najgorsze za nami!

14:15

Hej!
Tak, tak..Dziś też głównie post o egzaminach, ale co ja na to poradzę, że strasznie to przeżywam, haha naprawdę, choć sama nie wiem czemu. W każdym bądź razie, pozostał tylko jutrzejszy dzień, więc mam nadzieję, że aż tak Was nie zanudzę ^^ Jak wiecie pisałam dziś część z przedmiotów ścisłych czyli przyroda i matematyka. Przyrody bałam się najbardziej i słusznie. Na szczęście do niczego mi się nie przyda. Napisałam ją z tego co teraz patrzyłam pomiędzy 74%-80%..Nie wiem dokładnie, bo nie każdą odpowiedź pamiętałam. Na całe szczęście matematyka nie była taka trudna jak się spodziewałam i poszła mi okej ^^ Także no..Jutro tylko mój ukochany angielski ♥ - podstawa i rozszerzenie i mamy wszystko z głowy. Wreszcie będzie można odpocząć.
W przeciwieństwie do wczorajszego dnia, dziś mamy cudowną pogodę. Mogłabym rzec wręcz, że prawie taką jak w czerwcu. Jest strasznie gorąco, a słońce - na całe szczęście nas nie opuszcza ^^ Dlatego też korzystając z okazji zaraz wezmę arkusze z angielskiego i uciekam je rozwiązywać w ogródku, na leżaczku i zapewne z kawą. Najpierw jednak zaplanuje dla Was post, ponieważ jutro po egzaminie na odstresowanie jadę do Warszawy i nie będę miała czasu :) 



A jak poszły egzaminy osobom, które pisały?? :)

You Might Also Like

30 komentarze

  1. 74%-80% to bardzo dobrze <3
    będę trzymać kciuki,żeby angielski też bardzo dobrze poszedł ;)
    piękne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie Ci poszło! ;))
    powodzenia w jutrzejszym dniu!

    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Część przyrodnicza jak dla mnie masakra -_- A matematyka mnie pozytywnie zaskoczyła, bo była banalna :D
    Jutro najlepsza część! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Historia i wos - moim zdaniem były średnie ale znośne :) Polski baaanaaalny! ♥ Przyrodnicze dla mnie były posrane ;d chemia najgorsza x.x a matma to trochę sama zrąbałam bo porobiłam głupie błędy ;c


    ~ zapraszam do mnie ~
    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglądałaś :D Mam nadzieję, że Twoje wyniki będę równie piękne :D
    Ja miałam 60%.. ciekawe, czy mnie pobijesz :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  6. Najgorzej poszla mi ta część przyrodnicza :(
    A matma chyba nie najgorzej :*
    Trzymam kciuki za jutro
    Zapraszam ♥ ♡ ♥ ♡
    Klaudiaanclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. poszło ci świetnie, powodzenia na jutrzejszym egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi poszło nawet dobrze :)
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! A angielski pójdzie ci na bank świetnie!
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, widzę, że bardzo dobrze Ci poszło! :D Oby tak dalej ;)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia jutro! :)

    Moglabys kliknac w banner sheinside po prawej? Prosze, odwdziecze sie :)
    http://jagu-jaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi mogło pójść lepiej,ale nie ma źle;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, jak ci poszło ^___^ oby jutrzejszy egzamin był udany! Powodzenia <3
    Ach, słonko. A na dworze tak gorąco, jakby lato było!

    OdpowiedzUsuń
  14. mi przyrodnicze zle poszly,. matematyka lepiej :

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie to czeka za rok, już się boję! Oby jutro znowu tak dobrze Ci poszło <3

    smile-is-the-most-important.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę ci powodzenia :) Boję się co za zadania wymyślą za dwa lata kiedy ja będę pisać egzaminy :/

    http://colorful-lizard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. To i tak dobrze napisałaś ^^
    Powodzenia ostatniego dnia <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja pisałam i coś podobnie jak Tobie mi matematyka poszła.. ale przyrodnicze moim zdaniem były straszne O.o
    Świetny bloga
    Zapraszam do mnie <3 http://everythinfispossible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i życzę powodzenia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  20. hmmm ja egzaminy pisałam 2 lata temu, wspominam je dość miło ;)
    pozdrawiam i zapraszam na
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja będę pisać za 2 lata :)

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. No to super Ci poszło! Powodzenia jutro i miłego relaksu!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja na szczęście dopiero za rok :p Powodzenia na jutrzejszym teście z języka :*

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Teraz to jeszcze nic stres to bedzie na maturze :) ale na to masz jeszcze czas :)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie czeka to za rok...
    Powodzenia na jutrzejszym egzaminie :*

    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Na szczęście dzisiaj macie najłatwiejsze testy! ;)

    nikoletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku, 74-80% to przecież bardzo dobrze!
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie tu wyglądasz! *.* Mi najgorzej poszła historia, bo ok.72%. Ale myślałam, że testy mimo wszystko będą prostsze.

    +Obserwujemy? http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe