Dzień Otwarty

11:10

Hej ^^
Dziś post znowu baardzo wcześnie, a to dlatego, że jednak nie poszłam do szkoły. Tak jak Wam wczoraj pisałam rano miałam jechać do lekarza, a potem iść na ostatnie lekcje, ale jednak plan się trochę zmienił i w szkole pojawie się dopiero jutro. Dzisiaj na szczęście jest już znowu piękna pogoda, na dwór spokojnie można wyjść bez kurtki, więc gdy uporam się z paroma rzeczami w domu wybiorę się na rower bądź rolki :) Muszę także przeczytać krótką lekturę na jutro, ale będę to mogła zrobić w ogródku, więc na pewno przyjemniej się będzie czytać ^^
Dzisiaj chciałabym jednak nawiązać jeszcze trochę do dnia otwartego w szkole, na którym byłam w sobotę. Kilka osób pytało się mnie gdzie idę dalej, czyli liceum czy technikum, więc pomyślałam, że skorzystam z okazji i troszeczkę o tym napisze. Od września wybieram się do liceum w Skierniewicach. Postawiłam na klasę humanistyczną, ponieważ historia, polski i język angielski to przedmioty, które tak naprawdę najbardziej lubię i których uczenie się nie sprawia mi większych problemów. Generalnie przedmioty ścisłe to nie dla mnie, więc większość klas odpada :) Po za tym w wyborze tej klasy kieruje się już trochę tym co chcę robić w przyszłości, ale o tym nie będę pisać, bo jeszcze trochę czasu mam. Ogółem szkoła bardzo mi się podoba, jest przeogromna, więc pewnie przez pierwszy miesiąc dojście z jednej klasy do drugiej będzie mi zajmować całą przerwe, haha, ale dam radę ^^ 


Nowa szkoła - Nowe lustra hahahaha :D
Miłego dnia :)


You Might Also Like

14 komentarze

  1. Też dziś nie poszłam do szkoły ;)

    Zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię historie i język polski, po prostu te przedmioty są dla mnie nudne :)

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sobotę organizuję dni otwarte, więc trochę roboty mam^^
    To drugie zdjęcie jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też u nas były dni otwarte. ^^ Byliśmy w technikum i liceum. Mam jeszcze dwa lata, ale... Ok.

    cassie-cassie11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że masz już wybrane liceum, bo dużo osób zastanawia sie gdzie pójdzie. A mi matma nie sprawia żadnych kłopotów i chyba to wybiorę, ale na razie nie mam co się tym przejmować.. ^^
    Zapraszam!
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w piątek idę na dzień otwarty do LO do,którego mam zamiar się wybrać;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W naszej szkole dni otwarte są dopiero 15 kwietnia :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że wybrałaś klasę, która ci się podoba :) Też na początku gubiłam się w moim gimnazjum :)

    http://niuulka-photo-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię takie dni!

    ♥ h-ss-s.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jeszcze co do szkoły nie zdecydowałam ostatecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też idę do klasy humanistycznej :) Piąteczka! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe