Q&A - o mnie

16:08

Hej :)
Połowa środy już za nami, niedawno wróciłam do domu, a to oznacza, że mam już weekend. Miło tak zaczynać go w środku tygodnia :) Jeśli chodzi o majówkę to nigdzie nie wyjeżdżam, aczkolwiek mam nadzieję, że pogoda pozwoli na to iż nie będę siedzieć w domu. Póki co jest przepięknie i goorącoo, tak jak lubię ^^ Jednak już nie przedłużając. Dzisiaj odpowiem na resztę pytań, które mi zadaliście. Myślę, że nie wyjdzie tego za dużo :) Zaczynamy!

1. Pesymistka, realistka czy optymistka?
1. Myślę, że raczej optymistka! :)
2. Twoja ulubiona potrawa?
2. Dużo ich w sumie, ale uwielbiam naleśniki i pizze :3
3. Ulubiona piosenka?
3. Kurczę..Jest ich 5676543, dosłownie..
4. Najzabawniejsza historia jaką przeżyłaś?
4. Ich też jest w sumie sporo i naprawdę nie wiem co mogłabym tu napisać, niektóre to aż wstyd opowiadać haha :D
5. Ktoś z Twoich znajomych prowadzi bloga?
5. Wydaje mi się, że nie :)
6. Kim chcesz zostać w przyszłości?
6. Dziennikarką.
7. Co chciałabyś w sobie zmienić?
7. Jeśli chodzi o wygląd to na pewno chciałabym mieć chudsze nogi, nieco dłuższe włosy..A o charakter to hm..Nie przychodzi mi nic szczególnego teraz do głowy, aczkolwiek na pewno jakaś rzecz by się znalazła.
8. Jakie są Twoje wymarzone studia?
8. Tak jak wyżej, studia dziennikarskie w Warszawie lub w Londynie :)
9. Ile razy w życiu miałaś czerwony pasek?
9. Hm..Póki co 4 razy, aczkolwiek myślę, że w tym roku znowu się uda ^^
10. Gdybyś miała zmienić kolor włosów to jaki byś wybrała?
10. Jeśli już bym miała zmieniać to blond :D
11. W jakich fandomach jesteś?
11. W żadnym.
12. Co sądzisz o hejterach?
12. Pisałam już to pare razy. Uważam, że są to ludzie, którzy mają na tyle nudne życie, aby zajmować się cudzym i są to ludzie, którzy hejtując kogoś ewidentnie mu czegoś zazdroszczą. Osoby z kompleksami, bez odwagi i tyle :)
13. Masz jakieś zwierzątko? Jak tak to jak się wabi?
13. Mam psa, Nika ♥
14. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
14. Historia, angielski, wf :)
15. Masz swojego idola?
15. Raczej tak :)
16. Jaka jest Twoja ulubiona marka butów?
16. Vans :3
17. Co kojarzy Ci się z wiosną?
17. Kwitnące rośliny, śliczna pogoda, coraz luźniejsze lekcje w szkole :)
18. Jak wyglądałby Twój idealny dzień?
18. Z daleka od wszystkiego, najlepiej nad jakąś wodą, przy piękniej pogodzie z bliskimi osobami :)
19. Masz rodzeństwo?
19. Mam ♥
20. Ile czasu potrzebujesz na dotarcie do szkoły?
20. 20 minut około :)
21. Dobrze się uczysz?
21. Myślę, że tak ^^
22. Jesteś tolerancyjna?
22. Jak najbardziej!! :)
Dobra..Teraz uciekam na podwórko :)
Miłego popołudnia :*

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Śliczna kochana jak zwykle! Super odpowiedzi :3
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wyglądasz ! :)
    a i fajnie ze odp na pytania ;D

    u mnie nowy wpis http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super odpowiedzi! A włosy masz idealne! Kolor i długość perfect ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie wyjeżdżam na Majówkę, ale i tak spędzę ją jak najlepiej! :-) idealny dzień wyobrażam sobie podobnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedziałaś na moje pytanie jeee haha

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabyś mieć dłuższe włosy? Masz meega długie! :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chciałabym mieć dłuższe włosy ;d Ciekawe odpowiedzi ♥
    Buziaki ;*

    czytruska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie wpisy są ciekawe, bo można się wiele z nich dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chcę, żeby w majówkę była piękna pogoda :)
    Mam takie samo zdanie na temat hejterów...
    Napisałaś, że raczej masz swojego idola, można wiedzieć kto to jest? :P

    Zapraszam-nowy post :)
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia ! Zoabserwowałam :))

    http://taken-xx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super odpowiedzi ..hahah, też luubię pizzę :)))
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne odpowiedzi szalonazduna23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielu rzeczy mogliśmy sie o tobie dowiedziec :) Ja również uwielbiam naleśniki i pizze!

    + śliczna fryzura

    OdpowiedzUsuń
  14. naleśniki i pizza <3
    http://tanecznedusze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim ulubionym daniem też są nalesniki. Od malego je lubię. A z wygladu też bym chciala być chudsza

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tego typu postów można się o kimś sporo dowiedzieć :D

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jesteś Belieber?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, ale jakoś z wiekiem mi przeszło..To znaczy, nadal lubię Justina i jest moim idolem, ale czy mogę nazwać się Belieberką to nie wiem w sumie.. :)

      Usuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe