Wysyłanie listów

17:20

Hej :)
Dziś znowu piszę do Was bardzo późno, ale cały dzień mam jakiś taki zabiegany i mimo 8 lekcji strasznie szybko mija. Na całe szczęście, jedynym pocieszeniem jest to, że nie mam jutro żadnego sprawdzianu tylko dopiero w środę :) Dlatego też po tym jak skończę pisać mogę sobie spokojnie poodpoczywać. Co prawda mam chęć pojeździć na rowerze, ale w taką pogodę jak teraz podziękuje. Może i świeci słońce, ale wieje tak, że mało nie urwie głowy no i jest zimno..Na szczęście w weekend ma być już z powrotem ciepło, oby ^^
Wracając dzisiaj do domu zauważyłam, że coś jest w skrzynce. Po otworzeniu okazało się, że jest to list od Naff'a! :) Bardzo serdecznie za niego dziękuję! :) Swoją drogą, odkąd zorganizowałam na blogu giveaway z kartką + listem, zaczęłam je wysyłać. Nie sądziłam, że to sprawia aż taką wielką frajdę. Jest to zdecydowanie lepszy pomysł niż pisanie e-maili, szczególnie jeśli ktoś mieszka daleko od Ciebie :) Dlatego też jeśli, któraś bloggerka chciałaby się ze mną wymienić listami to śmiało piszcie na e-mail: izabelaf11@wp.pl - nie gryzę, haha :) 

PS. Naff - ślicznie rysujesz ♥


You Might Also Like

19 komentarze

  1. Oj, faktycznie miło jest dostać list! E-maile to nie wszystko. Lepiej dotknąć taki prawdziwy list niż otworzyć skrzynkę odbiorczą w kompie i zobaczyć czy czasem nie ma nowego e-maila ;)
    Już do ciebie piszę.
    Zapraszam!
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miły gest!

    nikoletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo ^___^ cieszę się, ze sprawiłam ci radość, jeeeej! <3 Mam nadzieję, że często będziemy wymieniać się listami! Osobiście to kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  4. tez czekam na ciepełko bo chce pojeździć na rolkach !;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam czasy wysyłania listów. Szkoda,że to już praktycznie wymarło i ograniczamy się tylko do wysyłania paczek i listów biznesowych...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna taka akcja :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam bardzo zabiegane dni:(
    Świetny blog,świetnie piszesz:)
    Będę wpadać tu częściej.

    Zostaniesz obserwatorem,jeśli podoba Ci się blog?:)
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wysyłanie listów to świetna sprawa!
    Lubię pisać jak i zarówno dostawać listy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też ogromną przyjemność sprawia jeśli dostanę list albo sama mam go napisać i wysłać. Cieszę się też nawet ze zwyklych pocztówek z wakacji :) Super sprawa :D

    Byłabym Ci bardzo wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki w najnowszym poście u mnie - donutworrybehappy.blogspot.com .JEŚLI KLIKNIESZ DO WYGRANIA SĄ 4 BRANSOLETKI! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo interesującego bloga. Może obserwacja za obserwacje? ♥
    http://skyshune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bardzo lubię dostawać listy czy kartki. Niestety coraz rzadziej się to robi, chociaż zauważyłam, że bloggerki częściej wymieniają się listami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bardzo lubię pisać listy;)
    pozdrawiam serdecznie;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog, zdjęcia i posty:)

    Zapraszam do mnie:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Dodam również że zajmujemy się sprzedażą zegarków i biżuterii:
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    Zapraszam:)

    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog :D

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam pisanie listów - świetna sprawa :)
    Zapraszam serdecznie na nowego posta :)
    www.seeelow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajnie masz, że dostałaś list... ja nie dostałam żadnego listu od baardzo dawna... ;P

    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że pisanie listów to fajna sprawa. Przyjemniej jest go dotknąć, wziąć w ręce i przeczytać, wiedząc przy tym ile trudu i starań w jego napisanie włożyła druga osoba! :)

    http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam pisać listy. Zawsze chciałam je pisać, niemniej jednak często widywałam się z moimi przyjaciół zatem nikt z nich nie chciał ze mną pisac bo po co. Część wolała maile ale w sumie i po co, bo i tak czesto się widywalismy i wszystko o sobie wiedzielismy. Dzisiaj kiedy niestety odjechałam od nich dalek bo z Łodzi na Mazury piszę z nimi listy i uwielbiam to! Bardzo za nimi tęsknie, a dzieki listom nie tracimy ze sobą kontaktu. Pozatym uważam, że listy mają jakąś taką moc. W napisanie listu wkłada się więcej siebie i potrzebny jest większy wysilek niz tylko napisanie i kliknięcie wyślij. Trzeba przecież ręcznie długopisem go napisać i jeszcze wrzucić do skrzynki. Tym samem dostanie takiego listu jest bardziej osobiste i wyjątkowe. Uwielbiam czytać od nich listy i niesamowicie się ciesze jak znajduję w skrzynce kolejne. Ależ się rozpisałam ;p Przepraszam ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe