierania krwi.

    http://madziowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam już gdzieś ten naszyjnik, świetny! Możesz mi powiedzieć jak zakupami na Choies? Chodzi mi o przelew i zmianę z polskiej waluty? :)


    Pozdrawiam ciepło,
    www.IWASJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  17. Fajny post :)
    http://sandraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. łańcuch cudowny, kojarzy mi sie od razu z rihanną

    http://agabierkophotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny jest ten łańcuszek ♥ Zdjęcia są super - jeśli zaobserwujesz nasz blog to na 100% się odwdzięczymy

    U nas nowy post o ćwiczeniach - zajrzysz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny naszyjnik! :)

    http://juleqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny naszyjnik, zazdroszczę! :)

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny ten naszyjnik i swietnie pasuje do twojego ubioru ktory na sobie mialas :)))

    desi-deesi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog :) zapraszam do mnie :)
    worldjulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe